![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Met Vlaams-nationale groet Koen Vermant |
|
![]() |
![]() |
#182 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#184 |
Gouverneur
|
![]() Aan robert t en andere nva'ers op dit forum, die allemaal ook zo graag een Vlaams font willen :
ZOUDEN JULLIE DE UITGESTOKEN HAND VAN HET VLAAMS BELANG AANVAARD HEBBEN, DIE HET KARTEL GEWEIGERD HEEFT MET ALS REDEN : HET VLAAMS BELANG KIEST VOOR HET OPBLAZEN VAN BELGIE, WIJ NIET !! Op deze vraag JA antwoorden is de enige mogelijkheid om überhaupt maar te denken aan een Vlaams front. Ik heb deze discussie reeds maanden eerder met NVA stemmers uit mijn omgeving gevoerd. Wel, het is misschien geen tendens, maar deze geven me toch nu al gelijk met te zeggen: Nva heeft een grote fout gemaakt door kartel te vormen met CD&V En ik herhaal nog 1 keer : DE TIJD ZAL INZAKE BHV OPNIEUW HET VLAAMS BELANG GELIJK GEVEN. En ik herhaal nog 1 keer : Ik heb respect voor elke Vlaams Nationalist. Alleen heb ik op dit ogenblik geen respect meer voor de NVA vertegenwoordigers. De déj�* vu gevoel wordt met de dag meer uitgesproken.
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#186 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#187 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
[SIZE=2]Weer eens Klinklare Blok-nonsens. Voor de zoveelste maal "Hoe had een kartel N-VA/VB de kieskring kunnen splitsen. Zijn de Blokkers hier op het forum dan zo'n simpele jongens. Geef nu eindelijk eens een antwoord op deze vraag i.p.v. onzin uit te kramen.[/SIZE] |
||
![]() |
![]() |
#188 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
dat ik al heel hele tijd geleden gesuggereerd. Ik sprak toen van min. 80% Dit is door één Nva-forumbezoeker tegengesproken. Enfin, de tijd.....
![]() |
#189 | |
|
![]() Citaat:
Als er iemand tegen jou beloofd dat hij, nadat je zijn dak hersteld hebt, jouw elektriciteitsnet zal komen repareren en opeens afkomt met het smoesje dat hij geen electricien is en je dus maar zo dom niet moest zijn om hem te geloven, hoe zou jij zo iemand noemen? Eerlijk? |
|
![]() |
![]() |
#190 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De groep Vlaams Nationalisten die zegt : "zo kan het niet verder", moet en zal sterker worden : Vl-B/NVA = vb al plus 30% Door een onwrikbaar standpunt in te nemen en uw programma trouw te blijven, zal je achterban steeds groter worden. Het dagelijks falend Belgisch bestuur doet steeds meer mensen de stap zetten. Tot op het ogenblik dat je 'incontournable' wordt. (zie evolutie VB in Antwerpen) Dan stap je pas in een Vlaamse regering als je eisenpakket waar kan gemaakt worden. Zoniet geen Vlaamse regering, geen besturing van het land. De dom zal dan letterlijk en figuurlijk ontploffen. En nu klinkbare NVA - nonsens : met het triestig gevolg van Egmont voor de ogen, gaat het kleine NVA partijtje toch zijn karretje aanhangen bij de Belgicistische CD&V Hun op de borst kloppen hoe stoer ze wel zijn betr. Vlaamse eisen, en ondertussen kan iedereen de processie van Echernach volgen inzake BHV TOCH, gaf ik hun destijds nog het voordeel van de twijfel. "Geen Vlaamse regering zonder spiltsing BHV" aldus Boer Swa En waar staan we??? DAT IS PAS KLINKBARE NVA NONSENS. Denk jij nu werkelijk dat je met je 4% weegt op Belgische besluitvorming, ach ze lachen U uit. De CD&V heeft wel (misschien) de sleutel in de hand : maar zijn die Vlaams genoeg om héél binnenkort de handdoek te gooien. Mijn twijfels. Ondertussen maakt de NVA een karikatuur van de Vlaamse eisen. Met gevolg dat de Walen weer hun gelijk gaan krijgen. Want, neem het van mij aan, indien BHV toch gesplitst zal worden zal de prijs die ervoor betaald wordt, zo enorm hoog zijn, dat we er misschien nog slechter voor staan dan voor de splitsing. Waneer gooit Van Rompuy, De Wever en consoorten GVD nu eindelijk de handdoek in de ring. Of zijn het nog altijd dezelfde tjeven van vroeger. De vraag stellen is ze beantwoorden zeker. Clemens, wat betaalt zo ne post bij de NVA ![]() Bent U buiten de PR ook nog voor iets anders verantwoordelijk?? ![]()
