![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Europees Commissaris
|
![]() 1) het laatste wat ik doe is nog naar VB toespraken luisteren.
2) Schandalen blootleggen: good job, keep on doing it. Veel beter en productiever dan haat propageren. 3) Ja, jullie overdrijven altijd. Kijk simpelweg eens naar de titels op dit forum, het is alsof de wereld aan het vergaan is in jullie ogen.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
als ik er jouw plezier mee kan doen ...
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het oeroude demagogische gewauwel. De oorzaak is niet de migratie ! De oorzaak is de eeuwenlange uitbuiting en de nog steeds bemoederende behandeling van het westen over het midden oosten. Leef in de genade van opperhoofd USA of je zal het geweten hebben dat je niet in de pas loopt. Uiteraard maakt de migratie het makkelijker om hier toe te slaan. Controle op migranten verstrengen ? Uiteraard zou ik zeggen. De overdonderende meerderheid van migranten en vluchtelingen die hier op eerlijke manier of terecht gevlucht zijn weren omdat er rotte appelen in de mand zijn ? Neen, dat kan niet ... Jullie hebben ook gewelddadige leden in jullie kringen die je liever niet geassocieerd zit met het VB. Moet het VB dan worden afgeschaft omwille van die paar individuën ? I don't think so. Er is een grijszone, waar misbruik van word gemaakt, dit is in alles zo. Dan maar alles hermetisch afsluiten gaat gewoon niet. Of ga je alle belgen ook een reisverbod opleggen om naar streken te reizen die gevoelig liggen ? Er is voor de zoveelste keer in de geschiedenis een fanatieke beweging ontstaan die de wereld meesleurt in een diep dal. Het zal, zoals alle voorgaande, z'n tijd moeten uitzingen, en de rest zal zich zo goed en kwaad als dat kan zich moeten verweren. Ik kan niet anders zeggen dat dit: De hemelse zeepbel van het westen van de laatste 60 jaren is uiteen aan het spatten. Het was, zoals alle grote beschavingen, gebaseerd op uitbuiting van andere volkeren. En zoals alle grote beschavingen zal het de prijs ervoor betalen, hoe verkeerd, verwerpelijk, onethich, moraal verwerpbaar, ... het ook moge zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Europees Commissaris
|
![]() We gaan elkaar niet kunnen overtuigen he
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Minister-President
|
![]() Nee Pelgrim,
We gaan elkaar niet kunnen overtuigen. Dat is ook de bedoeling niet. De bedoeling was, en is nog steeds, om actie te ondernemen tegen de subsidie van een ideologie, die zich steeds weer bewijst als een gevaar voor onze bevolking. U wil het niet zien. Dat is uw goed recht. Maar laat iedereen het recht dan ook om het wél te zien en dus ook actie te ondernemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Banneling
|
![]() islam staatsvijand 1, die verdomde vlaemsche nationalisten zijn er al niet meer nr1.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() Longhorn:
De laatste jaren ben ik in Indonesie, Tanzania en Saoedi-Arabie geweest en daar lopen er toch wel een hoop meer (gevaarlijke) fanatiekelingen rond dan in Amerika. _______ Nog niet in Vaticaanstad geweest? |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ciao. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Europees Commissaris
|
![]() Jullie spreken alsof willens en wetens terroristen worden beschermd en gefinancierd in België.
Dit alleen al is reden genoeg om op de zwarte lijst te staan bij Bush. Waar wacht hij op ?
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door cashflow : 1 augustus 2005 om 20:17. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
HaHaHa, dat is een goeie, ik hoop voor de makers en de acteurs, dat ze er inderdaad om kunnen "lachen" maar ik betwijfel het. ![]()
![]() |
![]() |
#199 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 2 augustus 2005 om 14:47. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Maar juist om bovenstaande reden pleit ik al heel lang voor een eerlijker verdeling van de rijkdommen ... Dit kan door eerlijke handel, steun aan landen die zich blauw betalen aan onze leningen, ... kortom, eerlijk en respectvol behandeld worden, niet op een stiefmoederlijke wijze. Het zal de enige manier zijn om vrede te sluiten met die andere culturen. Al weet ik ook dat er nu wel genoeg (figuurlijk tot de tanden gewapend) klaar staan om mij honend, schampen, verwijtend en scheldend neer te bliksemen. Diegenen die alles liever voor zichzelf houden en de rest laten stikken, tamelijk letterlijk zelfs ... Tot zover mijn betoog, aan mijn tegenstanders: do your worst (al zal ik misschien jullie wel negeren, deze discussie heb ik al teveel gevoerd in het verleden)
|
![]() |
![]() |