![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Intussen bestaat de kans dat kinderverkrachters, pedofielen qua, als ze slachtoffers maken bij kinderen van 12 en minder, ze in Florida de doodstraf mogen verwachten. Misschien geen grote kans, maar "the times, they are a changing." For the better!
Gezien abortus moord is, mag de wetgeving voor mij VEEL verder gaan. Ge zult wel 2 keer nadenken als ge uw lid ergens insteekt, of als ge ergens in gespreide slagorde gaat liggen met uw voetzolen in de lucht, mochten de abortusmoordenaars in deze wetgeving worden opgenomen. Positieve evolutie, dat wel, in ieder geval. https://thepeoplesvoice.tv/florida-l...or-pedophiles/
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=32 Edit: verkrachting van 15 jarigen is er al legaal. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 13 april 2023 om 17:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb niks tegen kinderverkrachters, zolang ze van de kinderen van mij en mijn kennissen blijven, eerlijk gezegd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat voor nen ignorante dweep zijt gij dan eigenlijk?
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het moest er eens van komen: Desantis verbreekt éénzijdig de overeenkomst met Disney betreffende Reedy Creek en Disney spant een federale rechtszaak aan. DeSantis gaat leren dat Disney discrimineren niet hetzelfde is als hulpeloze vrouwen discrimineren.
![]() https://www.cnbc.com/2023/04/26/disn...-business.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
|
![]() Citaat:
Allez, ik wil zeggen, disney is een woke mega-corporatie hé, geen hulpeloos vrouwtje dat verplicht werd zich thuis op te sluiten, zich te sluieren en zich te vaccineren. Want dan zou ik tegen desantis zijn. Tiens, desantis was tegen het zich thuis op te sluiten, zich te sluieren en zich te vaccineren.
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nice. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, een CEO die halfslachtig een extreem achterlijke wet afkeurt en alle politieke donaties stopt. Dat is echt onacceptabel, en genoeg reden voor allerlei idiote pestmaatregelen.
De partij van grondwettelijke vrijheden, die zelf indertijd nog met succes lobbyde om die ondubbelzinnig toe te kennen aan bedrijven (Citizens United), wilt een bedrijf nu straffen omwille van die grondwettelijke vrije meningsuiting. De partij van small government die één van de meest succesvolle voorbeelden van geprivatiseerde overheid tracht te verknoeien door overheidsinmenging. De partij van vrijhandel die een oorlog begint tegen één van de grootste toeristische trekpleisters en werkgevers van de staat. En dan vooral nog het imagoprobleem. DeSantis trok ten strijde tegen een geliefd kinderentertainmentbedrijf. . . en de kans lijkt reëel dat hij dit gaat verliezen. Zelfs Trump zou zich hier al lang uitgeluld hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
|
![]() Pedo's die zo ver heen zijn dat ze kinderen van 12 jaar en jonger verkrachten, blijven beter uit Florida weg. Ze riskeren er de doodstraf als het wetsvoorstel dat DeSantis heeft opgetekend door het hoog-gerechtshof geraakt.
https://palnws.be/2023/05/ron-desantis-kindermisbruik/
![]() |
#195 | |
|
![]() Citaat:
Vraag maar aan het absolute fiasco rond "Bud Light." ![]()
![]() |
![]() |
#196 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 3 mei 2023 om 09:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
|
![]() Als hij als winnaar uit de bus komt bij die rechtszaak, denk ik dat het laatste woord nog niet gesproken is. Om wel te wezen, ik acht die kans niet erg waarschijnlijk.
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 3 mei 2023 om 10:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
|
![]() Citaat:
Allez, is uwe propaganda nu beter dan de mijne? daarnaast; wat is een vrouw?
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 3 mei 2023 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/baarle-hertog/gel...lder~a7da2b12/ Op zijn minst transgenderen middels chemische castratie, die vieze vuile kinderen-verkrachtende pedo-zonder-klootzak.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 3 mei 2023 om 14:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |