![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
| Bekijk resultaten enquête: Aangezien té lange tekst, zie opties in bericht. | |||
| 1 |
|
3 | 8,11% |
| 2 |
|
14 | 37,84% |
| 3 |
|
5 | 13,51% |
| 4 |
|
4 | 10,81% |
| 5 |
|
4 | 10,81% |
| 6 |
|
1 | 2,70% |
| 7 |
|
6 | 16,22% |
| Aantal stemmers: 37. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#181 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die gasten zijn zo gewoon van te gokken op de beurs dat ze denken dat dat ook lukt met hun bedrijf. putteke vullen met het volgende putteke en hopen dat ze ne goeie slag slaan waardoor ze de grote put kunnen vullen, ... alleen komt die grote slag er niet... en plots is er een audit, en djoing, ze hangen tegen de lamp... |
|
|
|
|
|
|
#182 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Het is water naar zee dragen heren ...
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 4 april 2006 om 21:44. |
|
|
|
|
|
|
#183 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Of omdat CNN hem belangrijk vindt? Of omdat Hollywood hem als acteur belangrijk vindt? Of omdat acteurs altijd wijze mensen zijn? Of omdat acteurs mensen zijn waar Amerikanen voor vallen (denk maar aan Roland Reagan en Arnold Schwarzenegger)? Of omdat hij ooit een rolletje speelde in Friends (in 1996 - season II)? Of omdat Sheen ooit de rol gespeeld heeft van de presidentiële "special assistent" Bobby Bishop in Shadow Conspiracy (uit 1997)? Waarom is hij belangrijker dan pakweg de Verreth-brothers of Johnny Voners (Vlaamse acteurs)?
Laatst gewijzigd door malinois : 4 april 2006 om 23:23. |
|
|
|
|
|
|
#184 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Jij snapt ook niet dat een bekende acteur meer aandacht krijgt wanneer hij iets vertelt, dan bvb jij, ik, of de Verreth-brothers, etc....??? IK vind Sheen helemaal niet "belangrijker" dan mezelf hoor. Ik durf er zelfs op te wedden dat ik beter geinformeerd ben over 9/11 dan hem, maar het is nu eenmaal HET VOLK dat zulke figuren "belangrijk" vindt. D�*t wou ik maar even aantonen. (uw 5é punt is redelijk accuraat)
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 4 april 2006 om 23:43. |
|
|
|
|
|
|
#185 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
En ik reageer nog maar zelden op z'n posts, maar af en toe wil ik eens even cheqen of z'n herseninhoud ondertussen is gestegen.
|
|
|
|
#186 | |
|
Banneling
|
Citaat:
My two cents! Pin d'Ar |
|
|
|
|
|
|
#187 | |
|
Minister
|
Citaat:
Anyway, any half-competent drill would predictably be based on attacks on central London Underground stations. Duuuh! Probably some of these overlapped with the actual targets. [SIZE="1"]bron [/SIZE] btw van een pagina waarin weer eens de "waarheid" van Jones aan de kaak wordt gesteld. Niet vergeten; de officiële theorie omtrent 11/9 interesseert me geen zak, want die is net zo goed als die van Jones. Waardeloos, dus. Tot nu toe heb ik nog geen sluitende verklaringen gevonden. Maar ja, dat was ook zo met de AIDS-epidemie. 50 jaar na dato kreeg ik ineens een goed antwoord: Koprowski. 1 man, die het leven van 40 miljoen mensen heeft verziekt, 20 miljoen doden op zijn naam heeft staan en nog eens 60 miljoen mensen in de komende 20 jaar het leven onmogelijk zal maken. Met stip in de top-5 van de grootste moordenaars van de 20e eeuw, samen met Stalin, Mao, Hitler en die Belgische koning. Dit zeggende, sluit ik niet uit dat Cheney of Rumsfeld 11/9 hebben verzonnen. Als het echter al zo zou zijn, dan acht ik de kans groter, dat ze in dienst van enkele geldwolven hebben gehandeld, Silverstein voorop. Niet op eigen houtje; politici trekken dat meestal niet. En dus zal er gezocht moeten worden naar aanwijzingen dat Silverstein & co dit gebeuren heeft veroorzaakt. Oorzaak = gevolg; karma heet dat. Als de oorzaak (het motief) bekend is, is het gevolg (de daad) ook vrij snel terug te vinden. Geef mij motieven en we kunnen verder spelen. Niet vergeten: Jones lult vaak ook maar wat uit zijn nek; halve waarheden (zijn woorden) zijn vaak erger dan leugens..