![]() |
#191 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
is idd 'liegen' wat de NVA ten opzichte van zijn kiezers nu doet
![]() |
#192 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
[SIZE=3]En wanneer gaat u eindelijk eens uitleggen hoe het Blok de kieskring gaat splitsen?????????[/SIZE] Of is het toch waar dat het Blok de splitsing van BHV NIET wilt, want zonder splitsing hoopt het Blok op wat meer stemmentjes. Laatst gewijzigd door Clemens : 10 maart 2005 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
#193 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Lees posts effe aub
![]() |
#194 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#195 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar ik had ook geen antwoord verwacht van een Blokker. Of wacht het Blok tot ze 80 �* 85 % van de stemmen heeft om éénzijdig de kieskring te splitsen ???????????? Laatst gewijzigd door Clemens : 10 maart 2005 om 15:57. |
|
![]() |
![]() |
#196 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik wist NIET dat mijn schoonmoeder voor het Blok werkte. |
|
![]() |
![]() |
#197 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#198 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar je wil het gewoon niet lezen!!
![]() |
#199 |
Europees Commissaris
|
![]() Bericht voor AVV.
Aangezien je me persoonlijk aanspreekt, het antwoord is volmondig ja. Maar je kon me evengoed gevraagd hebben of ik vind dat ik te veel belastingen betaal, je wist wat ik ging antwoorden. Soit. Je kent de inhoud van mijn luttele postings en je weet dat het eerste programmapunt van de N-VA de realisatie van de republiek Vlaanderen is. Of het huidig kartel daarvoor de geschikte partner is is een ander paar mouwen, persoonlijk denk ik het niet alhoewel ik moet erkennen dat CD&V zich tot hiertoe een vrij loyale partner getoond heeft. Ik ben al jaren actief op politiek lokaal gebied en als je de CVP van vroeger vergelijkt met de huidige ploeg is er toch een verschil waarneembaar. Verder nog een paar opmerkingen van een gewoon partijmilitant : na de gemeenteraadsverkiezingen van 2006 wordt Vlaams Belang in sommige gemeenten incontournable en zullen er coalities moeten gesloten worden. Kan jij met de hand op hart garanderen dat de wijn niet een klein beetje zal "verwateren"? idem op nationaal vlak in 2007. Men kan meer dan een miljoen kiezers niet blijven negeren. Tenslotte wil ik je nog melden dat het me intriest maakt wanneer ik merk dat op dit forum door de "diehards" van beide, ik zeg wel degelijk beide kampen, ieder zinnig gesprek onmogelijk gemaakt wordt. De N-VA ers worden dagelijks gekleineerd en uitgemaakt voor verraders, partijtje van 4% en ga zo maar door. Het Belang krijgt er van langs op een manier die me ook tegenstaat. Geef toe, je word er niet bepaald vrolijk van. Optimistische noot om te eindigen : de republiek komt er, tot spijt van wie 't benijdt. Met vlaams-nationale groeten, robert t. |
![]() |
![]() |
#200 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat: