![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Moeten gay pride en andere carnavalstoeten afgeschaft worden? | |||
Ja, stoeten zoals Gay Pride en Carnaval zijn vervelend en degoutant. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 21,43% |
Nee, deze stoeten zijn belangrijk om politieke en sociale pijnpunten aan te kaarten. |
![]() ![]() ![]() |
8 | 57,14% |
Ik ben een hypocriet. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 21,43% |
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alleen bestaan er hypocrieten die het ene wel zouden toelaten en het andere niet. Bvb lachen met joden in een stoet moet lekker kunnen en een gay pride niet, of andersom.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel mensen die lijden aan genderdsyforie zijn gewoon extra beïnvloedbare homofielen. Vooral jonge autisten vallen prooi aan die eugenetische psychopaten.
I'll never run Laatst gewijzigd door CUFI : 4 augustus 2024 om 07:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze leren dat niet zoals gij u dat inbeeldt maar verwarren en conditioneren dat de foute mening gestraft moet worden. Gij en enkele leden zijn een blinkend voorbeeld van hoe de foute mening behandeld wordt door wokisten. Gij wilt dicteren hoe ge met andermans kinderen moet omgaan. Niet de katholieken, niet de protestanten noch de moslims en noch de Joden. En gij zijt alleen vragende partij omdat ge onder invloed van propaganda staat.
I'll never run Laatst gewijzigd door CUFI : 4 augustus 2024 om 07:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik wacht nog steeds op uw uitleg waarom dat fout is. Dus uw naast de kwestie gelul over 'verwarren', 'conditioneren', 'propaganda',... dient enkel maar om de aandacht van uw grootste probleem af te leiden nl; "Hoe leg ik uit dat kinderen de waarheid vertellen fout is." Want daar komt het al weken op neer. En uw gelul over hoe ik 'mijn mening wil opdringen', over hoe ik 'onder invloed van propaganda sta', hoe 'woke' ik ben,... heb je nog geen enkele keer kunnen aantonen. Je herhaalt het tegenwoordig in elk antwoord op een post van mij maar dat is volgens mij ook enkel maar in de hoop dat je op den duur je eigen bullshit zou gaan geloven. Struisvogelpolitiek. "Wat ik hoor staat me niet aan, ik weet er geen antwoord op dus ik steek mijn kop in het zand en blijf 'blablablabla' herhalen." Zo doorzichtig is jou houding hier. Antwoord nu eens op de vragen die er toe doen, die al weken rondgaan en waar je nog geen enkele keer op geantwoord hebt: -Waarom is kinderen de waarheid vertellen 'ziek'? -Wat met lessen over zaken waar sommige ouders het misschien ook moeilijk mee hebben (vb: de aarde is plat, de holocaust heeft nooit plaatsgevonden) -Wat ga jij als leerkracht antwoorden als er vanuit de klas spontaan de vraag komt: "Wat is een geslachtsoperatie?" -... DAT zijn de vragen die jou al honderden keren gesteld zijn. DAT zijn de vragen die jou de kans geven om je standpunt te verantwoorden en te onderbouwen. DAT zijn de vragen die heel deze discussie met een simpel antwoord kunnen beëindigen. DAT zijn de vragen waar jij met een welgemikt antwoord mij misschien wel de mond kan snoeren. En toch laat je het na er ook maar eentje van te beantwoorden. Hoe zou dat toch komen?
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 4 augustus 2024 om 11:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gay Pride stoeten mogen verboden worden.
