![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu zit je echt te suggereren dat er bij aanvang van de epidemie eigenlijk niet zoveel zieken waren. Misschien eens praten met wat dokter die toen moesten werken. (Of zitten die allemaal mee in't complot of zo) Zeg dat eens expliciet
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oversterfte blijkt ook niet van covid te zijn maar vooral hart- en bloedvaten enzovoort, alle andere medische doodsoorzaken gingen omhoog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De sterfte was bijna even hoog in 2021, waren de ziekenhuizen dan overvol? Nee, dat waren ze niet, alles wijst naar paniek. . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 6 december 2024 om 12:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 6 december 2024 om 12:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En de leugenmedia beweerde dan dat de ziekenhuizen vol lagen met covid-patiënten door telkens dezelfde beelden te tonen van willekeurige, volle ziekenhuisbedden met gewone patiënten van voor de uitbraak van covid En de media leugenaars vielen zelf door de mand door maandenlang telkens dezelfde beelden te tonen, zelfs van dezelfde man in dezelfde pyjama te blijven verspreiden, daar werd op social media smakelijk mee gelachen... ![]()
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Naast me lag iemand die net de helft van z'n darmen en maag kwijt was vanwege kanker, graatmager natuurlijk. Hij kreeg in het ziekenhuis corona en werd dan in onze kamer gelegd om dood te gaan, probleem was natuurlijk dat hij niet wou dood gaan. Na meer dan een week (hij was er voor mij) kwamen de dokters dan toch eens kijken en mocht hij eindelijk de kine en andere therapie krijgen die hij nodig had. Die eerste weken begrijp ik nog maar dan moest het wel duidelijk zijn dat je dat geen lange tijd moest volhouden. Dat we toch 2 jaar zever en maatregelen aan ons kloten kregen is waanzinnig en niet normaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ja, nu wordt het moeilijk om nog serieus te blijven. Na lang zoeken vonden we consensus dat vaccins geen significante oversterfte veroorzaken. Ik ben blij dat we daar zijn geraakt. Nu ga je dan maar de oversterfte toewijzen aan de paniek en maatregelen en ga je doen alsof covid zelf (je weet wel, de ziekte waarom er maatregelen waren en waarvoor een vaccin is gezocht) an sich geen slachtoffers maakt. Nee, volgens jou is het louter door paniek en maatregelen. Ik kan u niet meer serieus nemen Hoofdstraat. Best wel jammer. De discussie over vaccinatie vond ik best interessant.
![]() |
![]() |
#188 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het aantal doden lag gelijk met het jaar 2000, toen hadden we ook meer bedden. Het is maar waar je de schuld bij wil leggen, corona, minder bedden of paniek. En mijn theorie is anders wel bevestigd door die studies, COVID is besmettelijker geworden door ons gedrag. Probeer je anders eens open te stellen voor wetenschap en feiten in plaats van vast te houden aan hetgeen je denkt juist te zijn door wat je gehoord hebt in de media. Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 7 december 2024 om 13:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Meer kan ik niet zeggen
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn cijfers die je niet hoort in de media, wat een leugenaars. Die pandemie bestond alleen maar in hun hoofd. https://www.gezondbelgie.be/nl/gezon...gemene-sterfte |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Covid was allemaal maar ingebeeld. De vele zieken, de vele doden,… het is allemaal een hersenspinsel. You’ve now lost the plot Hoofdstraat. Goodnight
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vele zieken, de vele doden waren paniek en media, inderdaad. Eenmaal dat ze miljoenen dosissen vaccins hadden besteld moesten de cijfers dat wel ondersteunen en dat deden ze dan ook. Dat ze ons toen de foute statistieken gaven kan maar onkunde of slechte wil zijn. Nu blijft de vraag waarom er in 2021 en 2022 nog steeds een kleine oversterfte was in plaats van een ondersterfte, COVID kan het niet zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om zo terug te keren op de topic en sterfte door vaccins, een studie in Japan toont aan dat kankers in Japan duidelijk stegen na 3 dosissen mRNA vaccinatie. We zien ook dat ze in Japan zoals verwacht leeftijd-aangepaste cijfers gebruikt hebben.
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/38721172/ No significant excess mortality was observed during the first year of the pandemic (2020). However, some excess cancer mortalities were observed in 2021 after mass vaccination with the first and second vaccine doses, and significant excess mortalities were observed for all cancers and some specific types of cancer (including ovarian cancer, leukemia, prostate cancer, lip/oral/pharyngeal cancer, pancreatic cancer, and breast cancer) after mass vaccination with the third dose in 2022. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hebben ons de smoking gun op een dienbladen gegeven, wel 3 jaar te laat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Nederland hebben heeft het RIVM in 2022 al berekend dat er in 2020 zo’n 18% gezonde levensjaren zijn verloren gegaan, oftewel 19.000 levensjaren, vanwege uitgestelde zorg zoals niet uitgevoerde operaties. Dat zou dus makkelijk een groot deel van die oversterfte kunnen verklaren samen met de hitte doden en eventueel vaccin doden, die zijn nog niet uit de picture.
https://www.rivm.nl/corona/onderzoeken/uitgestelde-zorg . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 8 december 2024 om 09:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Moet ik uw reactie quoten waarin je zegt dat vaccins inderdaad geen (of verwaarloosbare) oversterfte veroorzaken?
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 8 december 2024 om 09:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als mRNA vaccins kankers veroorzaakt bij jongeren gaan we dit maar zien na decennia en dan kunnen ze de schuld op climate change steken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet toegeven dat ik niet weet wanneer die zijn vrijgegeven, ik heb ze nu pas ontdekt. |
|
![]() |
![]() |