Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 18 augustus 2005, 07:37   #181
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab
Welk nut heeft het Belgisch establishment om n-va monddood te maken?
In zijn strijd tegen het Belang kan dat establishment zich geen beter bondgenoot indenken.
Vraag het maar aan Filip de Taaie...
"Monddood" maken is absoluut een foute conclusie. Het is zeker en vast niet de bedoeling om partijen "monddood" te maken. We zijn geen dictatuur waarin enkel onze opinie verkondigd mag worden. Democratie vormt de bakermat van onze maatschappij en dat moet gerespecteerd worden. De reden van die klacht was de "ludieke" actie van de N-Va met de speelgoedautootjes. Vervang in hun actie het woord "Walen" door "allochtonen" en dan noemt men je gelijk een racist. Wij vonden die actie beledigend tegenover onze Franstalige landgenoten en daarom stelden wij dit aan de kaak. Mag men ongenoegen misschien al niet meer uiten?
Kim is offline  
Oud 18 augustus 2005, 07:42   #182
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
"Monddood" maken is absoluut een foute conclusie. Het is zeker en vast niet de bedoeling om partijen "monddood" te maken. We zijn geen dictatuur waarin enkel onze opinie verkondigd mag worden. Democratie vormt de bakermat van onze maatschappij en dat moet gerespecteerd worden. De reden van die klacht was de "ludieke" actie van de N-Va met de speelgoedautootjes. Vervang in hun actie het woord "Walen" door "allochtonen" en dan noemt men je gelijk een racist. Wij vonden die actie beledigend tegenover onze Franstalige landgenoten en daarom stelden wij dit aan de kaak. Mag men ongenoegen misschien al niet meer uiten?
Absoluut mag U uw ongenoegen uiten, maar moet dat dan meteen via een klacht bij het 'centrum voor gelijke kansen voor iedereen die niet tegen de multikul is'?
U heeft blijkbaar ook niet veel geleerd uit de recente politieke actualiteit: U bent de beste stemmenronselaar voor de NVA aan het worden!

Als je de NVA wil bekampen (voor zover dat nodig is) gebruik dan de politieke arena!

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline  
Oud 18 augustus 2005, 07:43   #183
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Absoluut mag U uw ongenoegen uiten, maar moet dat dan meteen via een klacht bij het 'centrum voor gelijke kansen voor iedereen die niet tegen de multikul is'?
U heeft blijkbaar ook niet veel geleerd uit de recente politieke actualiteit: U bent de beste stemmenronselaar voor de NVA aan het worden!

Als je de NVA wil bekampen (voor zover dat nodig is) gebruik dan de politieke arena!
Beste Rudy,

Ik spreek momenteel in naam van B-Plus. De bewuste klacht dateert al van een hele tijd geleden. Een paar jaar zelfs als ik me niet vergis.
Kim is offline  
Oud 18 augustus 2005, 07:56   #184
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Beste Rudy,

Ik spreek momenteel in naam van B-Plus. De bewuste klacht dateert al van een hele tijd geleden. Een paar jaar zelfs als ik me niet vergis.
Oh sorry, ik dacht dat de BUB de klacht had ingediend? Waarom doen zij dat dan nog eens, als B-Plus dat al gedaan had? En de klacht van BUB, was die niet van vlak na de verkiezingen 2004?

Oud 18 augustus 2005, 07:59   #185
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oh sorry, ik dacht dat de BUB de klacht had ingediend? Waarom doen zij dat dan nog eens, als B-Plus dat al gedaan had? En de klacht van BUB, was die niet van vlak na de verkiezingen 2004?
B-Plus had een klacht ingediend n.a.v. die actie met de speelgoedwagentjes. BUB heeft enige tijd geleden ook klacht neergelegd op basis van meerdere uitspraken van de N-Va in kranten, op televisie. De laatste toevoeging was de actie met het nepgeld.