Reden: die stoethaspels schenden de openbare zeden. ![]()
![]() |
#187 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Dat beide evenementen aanstootgevend kunnen zijn bij sommigen, dat wel.. dat ze aandacht vragen en krijgen, dat ook.. en dat christenen beide (hebben) proberen te verbieden, hebben ze ook gemeen.. Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 4 augustus 2024 om 13:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
En ge verwijt BigF (en anderen) dat wij "willen dicteren wat onderwezen moet worden" terwijl gij de grootste roeper zijt die wil bepalen wat kinderen al dan niet mogen leren. Waarom zou er naar u geluisterd moeten worden? En kom niet af met het antwoord “dat het ziek en pervers is” of "omdat het zo al duizenden jaren is" eh.. dingen in 't leven evolueren en we onderwijzen ook niet meer dat de zon rond de aarde draait. Waarheden en feitelijkheden moeten worden onderwezen en daar hoort seksualiteit en de waaier van geaardheden bij. Dat gij als gelovige steigert, is omdat uw geloof met waarheden weinig van doen heeft. En de samenleving is niet meer dezelfde als die van onze voorouders, accepteer de veranderingen die het leven brengt. Citaat:
Citaat:
Maar weet: een minimaal percentage van kinderen die zich genderdysfoor voelen, zou niet met hun transitie willen doorgaan.. en de grootste reden blijkt sociale indoctrinatie/discriminatie te zijn. Vaak komt die discriminatie van mensen die niet beter weten, verkeerd ingelicht zijn (door bvb russische propaganda) of onder de invloed van religieuze propaganda staan. En nogmaals: geloofsovertuigingen die haaks staan op de realiteit en preutse ideëen, zijn niet iets om rekening mee te houden.. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 4 augustus 2024 om 13:46. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat heb je nu eigenlijk genuanceerd anders dan uw mindfarts en off topics? Doe eens normaal of minstens relevant.
![]() |
![]() |
#190 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat andermans kinderen met rust met uw "waarheden". Als dat te moeilijk voor u is, stel uzelf vragen. Ik heb uw vragen beantwoord maar het was J'adore le Noir die in uw plaats antwoordde. Terwijl die link voor u bedoeld was maar je niet eens ging kijken. Ik ben u gewoon beu geworden. En j'adore ook want jullie gaan veel te vaak off topic en beledigen mij voor katholiek. Waarom is zoveel uitgelegd maar je aanvaardt het niet en wilt uw gelijk blijven opdringen. Jij bepaalt die lessen niet en je laat kinderen beter met rust als het over hun seksualiteit gaat, tenzij ze zelf vragen hebben. Maar dan is de school beter neutraal met respect voor de ouders. Citaat:
Platte aarde en holocaust ontkenners is geen leerstof. Wil je dat ook al misschien? Als er vragen zijn, moeten die beantwoord worden. Maar je kon een voorbeld van genderideologie rond kleuters edm zien. Je weigert te kijken en blijft uzelf en eigen voorbeelden als referentie zien. Waarom denk je dat uw ondermaats niveau het referentiepunt in deze discussie is? Waarom waarom waarom? ![]()
I'll never run Laatst gewijzigd door CUFI : 5 augustus 2024 om 07:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar is the issue. En dan genderideologie. Mensen mogen zo homo of trans zijn als ze willen en dat zelfs vieren. De wraak komt God toe. Maar als ge ons wilt overtuigen dat wij genderideologie als de nieuwe normaal gaan onderwijzen, hebt ge wel iets anders komen. Voldoende mensen in detransitie die een plaatje scheppen. Minder uzelf als referentie nemen en meer naar hen luisteren.
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Why didn’t health care professionals recognize the aforementioned factors and dissuade her from hormone treatments and surgery?
She lives in woke California. The worldview affects the judgment of some medical professionals. Economic and political pressures are part of the issue. Some within the medical community are unscrupulous. Each transgender patient is worth hundreds of thousands in pharmaceutical and medical revenue. https://christiannewsjunkie.com/chlo...er-transition/ Haar getuigenis die de lijdensweg voor de geslachtsoperaties beschrijft: https://youtu.be/DSGgR3W_jjg?si=8Fjtsx51XqQTsqwr Als ge iets onderwijst, wees eerlijk en maak ouders niet bang met zelfmoord of dat de behandeling omkeerbaar is, want de schade is permanent en veroorzaakt fysieke schade en fysiek lijden. Is Elon Musk zo geen kind verloren?