|
|
|
|
|
#188 | |||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
Lees "Building America's Defenses" van het PNAC en je hebt een resum aan motieven. Citaat:
Lees mijn laatste bijdrages op deze draad ivm met de "coming out" van Sheen. Daar staat heel wat commentaar in op Jones.
|
|
|
|
#189 |
|
|
And that's clearly your opinion ...
|
|
|
#190 |
|
|
|
|
|
|
#191 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Het is echt hilarisch/triest hoe Kean reageert op het FEIT dat het ISI-hoofd 100000 dollar heeft overgemaakt op Atta's rekening. Hij zegt gewoon dat hier hiervan "niet op de hoogte is......" Makkelijk natuurlijk.
|
|
|
|
#192 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
één ding mag gezegd worden... hij schrijft al een flink stuk beter... jammer dat de ontgoocheling dan weer eens zo groot wordt Laatst gewijzigd door praha : 7 april 2006 om 01:01. |
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
Minister-President
|
Tja, waar zit je nu?
Wil je niet meer "verder spelen"? 8) Ik heb nochthans onder uw oorspronkele post, direct een verwijzing gegeven naar hun motieven? Of ben je het nog steeds aan 't lezen?
|
|
|
#194 |
|
Minister-President
|
Vandaag op "Tegenlicht" een interview gezien met Fukuyama.
Opvallend detail was dat hij op een vraag over het PNAC, onmiddellijk afstand deed van z'n vroegere "steun" aan het project en z'n samenstellers. |
|
|
|
|
|
#195 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Soit, maar goed dat hij niet in de 9-11 complottheorie gelooft, dat zou heel slecht zijn voor het imago van de "believers"... |
|
|
|
|
|
|
#196 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Parcifal verwijst namelijk nogal graag naar de "nutcases" in de "believers"groep, om z'n statements kracht bij te zetten, terwijl hij vergeet welke karakters er in zijn "kamp" zitten. Maar bon, ik ben door de band een felle tegenstander van veralgemeningen, zodus.....
|
|
|
|
#197 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Apropos, een pronostiekske: ik zie vroeg of laat parcifal nog van kamp veranderen. |
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
|
Yup, hij moet er enkel de tijd voor maken om objectief op onderzoek te trekken ... zolang hij dat niet doet zit hij in het andere kamp ... de vraag blijft of hij zich, net als jij, zal outen onder de naam Parcifal of onder een andere nick.
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 9 april 2006 om 23:53. |
|
|
|
|
|
#199 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Hij staat trouwens ook niet direct bekend voor iemand die een fout toegeeft. Daarvan heb ik enkele voorbeelden uit het verleden. Nu, wat er ook van zij. Op dit forum heb ik zowiezo zeer weinig "bekeerlingen" (ongelukkige terminologie, maar soit) tegengekomen, in vergelijking met de andere twee forums die ik regelmatig bezoek. Ik heb er hier op bijna anderhalf jaar maar 5 geteld. Twee die het openlijk hebben gedaan, drie via pb.
|
|
|
|
#200 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Een kerk stichten? De wereld verbeteren? CNN en Sheen uitroepen tot de onverwachte doodgravers van de (Amerikaanse takken van de) NWO?
|
|