![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Winterboy heeft zelf (waarschijnlijk zonder dit echt gewild te hebben dat het aan de grote klok werd gehangen) bekend gemaakt dat het 70 puntenplan enkel in de ijskast ligt, niet dat het volledig is afgeschaft. Die grove leugen dat het 70 puntenprogramma niet meer bestaat moet ophouden !!!
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
- het grote islam-complot - iedereen kan belg worden - belgië verwelkomt kriminelen en terroristen willens en wetens met open armen. De leugens moeten nu eenmaal grotesk genoeg zijn, daar heeft het VB zowaar een patent op.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler Laatst gewijzigd door PelgrimForever : 16 augustus 2005 om 12:02. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik geef hier openlijk toe met volgende punten overeen te komen met het blok: - onafhankelijk vlaanderen - afschaffen koningshuis - directe democratie Niemand verwijt mij ondertussen voor vuile VB'er, sterker nog, niemand haalt het in z'n hoofd om mij ook maar met het VB te assosiëren, en maar best ook, want ik veracht zo'n xenofobe, discriminerende en haatuitdragende partij. Begint je een en ander te dagen ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Franstalig België ziet in het Vlaams Belang enkel een bedreiging voor België (en de transfers). 'Racisme' kan hen geen barst schelen. Zij zijn trouwens verstandig genoeg om het racistische FDF op te nemen in het 'democratisch' front der Franstaligen. Zie BHV. Begint je een en ander te dagen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Jouw kunnen we alvast niet beschuldigen onnodig persoonlijk te worden ? ![]() Je merkt terecht dat er van het VB een bedreiging uitgaat: een bedreiging van de democratie. Ik ken het programma van het FDF niet, en Waalse politiek interesseert mij ook geen zak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Niet vergeten af en toe van achter je computerke komen en de echte wereld eens gaan bekijken.[edit] [size=1]Edit:[/size]
![]() Laatst gewijzigd door panzer : 16 augustus 2005 om 15:18. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
wat is een flurk m'n klein napoleonneke ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#192 | |
|
![]() Citaat:
En het programma van het FDF interesseert je niet!? Ze willen er alles aan doen om in de Vlaamse randgemeenten rond Brussel zoveel mogelijk Franstalige stemmen te organiseren. Het FDF is trouwens geen Waalse partij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |||||
|
![]() Citaat:
Hitler las een science fiction boek over Ariers. Een boek van een obscure Wien. Niet eens meer te vinden. Een soort stationsromannetje. Hij zit met haat tegenover zijn vader, heeft een complex omdat hij (zoals Dewinter) van school is gevlogen en begint met een partijtje. Ziet door zijn ziekte overal Joden achter steken, paranoïa. En lap: het is begonnen. Pak de toestanden tegen de Herera stam in Namibie. Een verhaaltje dat deze Duitse vrouwen verkrachten zorgt voor een eeuw verdrukking en genocide in het Zuiden van Afrika. Hoeveel keer zijn dorpen in de Middeleeuwen verbrand omdat er heksen woonden? Het waanzinnig geloof in een "Duivel", of het nu een Joodse, protestantse, katholieke of islamitische is heeft miljoenen levens geëist. De slavernij in de VS was basis van een jarenlange burgeroorlog. Bij ons was de waanzinnige oorlog van veertien-achttien oorzaak van miljoenen doden. Weet nog iemand waarom? En de boerenkrijg? En het beleg van Antwerpen? En de Brabantse omwenteling? Welke fabeltjes gaan we nu weer onszelf wijsmaken om de boel te verzieken? Het is gruwelijk, dom en vermijdbaar.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door ericferemans : 16 augustus 2005 om 22:14. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Niet te verwonderen dat ons grootste bedrijf Elactrabel in Franse handen komt, gans Vlaanderen wordt uitverkocht - en moest ik ondernemer zijn, ik zou hetzelfde doen. Vroeger was de PVV de 'Pest Voor Vlaanderen' (remember?). NU is het VB gewoon de PEST geworden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Mannekes en Meiskes,
Om je krom te lachen alweer ![]() ![]() De waarheid is natuurlijk dat dat cordon de voorwaarde is voor het "spirituele bronwater" om aan de macht te blijven. Dat ze zelf minder stemmen halen en bijgevolg nog verder verwijderd zijn van een absolute meerderheid dan degenen die ze viseren wordt gemakkelijkheidshalve vergeten. Dat er in hun eigen partij ook veroordeelden rondlopen is ook al geen issue. Zou die ene minister nog geen spijt hebben van z'n "geldverbranding" als hij z'n departementsbegroting tracht rond te krijgen ? Deze kritiek zal wel onterecht zijn, het is vooral de kiezer die het niet begrijpt. Koning Bibber verklaart namelijk met de glimlach aan het Marrokaanse staatshoofd dat Belgie een multicultureel land is dat veel van z'n onderdanen huisvest terwijl z'n Italiaanse del in 't Engels en in 't Frans (zeker niet in 't Vlaams) in koninklijke kringen gaat gaan "kwaken" dat die asociale en ondemocratische hooligans slechts een kleine minderheid vormen ! Tja, what's in a word hé ![]() Het is in alle geval dolkomisch om die vele, in willockx stijl geschreven posts, ter verdediging van Belgie, fatsoen en democratie, te lezen ![]() ![]() Noorman |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |||||||
Schepen
|
![]() Citaat:
Maar nog veel comische is het te denken dat zij ooit zouden kunnen deelnemen aan de macht zij het federaal of Vlaams niveau. NOOIT zal een weldenkend mens van t' is eender welke partij zich ooit kunnen scharen achter het 70 punten programma van het VB. Het CD sanitair is juist door henzelf ingesteld, begrijpen jullie dat nu niet? Bovenstaande reactie van noorman is er het beste bewijs van![edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Eerlijk en rechtvaardig, zorg voor de zwaksten in de samenleving. Laatst gewijzigd door Doffer : 16 augustus 2005 om 23:55. |
|||||||
![]() |
![]() |