![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Victor Horta, Hôtel van Eetvelde (Art Nouveau): ![]() Peter Behrens, AEG Turbinefabrik (Jugendstil): ![]() Josef Hoffmann, Palais Stocklet (Sezessionsstil): ![]() Charles Rennie McKintosh, Interieur (Glasgow School of Art): ![]() Aanvankelijk verschilden Art Nouveau en Jugendstil inderdaad niet erg veel van elkaar. Maar onder invloed van 'onze' Henri Van de Velde zou men in Duitsland al gauw met strakkere lijnen werken. Nu is het inderdaad zo dat de termen Art Nouveau en Jugendstil losjes gehanteerd worden, waardoor er verwarring ontstaat. Maar wanneer men het werk van de Franse architect Guimard 'Jugendstil' noemt, wordt het mij toch iets té. Chinezen en Japanners verschillen (uiterlijk) ook niet veel van elkaar... Nu ja, ik zet gewoon graag de puntjes op de i. ![]() [size=1]Edit:[/size]
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello Laatst gewijzigd door Pier den Drol : 22 augustus 2005 om 18:12. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |