Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 28 januari 2005, 02:01   #181
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jean-Pierre
Ja, ge moet natuurlijk kunnen lezen. Het staat er groot en duidelijk op: Uitsluiting door de vakbonden...

. Als ge dat niet ziet, dan ka ik er ook niets aan doen. En ik ga zeker geen bril voor u kopen.
mooi ontwijktruukje ...

1) het gaatover vakbonden en jij verkondigt het als uitsluitsel door 'correcten' : en je weet goed genoeg dat dit slaat op alles wat het VB niet is, en dus bijgevolg alle andere politieke partijen
2) er is een klacht neergelegd elke objectieve lezer kan er inderdaad uit begrijpen dat het hier werkelijk over uitsluiting gaat net gelijk elke objectieve lezer kan besluiten uit het arrest en tal van voorbeelden dat het VB inderdaad discrimineert en uitsluit, ongeacht de heersende inquisitiesfeer die jij veronderstelt ( niet bewijst ) in de rechtbanken

btw als jij bij die 'correcten' een samenzwering ziet dan mag ik dat ook doen bij de mensen die deze klacht behandeld hebben

Laatst gewijzigd door praha : 28 januari 2005 om 02:04.
praha is offline  
Oud 28 januari 2005, 02:06   #182
Jean-Pierre
Staatssecretaris

Jean-Pierre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Judge
Omdat de holocaust (de term wordt gebruikt voor de genocide op de joden in de tweede wereldoorlog) uniek was door haar systematisch karakter en haar grote schaal en vooral haar doel: het uitmoorden van een geheel volk. Op die manier is het een teken van het slechte dat in elke mens aanwezig is en waar we ons moeten tegen blijven verzetten.
Daar probeer ik nu al een tijd uitleg voor te vragen. De wet staat ons niet toe de genocide te ontkennen, minimaliseren of goed te praten in dit eenmalig geval... en ik doe dat ook niet. Maar ik vraag wel het bewijs dat het ging om een systematische uitroeiing. Het enige document dat dit 'zou kunnen aantonen' heeft men ergens in een bibliotheek gevonden in 1947. (Natuurlijk, men moest toch iets kunnen aantonen).

Maar er bestaat geen enkel document uit de periode 1940-1945. Indien men werkelijk wil overgaan tot een systematische uitroeiing, dan moeten daarover documenten bestaan. Ik stel mij de vraag, hoe men een dergelijke omvangrijke operatie kon uitvoeren, zonder schriftelijke planning.
Jean-Pierre is offline  
Oud 28 januari 2005, 02:06   #183
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

het is zoals ik reeds ooit ergens zei in een topic dat ik heb geopend

het VB houdt er een dogma op na

vreemdelingen zijn ALLEN criminelen en de politieke 'correcten' beschermen deze vreemdelingen

eens je daarvan uitga kan je geen kant meer uit
praha is offline  
Oud 28 januari 2005, 02:09   #184
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daar probeer ik nu al een tijd uitleg voor te vragen. De wet staat ons niet toe de genocide te ontkennen, minimaliseren of goed te praten in dit eenmalig geval... en ik doe dat ook niet. Maar ik vraag wel het bewijs dat het ging om een systematische uitroeiing. Het enige document dat dit 'zou kunnen aantonen' heeft men ergens in een bibliotheek gevonden in 1947. (Natuurlijk, men moest toch iets kunnen aantonen).

Maar er bestaat geen enkel document uit de periode 1940-1945. Indien men werkelijk wil overgaan tot een systematische uitroeiing, dan moeten daarover documenten bestaan. Ik stel mij de vraag, hoe men een dergelijke omvangrijke operatie kon uitvoeren, zonder schriftelijke planning.
er bestaan zelfs audio toespraken over en verscheidene getuigenissen van hoger geplaasten , maar die zullen allen wel vervalst zijn
praha is offline  
Oud 28 januari 2005, 02:09   #185
Jean-Pierre
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha
1) het gaatover vakbonden en jij verkondigt het als uitsluitsel door 'correcten' : en je weet goed genoeg dat dit slaat op alles wat het VB niet is, en dus bijgevolg alle andere politieke partijen
2) er is een klacht neergelegd elke objectieve lezer kan er inderdaad uit begrijpen dat het hier werkelijk over uitsluiting gaat net gelijk elke objectieve lezer kan besluiten uit het arrest en tal van voorbeelden dat het VB inderdaad discrimineert en uitsluit, ongeacht de heersende inquisitiesfeer die jij veronderstelt ( niet bewijst ) in de rechtbanken
Ik heb u naar voorbeelden van uitsluiting door het VB gevraagd en deze hebt ge mij tot nu toe niet gegeven. De rest van uw uitleg heb ik niet nodig.
Jean-Pierre is offline  
Oud 28 januari 2005, 02:11   #186
Jean-Pierre
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
er bestaan zelfs audio toespraken over en verscheidene getuigenissen van hoger geplaasten , maar die zullen allen wel vervalst zijn
Waarom zouden die vervalst 'moeten' zijn? Een getuigenis kan belangrijk zijn.
Jean-Pierre is offline  
Oud 28 januari 2005, 02:11   #187
Sam
Provinciaal Gedeputeerde

Sam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Ik schaam me dat ik in hetzelfde land leef als deze ratten
Bedoel je dan die meute in Laken?

Sam is offline  
Oud 28 januari 2005, 02:11   #188
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb u naar voorbeelden van uitsluiting door het VB gevraagd en deze hebt ge mij tot nu toe niet gegeven. De rest van uw uitleg heb ik niet nodig.
dat dacht ik ook Jean-Pierre maar jij begon erover , ik niet
praha is offline  
Oud 28 januari 2005, 02:12   #189
Sam
Provinciaal Gedeputeerde

Sam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Ik denk niet dat ik moet verhuizen, ik hou van België, deze landverraders niet
Dat belgië dat jij bedoeld vind je enkel en alleen in de Walen, byebye, koffers dus... hupsakee naar Charleroi ofzo....