![]() |
#193 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij verwijten dat ik "mijn waarheid wil opdringen"... Ik heb nieuws voor u Cufi, geslachtsoperaties zijn dingen die bestaan, dat zijn operaties die uitgevoerd worden. Dat is niet MIJN waarheid, dat is gewoon DE waarheid. Maar ik zal wel gewoon onthouden dat voor een christen als u DE waarheid blijkbaar van geen tel is. Citaat:
Nu, wat moeten flat-earthers daar van denken? Hun kinderen wordt een ANDERE WAARHEID vertelt dan de hunne. Hebben zij dan ook het recht om te eisen dat zo'n BS niet aan hun kinderen vertelt wordt? Ik veronderstel van wel, want jij als christen wil net hetzelfde. Jij wil ook niet dat de waarheid aan uw kinderen vertelt wordt. Jij wil ze UW waarheid opdringen. Ook al is dat een verhaaltje en niet meer dan dat. Dus de vraag blijft: hoe gaan we het onderwijs (leerplannen ed) inrichten als we voortaan met elke mening, met elke waarheid, met elke overtuiging,... rekening moeten gaan houden? Hou gaan we dat doen Cufi? Hoe houden we en flat-earthers, en holocaust-ontkenners en christenen, en complottheoristen, en... tevreden? Leg me dat eens uit. Een eigen onderwijsnetwerk voor elke dwaling? Citaat:
Denk jij dat ik heel het forum en tientallen af ga struinen om toch maar zeker uw antwoorden niet te missen? Geef me gewoon eens een link naar de draad waar jij dan op mijn vragen geantwoord hebt. Ik beloof dat ik er naar zal kijken. En zal antwoorden. Citaat:
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 5 augustus 2024 om 09:07. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Qua onderwijs is het simpel.
Daar is maar 1 referentie en dat is de waarheid. En die mag/moet onderwezen worden. Dat de ouders daar nu gelukkig mee zijn of niet is hun probleem. Als we de waarheid moeten gaan verhullen is het einde immers zoek. We gaan kinderen ook niet vertellen dat twee plus twee vijf is. Dát moet het uitgangspunt zijn. Daarnaast is er de scheiding tussen kerk en staat. De staat maakt de leerplannen op. De staat beslist wat kinderen aangeleerd krijgen. De kerk heeft daar niets over te zeggen. Ik wil hier met eender wie over discussieren. Het is zo voor de hand liggend dat geen enkele andere mening daar zijn gelijk in gaat vinden. En dat heeft dan niet eens iets te maken met 'mijn gelijk' of 'mijn waarheid'.
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja ik mag bepalen in mijn opvoeding dat homoseksualiteit een zonde is en er maar 2 geslachten zijn. Gij moogt anders bepalen. Wie het op andermans kinderen wilt opdringen als waarheid is de totalitaire.
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij wilt enkel uw waarheid zien en ze opdringen. Ge kunt een ander niet in diens waarde laten en neen aanvaarden.
![]() |
![]() |
#199 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En wat geslachtswijzigingen betreft is de waarheid ondertussen dat mensen hun geslacht kunnen laten veranderen, 't is te zeggen: de uiterlijke kenmerken.. Dat ze hun chromosomen/genen/... (nog) niet kunnen laten aanpassen is uiteraard een waarheid die we niet moeten negeren. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 5 augustus 2024 om 11:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier en nu. Waar heb ik dat gezegd. En als je dat niet kan vertellen zou ik het apprecieren dat u stopt met mij dingen in de mond te leggen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jij blijft dat wel tot in den treure herhalen maar het klopt van geen kanten. Er is geen 'mijn gelijk'. Er is de waarheid. Dat is niet hetzelfde als 'mijn gelijk'. U wil de waarheid negeren en ze vertellen wat u zint. Dát is kinderen 'uw gelijk' opdringen. Je verwijt mij constant dat ik iets wil opdringen terwijl je me dat nergens hoort doen. Ik dring niets op. De waarheid vertellen is niet 'iets opdringen'. Citaat:
![]() |