![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#182 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Komt er dus volgens jou theorie op neer dat alle getuigenissen of bekentenissen geen enkele meerwaarde hebben omdat het gelogen kan zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Stel u even de grootte en zwaarte voor van een "brokstuk" dat zulk gat heeft gemaakt in zulke dikke muur. Wat jij dus wil vertellen is dat het brokstuk over de eerste muur is gevlogen, dan over de tweede muur, en daarna tussen de tweede en de derde muur zakt, een hoek van 90° maakt en "Bang!!" een gat slaagt in de derde muur. Tja. En dat mag je geen woorden als "stommeling" gebruiken, want dan doe je "niets anders dan beledigen". Kijk beste, als jij niet kan inzien hoe infantiel uw bovenstaande redenering is, dan weet ik het ook niet meer hoor. ![]()
![]() |
![]() |
#185 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
eerst zeg je dit: Citaat:
Citaat:
Ik zeg nadien dat de getuigenissen of commentaren van instructeurs, niet één maar minstens 4 verschillende onafhankelijke personen (je hebt dus duidelijk de link niet gelezen waar ze in opgenoemd staan) : Sheri Baxter en Ben Conner, beiden instructeurs, chief flight instructeur Marcel Bernard, en tenslotte attorney (!!) Gerald Chilton..., allen beweren dat Hanjour niet eens deftig met een Cessnake kon vliegen: Citaat:
Citaat:
1. je schakelt getuigenissen en bekentenissen wel degelijk gelijk zonder één enkele nuance; het wordt dus een kakafonie en de essentie gaat verloren... 2. Die instructeurs maken toch geen bekentenis?? Waar zeg ik dat?? Ze werden ondervraagd en geven antwoord, that's it pal, wat hebben ze eraan om te gaan liegen? Enkel hun reputatie te verliezen ja; 3. Ik mag dus de getuigenissen van de instructeurs niet geloven als ik ook de bekentenis van Z. Moussaoui niet geloof?? Is daar volgens jou geen enkel verschil in de zwaarte, de toedracht en het belang van die getuigenissen/bekentenis???????. Jawadde, begrijpe wie begrijpen kan. Soit, zo te zien zitten die instructeurs volgens jou ook al mee in het complot van de believers??!!! Waarom zouden ze anders liegen over Hanjour? Of werden ze misschien onder druk gezet door de believers??? Laatst gewijzigd door straddle : 2 april 2006 om 21:57. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogmaals, er zijn geen foto's van. Wederom verzonnen leugens. Deze discussie is dus zelfs niet eens nodig.
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
4 loze beweringen dus. Dan kom jij als antwoord op mijn bovenstaand citaat af met volgende statement: HAHA man toch, wat een rare kronkels: dat heeft absoluut niets te maken met in het plaatje passen.... 1. je schakelt getuigenissen en bekentenissen wel degelijk gelijk zonder één enkele nuance; het wordt dus een kakafonie en de essentie gaat verloren... 2. Die instructeurs maken toch geen bekentenis?? Waar zeg ik dat?? Ze werden ondervraagd en geven antwoord, that's it pal, wat hebben ze eraan om te gaan liegen? Enkel hun reputatie te verliezen ja; 3. Ik mag dus de getuigenissen van de instructeurs niet geloven als ik ook de bekentenis van Z. Moussaoui niet geloof?? Is daar volgens jou geen enkel verschil in de zwaarte, de toedracht en het belang van die getuigenissen/bekentenis???????. Jawadde, begrijpe wie begrijpen kan. Soit, zo te zien zitten die instructeurs volgens jou ook al mee in het complot van de believers??!!! Waarom zouden ze anders liegen over Hanjour? Of werden ze misschien onder druk gezet door de believers???[/quote]
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je begrijpt toch ook dat het voor de bewindslieden in de VS van enorm belang is schuldigen te kunnen vinden voor 9-11... Zeker nu peilingen aangeven dat diegenen die nog in de officiële versie geloven in de minderheid zijn geraakt, en nu Bushke zijn populariteit efkes een flinke terugval kent... Misschien is Moussaoui onder druk gezet? Misschien is hij onder invloed van god weet wat een mossel geworden die overal ja op zegt? Misschien is hij gewoon fier om bij de stoere jongens van de "zelfmoordenaars" te kunnen behoren en zo wat aanzien te krijgen.. wie zal het zeggen... Laatst gewijzigd door straddle : 3 april 2006 om 20:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bij het natrekken van de officiële versie is er zoveel dat niet klopt, laat staan niet na te trekken is.... waarom geloof je die dan wel???? Wat doet u in 's hemelsnaam in de officiele versie geloven????? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#192 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
EN voor de honderste keer, ik hoef de officiele versie niet te slikken om het inside job fabeltje onzin te vinden. Er is zogoed als niets wat klopt van het inside story fabeltje, hetgeen wat "klopt" zijn gewoon onbeantwoorde vragen waar men zelf een antwoord op geeft en verzint zodat het aansluit op een inside job verhaal. Kijk é, we kunnen nu toch wel 1 conclusie maken. Er zijn geen harde bewijzen dus geef gewoon toe dat het inside job verhaal wel eens gewoonweg mis kan zijn. Je hoeft dit niet voor mij te doen, doe het gewoon voor jezelf. Je vraagt mij waarom ik de officiele versie geloof, waarom geloof jij de inside job versie? Er is begot niemand die mij 1 hard bewijs kan geven. GEEN 1. Weet je wat dat normaal gezien wil zeggen?
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Minister-President
|
![]() Dus hadden de kapers gepland om 2 vliegtuigen in het Pentagon te crashen, of wat?
![]() |
#195 | |||||
Minister-President
|
![]() Misschien wordt het toch eens tijd dat je wat duidelijker stelling neemt, want het is niet makkelijk u altijd te volgen.
WELKE delen van het officiele verhaal slik je dan niet? Kan je dat even specifieren? Citaat:
Eerst waren er 18 kapers. Daarna waren het er 19. Over de identiteiten heeft Mueller (hoofd FBI) zelf toegegeven dat ze niet allen kloppen. En dat terwijl er helemaal geen discussie zou mogen zijn over die namen, want die moeten allen op de passagierslijsten hebben gestaan. Dus je zegt eerst dat je ook niet alles van het officiele verhaal gelooft, om dan direct een feit dat wel degelijk is gebeurd (geknoei met de namen) te ontkennen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
En draai nu de zaak eens om. Er zijn geen harde bewijzen voor het officieel verhaal, dus geef gewoon eens toe dat dit verhaal òòk wel eens helemaal mis kan zijn. Citaat:
Trouwens, dé voornaamste reden dat er (nog) geen hard BEWIJS is voor de inside-jobtheorie, is omdat de Amerikaanse overheid ALLE bewijsmateriaal classified houdt. Zoals ik al zei, er zijn enkel sterke AANWIJZINGEN voor een inside-job, en die aanwijzingen kunnen enkel veranderen in bewijzen als ze bewijsmateriaal zouden vrijgeven én de "verdachten" behoorlijk ondervraagd kunnen worden.? Geen van die twee dingen is geschied en zolang dit zo blijft zullen het enkel aanwijzingen blijven.
![]() |
![]() |
#196 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kan, maar natuurlijk weer niet in jou ogen zoals altijd. Als het gaat om een inside job KAN alles maar langs de andere kant kan NIETS.
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Dat zeg ik toch niet? Kijk, ik heb hierboven de tijd genomen ernstig uw laatste post te beantwoorden. Waarom kan jij niet eens hetzelfde doen?
![]() |
![]() |
#198 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het ongeluk met de Koersk...dagen lang verkeerde informatie...uiteindelijk een hoop volk dat liegt over vanalles en nog wat omdat ze hun schuld niet willen toegeven...conclusie...een inside job? Dacht het niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En by the way, je kunt het mij moeilijk kwalijk nemen dat ik niet altijd even vriendelijk reageer na alle scheldpartijen die er al geweest zijn om de simpele reden dat ik het inside job fabeltje niet geloof zolang er geen bewijzen zijn.
Laatst gewijzigd door illwill : 4 april 2006 om 17:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu, de passagierlijsten onvolledig publiek maken, is dat volgens u een "fout"?? Volgens mij is dat "knoeien". Citaat:
Dat kunnen noch jij, noch ik met zekerheid weten, he? Daarom dat zo graag aan Cheney, Rumsfeld en CO zou willen vragen WAAROM ze gelogen hebben. Citaat:
Citaat:
Mijn inziens zijn ze er wel. Citaat:
Heb jij mij ooit horen beweren dat dit een inside-job was?
![]() |