Het gaat hier dus over twee totaal verschillende zaken.
Kim is offline  
Oud 18 augustus 2005, 08:03   #186
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
B-Plus had een klacht ingediend n.a.v. die actie met de speelgoedwagentjes. BUB heeft enige tijd geleden ook klacht neergelegd op basis van meerdere uitspraken van de N-Va in kranten, op televisie. De laatste toevoeging was de actie met het nepgeld.

En hoe lang geleden werd de klacht van de BUB als onontvankelijk verklaard?

Oud 18 augustus 2005, 08:14   #187
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En hoe lang geleden werd de klacht van de BUB als onontvankelijk verklaard?
Van de klacht tegen N-Va hebben we nog steeds niets vernomen.
Kim is offline  
Oud 18 augustus 2005, 11:43   #188
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Jong N-VA'er's schermafbeelding

Standaard

Als het zolang duurt, wil dat normaal zeggen dat de klacht zal worden geseponeerd.
Jong N-VA'er is offline  
Oud 18 augustus 2005, 16:39   #189
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat het interessanter voor U is, wanneer U zelf de beide programmas eens doorneemt. Zo kan U uw keuze steeds goed zelf motiveren...
Het onze vindt U op http://www.nationaleunie.be
Die van het Vlaams Belang vindt U op http://www.vlaamsbelang.org
Nee, dank u. Ik ben geen potentiële kiezer, vrees ik. Het was maar een tip in uw richting om tegen uw B.U.B.-concurrenten duidelijk te maken waar u precies voor staat. Een korte samenvatting wil ik nog wel lezen maar het hele partijprogramma niet.
groene flamingant is offline  
Oud 18 augustus 2005, 16:48   #190
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wij vonden die actie beledigend tegenover onze Franstalige landgenoten en daarom stelden wij dit aan de kaak (met een klacht tegen N-VA).
Het F.D.F. zei óók al (héél veel) beledigende dingen tegen uw Nederlandstalige landgenoten. Wanneer gaan B.U.B. en B-Plus klacht indienen tegen het F.D.F.?
groene flamingant is offline  
Oud 18 augustus 2005, 17:14   #191
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Ach nu een discussie tss de BUB en NU . Best boeiend.

Als ik echt moet kiezen tss de BUB en NU dan kies ik denk ik toch wel eerder voor BUB die lijkt me iets stabieler. Maar zover zal het niet komen eens bleanger en vlaamsnationalist is altijd belanger en vlaamsnationalist.
Oud 18 augustus 2005, 17:15   #192
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant
Het F.D.F. zei óók al (héél veel) beledigende dingen tegen uw Nederlandstalige landgenoten. Wanneer gaan B.U.B. en B-Plus klacht indienen tegen het F.D.F.?
Liever van niet, is gratis reclame voor de FDF-club.
Oud 18 augustus 2005, 17:40   #193
Abiogenesis
Lokaal Raadslid

Abiogenesis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ja, ludieke acties die de waarheid te veel in het licht stellen moeten aan banden gelegd worden! In wat voor een land leven wij nu, dat men ludieke acties mag ondernemen, of zelfs dingen mag verkondigen (tegen België) in kranten en weekbladen! Dat de regering hier niet tegen optreedt gaat er niet in!

SPASTEN, omdat jullie enigste ludieke actie bestaat uit het verspreidden van leugens moet je maar klacht neerleggen tegen mensen die een veel groter percentage van de bevolking vertegenwoordigen dan jullie kaartenclubje.

Blijkbaar houden de bubbers eerder van sprookjes dan van de waarheid...

- "In de toekomst de grootste partij"

- "750.000 mensen op 175 jaar feestje"

- "87% van ons wilt Vlaanderen niet gesplitst"

- "Het zuiden zal binnen enkele jaren ons onderhouden"

- "Vlaanderen stelt niets voor, vooral op wereldvlak"

...

Dat de bubbers hun koffer pakken en vlug ergens asiel gaan aanvragen want in een onafhankelijk Vlaanderen willen ze toch niet wonen. (stel je eens voor hoe slecht het hier dan gaat zijn!)

Wat zij ook willen doen geloven: meer en meer Vlamingen willen Vlaanderen onafhankelijk.

