![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is dan zijn agenda ? Politici doen zo een dingen niet zonder reden. Gewoon een irrationele aversie voor N-VA is wat mij betreft écht te licht om geloofwaardig te zijn... In opdracht van het nationale PS bestuur de boel wat saboteren ? Kan, maar weinig waarschijnlijk en Laouej is een einzelgänger die zich moeilijk tot zelfs helemaal niet laat aansturen. Dan lijkt de piste van de journaliste van L'Echo geloofwaardiger : hij is gewoon de formatie van Leisterh aan het saboteren, hij wil aantonen dat MR 'het niet kan' en dan terug op de proppen komen en de hele formatie naar zijn hand zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
een reëel intermenselijk regionaal probleem, opgeklopt tot een emotioneel taalprobleem door het zaaien van zizanie, kwam politieke partijen sinds de aanvang steeds goed uit. Elitair franstalig gedrag vanaf het ontstaan van Belgenland, gevolgd door simplistisch voeden van een onnodig nederlanstalig minderwaardigheidsgevoel sinds dezelfde dagen. Politiek misbruik, niet meer niet minder. Zo eenvoudig, en Klootmans in de straat blijft daar domweg in meelopen. Allemaal samen: "pour les Flamends/Wallons cons la même chose" - ![]()
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is, als Ecolo erin slaagt om over hun eigen schaduw te stappen... ![]() https://www.bruzz.be/brusselkiest202...terh-mr-wil-ps |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien vergis ik mij wel maar Aardrijkskundig ligt Brussel het hoofdstedelijk gewest in Vlaanderen.
Maar men ziet dat precies anders tegenwoordig. ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brussel uw een zelfstandig gewest, houden zo. Je wil die vuiligheid echt niet bij Vlaanderen, of je moet het eerst voor 90% ontvolken.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 13 december 2024 om 09:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pijnlijk detail is dat er in het Brusselse aardig wat bedrijven gevestigd zijn waar ook veel Vlamingen hun werkstek hebben. Moeten we die ook maar allemaal laten oprotten? Het ontvolken een optie maar of die gaat werken?? ![]() Brussel dan weer gezien als hoofdstad van de EU, laat dat aan een ander land over, misschien lost het zichzelf dan op????? Laat bovenstaande vergezocht zijn want ook dat heeft met *kassa*kassa* te maken denk ik voortgaande op het feit dat mijn denken niet je dat meer is tegenwoordig. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 december 2024 om 10:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste Vlamingen willen minder werken, meer pensioen, minder zelf voor hun klein mannen zorgen, meer welvaartcheques, minder presteren en meer defensie.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 13 december 2024 om 10:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
STING I hope the Russians love their children too / Ukraine War
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
NU is 2% voor defensie meer dan nodig. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Défi boegbeeld Maingain verlaat zijn partij, een eerder onverwacht gevolg van de Brusselse formatie.
Ik denk niet dat er velen hem gaan missen. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Hoe Vlaanderen zijn hoofdstad verliest? Brussel was één van de twee hoofdsteden van het Verenigd koninkrijk der Nederlanden. En ooit wappert er weer het rood-wit-blauw
![]() Laatst gewijzigd door DeZeeuw : 21 december 2024 om 18:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een oude francofone racist a la Belgique de papa. Dat die soort nog vrij mag rondlopen is één van de vele anomalieën van dit land.
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 21 december 2024 om 20:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Blijkbaar weet jij niet wat men bedoeld met pieds noirs
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Enkel de gemeente Brussel is hoofdstad. Laatst gewijzigd door speurneus : 21 december 2024 om 22:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Na 15 jaar uitbuiting door Willempje van Oranje hebben de dappere Brusselaars de Holanders zonder veel poeha buiten geshot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke uitbuiting? Heb je een paar feiten om die bewering te staven?
![]() |
#200 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Rare jongens die belgicisten. Enerzijds afgeven op Willem I en alles wat Nederlands is. Anderzijds blind zijn voor de anti-Nederlandse assimilatiepolitiek van de vroege Belgische wetgevende macht, en alle ellende die daar uit voortkwam. Kierewiet.
Laatst gewijzigd door DeZeeuw : 22 december 2024 om 08:17. |
![]() |
![]() |