Sam is offline  
Oud 28 januari 2005, 02:13   #190
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom zouden die vervalst 'moeten' zijn? Een getuigenis kan belangrijk zijn.
dat zal wel moeten , niet.... ze bevestigen de 'geplande' genocide
praha is offline  
Oud 28 januari 2005, 02:14   #191
Jean-Pierre
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
het is zoals ik reeds ooit ergens zei in een topic dat ik heb geopend - het VB houdt er een dogma op na - vreemdelingen zijn ALLEN criminelen en de politieke 'correcten' beschermen deze vreemdelingen
eens je daarvan uitga kan je geen kant meer uit
Tsjonge toch! Ik denk dat ge vaak begint te krijgen. Leterme heeft verklaart dat de Blokkers criminelen zijn of toekomstige criminelen. Dus wat is uw probleem nu? Wie begint daar met dogma's?
Jean-Pierre is offline  
Oud 28 januari 2005, 02:16   #192
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tsjonge toch! Ik denk dat ge vaak begint te krijgen. Leterme heeft verklaart dat de Blokkers criminelen zijn of toekomstige criminelen. Dus wat is uw probleem nu? Wie begint daar met dogma's?
jep daar gaan we weer se....
kan allemaal zijn , dit sluit niet uit dat het VB dit dogma erop nahoudt
praha is offline  
Oud 28 januari 2005, 02:19   #193
Jean-Pierre
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
dat zal wel moeten , niet.... ze bevestigen de 'geplande' genocide
Kunt ge mij documenteren over die 'getuigenissen'? Over de uitsluiting van het VB waart ge in elk geval niet in staat 1 zinnig voorbeeld aan te halen.
Jean-Pierre is offline  
Oud 28 januari 2005, 02:22   #194
Jean-Pierre
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
jep daar gaan we weer se....
kan allemaal zijn , dit sluit niet uit dat het VB dit dogma erop nahoudt
Ik heb nooit een dogma vernoemd. Vertel mij daar wat meer over. Uit uw vorige bijdragen is het niet duidelijk wat ge door dogma verstaat.. En uw aantal voorbeelden is een lege verzameling.
Jean-Pierre is offline  
Oud 28 januari 2005, 02:23   #195
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kunt ge mij documenteren over die 'getuigenissen'? Over de uitsluiting van het VB waart ge in elk geval niet in staat 1 zinnig voorbeeld aan te halen.
maar allee Jean-Pierre
je hebt heel het proces na de oorlog waar dat aangetoont is
je hebt een Adolf Eichmann..

mij hoor je niet zeggen dat je geen onderzoek moogt doen, ga je gang
ik vind ook bepaalde zaken vreemd ivm de holocaust zoals ze dat ons op de mouw spellen
praha is offline  
Oud 28 januari 2005, 02:25   #196
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb nooit een dogma vernoemd. Vertel mij daar wat meer over. Uit uw vorige bijdragen is het niet duidelijk wat ge door dogma verstaat.. En uw aantal voorbeelden is een lege verzameling.
ppffffffffff Jean zoek het zelf es op wat een dogma betekent, en jij daarnet wel over wie dan zogezegd ook een dogma hanteert
praha is offline  
Oud 28 januari 2005, 02:27   #197
Towelie030981
Gouverneur

Towelie030981's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
http://shamash.org/holocaust/denial/nazi_doc.txt
Towelie030981 is offline  
Oud 28 januari 2005, 02:31   #198
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Towelie030981
dank je Towelie dan hoef ikd at alvast niet meer te doen

gewoon vreselijk op den duur voor elk woord, voor elke redenering voor elk voorbeeld moet een mens hier 100 km/h surfen om het te staven
terwijl de tegenpartij ( laten we ze zomaar even noemen ) nog geen bal aangetoont heeft laat staan gestaafd heeft
praha is offline  
Oud 28 januari 2005, 02:33   #199
Jean-Pierre
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
maar allee Jean-Pierre
je hebt heel het proces na de oorlog waar dat aangetoont is
je hebt een Adolf Eichmann..

mij hoor je niet zeggen dat je geen onderzoek moogt doen, ga je gang
ik vind ook bepaalde zaken vreemd ivm de holocaust zoals ze dat ons op de mouw spellen
Luister Praha, iedereen is vrij daarover te denken zoals hij wil. In Nürnberg zijn zeer vreemde zaken gebeurd, maar daar kunnen we iets later over hebben. Maar het ganse proces was een wraakneming van de overwinnaar op de overwonnene. Mt rechtspraak had dat niet veel te maken. Maar kom, er is daar inderdaad gesproken geweest van een 'systematische uitroeiing'. Probleem is, dat men daar behalve getuigenissen geen enkel document had, die deze stelling kon hard maken. En over die getuigenissen doen nogal speciale verhalen de ronde.

Eichmann heeft bekentenissen afgelegd. Maar niemand weet hoe die afgenomen zijn. En Israël is een land waar foltering een oficiële politiek is.
Ben ik 'te' kritisch? Ik weet niet. Maar ik vind dat ieder voor zichzelf moet kunnen uitmaken of hij tevreden is met 'zijn" kennis van de feiten.
Jean-Pierre is offline  
Oud 28 januari 2005, 02:35   #200
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

je blijft hier wel het warm water uitvinden op deze wijze .....

leuk, maar Jean je weet toch dat eraan de andere kant van de aarde ook mensen wonen

Jean : hoezo kan je dat bewijzen ?

....
praha is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be