En als ze nergens asiel krijgen dan kunnen ze nog altijd in Geel opgevangen worden in een of ander centrum waar nog van die mensen zitten die dromen terwijl ze rondlopen en de mensen toch maar willen wijsmaken dat het zo is...
Oud 18 augustus 2005, 18:49   #194
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abiogenesis
Dat de bubbers hun koffer pakken en vlug ergens asiel gaan aanvragen want in een onafhankelijk Vlaanderen willen ze toch niet wonen.
Ik zal alvast nooit in een republiek Vlaanderen blijven wonen. Ik weiger om een VL op m'n wagen te kleven en met een Vlaamse identiteitskaart rond te lopen. Als uw utopie ooit werkelijkheid wordt, verhuis ik naar Nederland of Luxemburg.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Kim on 18-08-2005 at 19:49
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Dat de bubbers hun koffer pakken en vlug ergens asiel gaan aanvragen want in een onafhankelijk Vlaanderen willen ze toch niet wonen.
Ik zal alvast nooit in een republiek Vlaanderen blijven wonen. Ik weiger om een VL op m'n wagen te kleven en met een Vlaamse identiteitskaart rond te lopen. Als uw utopie ooit werkelijkheid wordt, verhuis ik naar Nederland of Luxemburg.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Ik zal alvast nooit in een republiek Vlaanderen blijven wonen. Ik weiger om een VL op m'n wagen te kleven en met een Vlaamse identiteitskaart rond te lopen. Als uw utopie ooit werkelijkheid wordt, verhuis ik wel naar Nederland of Luxemburg.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Kim : 18 augustus 2005 om 18:49.
Kim is offline  
Oud 18 augustus 2005, 18:51   #195
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er
Als het zolang duurt, wil dat normaal zeggen dat de klacht zal worden geseponeerd.
Ik weet het niet, m.i. weet je het normaal gezien al redelijk snel of ze geseponeerd zal worden of niet.
Kim is offline  
Oud 18 augustus 2005, 19:19   #196
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Standaard

Weet je wat Belgicisten niet kunnen? Aantonen dat de Vlaams-nationalisten zogezegd leugens vertellen. Ze kunnen gewoon niets ontkrachten. Omgekeerd daarentegen...
Oud 18 augustus 2005, 19:20   #197
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik weet het niet, m.i. weet je het normaal gezien al redelijk snel of ze geseponeerd zal worden of niet.
Dan zal het wel worden geseponeerd.
Oud 18 augustus 2005, 19:23   #198
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er
Weet je wat Belgicisten niet kunnen? Aantonen dat de Vlaams-nationalisten zogezegd leugens vertellen. Ze kunnen gewoon niets ontkrachten. Omgekeerd daarentegen...
En waaruit mogen we dat dan wel afleiden?
Kim is offline  
Oud 19 augustus 2005, 17:25   #199
Stubaf.
Banneling

Stubaf.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Ik heb helemaal geen last van een imagoprobleem.

U heeft zelfs geen imago meer, het bestaat gewoonweg niet meer. Kan U me één iemand opnoemen die U serieus noemt? U bent de nar van het forum en dat met recht en rede.

Citaat:
Dat zou ook moeilijk kunnen aangezien we niet eens deftig in de media mogen komen, wegens te subversief waarschijnlijk
Nee, de BUUB is gewoon een uit de hand gelopen forumgrap waar nog nooit iets intelligents is uit voortgekomen. Het blijft natuurlijk wel lachen geblazen met jullie stoerdoenerij op het net en Uw eigen uiterst wereldvreemde berichten.

Citaat:
(want nieuwswaarde hebben we zeer zeker).
Ja: een paar puisterige tieners die hier hun zieke obessesies komen verkopen: de IJzetoren opblazen, flaminganten uitroeien en België unitair maken. In Jambers of Koppen kan dat alvast komen.
Stubaf. is offline  
Oud 20 augustus 2005, 09:27   #200
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant
Geef eens wat voorbeelden, i.p.v. in het vage te blijven?
Hans1 is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be