![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Wat zijn de grootste profiteurs ( lees eerst mijn openingspost aub ) | |||
belastingbetalers |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,75% |
treinconducteurs |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,75% |
werklozen en andere uitkeringstrekkers |
![]() ![]() ![]() |
16 | 28,07% |
zieken en invaliden |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
gepensioneerden |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,26% |
superkapitalisten, bedrijfsleiders, superaandeelhouders, corrupte politici en andere luiaards. |
![]() ![]() ![]() |
36 | 63,16% |
Aantal stemmers: 57. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en dan nog een vraagje ... sorry hoor
maar omdat gij persistent dat werken van u in de verf zet .... heeft winst en werken überhaupt wat met elkaar te maken ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |||||||||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Jampie : 20 augustus 2005 om 22:50. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dit is de volledige tekst Jampie je bent 'm serieus uit zijn context aan 't rukken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus gene zever verkopen Jampie
ik heb nooit gezegd dat ik vind dat doppers moeten kunnen sparen |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ppffff ik had het over jou en andere werkers zenne |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door praha als je winst boekt verrijk je je per definitie ( in 't geval van een bedrijf zijn dat de aandeelhouders ) ( in 't geval van een persoon gelijk nen dopper is de aandeelhouder gelijk aan dien persoon, lijkt me nogal wiedes ) winst is dus een toemaatje je kan de winst aanwenden om wat elders te doen uitbreiden, investeren in wat anders, op de bank zetten ... maw in 't geval van nen dopper moet ie dus kunnen sparen, of zijn/haar levensstandaard resp. 'opkrikken' dus volgens mijn bescheiden mening zal een dopper hóóguit een zeer bescheiden winst hebben ( vaak zelfs een verlies ) in acht genoemen de definitie in de openingspost kan het dus nooit geen al te grote profiteur zijn in acht genomen de klassieke gangbare meer volkse definitie blijft hij/zij natuurlijk wel de grootste profiteur voor alle duidelijkheid .... dit is de volledige tekst Jampie je bent 'm serieus uit zijn context aan 't rukken |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() alee waar staat dat nu dat ik dat vind ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het is vrij duidelijk dat ge heel deze discussie weer even snel wilt laten vervallen in een welles-nietes-spelletje omdat ge d'r niet meer uitgeraakt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ALS stond er |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | ||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 augustus 2005 om 06:08. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |||
|
![]() en jampie
ik veronderstel dat ge ambtenaar zijt ... maar stel dat ge productiearbeider zou zijn ... en dus belasting zou afdragen ... waarvan de werkloze zijn dop betaald wordt. Jij produceert dus en maakt dus winst - een groot deel daarvan gaat naar jouw baas en een ander deel daarvan gaat naar alle doppers reken eens uit wie er van jouw totale productieopbrengst het grootste deel krijgt wie er op jouw kap de grootste winst maakt dus. Dat is dus je baas he en de doppers die krijgen allemaal een kruimel. daarom zou het beter zijn om af te geven op die grote bazen maar net zoals water naar beneden stroomt is naar beneden bashen natuurlijk gemakkelijker he ben je te lui en/of te laf om naar boven te durven bashen soms ? of is het soms een maatschappelijk taboe ( dat dringend eens doorprikt mag worden ) waar we hier op gestoten zijn ? om de heiligen van onze kapitalistische hoogmis te ontmaskeren als datgene wat ze echt zijn - namelijk dikke vette profiteurs ![edit] [size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 augustus 2005 om 06:26. |
|||
![]() |
![]() |