![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Tussen haakjes: vormt de islam nu echt een bedreiging? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
|
![]() Met jou zal ik nog enkel over koeien en koeien klappen. Over kalveren weet je via de spiegel al alles. Koekoeken kan ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
|
![]() Citaat:
Een zeer grote autoriteit. Onder minimale menselijkheid resorteert volgens dit hoogste autoritair orgaan het niet vernederen van groepen van mensen door het verkondigen van xenofobe ideeën. Jij vindt dit leuk, of verdedigt mensen die dit wel doen; Verhuis met Distel en andere weirdo's naar een andere planeet. We gaan lachen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
|
![]() tja: degenen aan wie ik ze stel willen persé dat men de kans moet hebben om mensen te vernederen. Degenen die daartegen zijn zijn in hun ogen de grote boosdoeners. Laat ze nu eens uitleggen waarom ze precies wensen mensen te laten vernederen. Ik zou graag weten of ze dan achter de idee staan dat de Islam zo'n bedreigende godsdienst is. Logisch, toch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je kunt dat gerust zelf ook uitleggen: je hebt er veel ervaring in (PS: het heilig boontje uithangen gaat je niet zo goed af... ).
![]() |
#189 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Laten we het zo zeggen: de islam (en daarmee bedoel ik het niet als één blok, maar wel als het amalgaam van alle stromingen die zich onder deze noemer plaatsen) is zeker niet bevorderlijk om de UVRM overal ter wereld toegepast te krijgen. Aan jou om te oordelen of dat bedreigend is of niet... 8)
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Waar hebben we dit nog gezien? Ik stel een vraag waar de "tegenstander" geen antwoord meer op heeft, en plots wordt de negeerlijst (of een variant daarop) bovengehaald. ![]() ![]() ![]() Kan iemand anders dan even deze vraag aan Feremans stellen? Kwestie van eens te kijken wat hij nu gaat verzinnen om de kwestie te ontwijken.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een democratie is de burger de opperste autoriteit.
![]() |
![]() |
#192 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De meesten die jou in deze thread tegenspreken zijn geen Blokkers. Het gaat hen (en mij) om het principe. Het opiniedelict bestond niet in België toen ik op het univ zat. Nu wel. Ik verzet mij daartegen en zal de drogredenen die aangehaald worden om deze achteruitgang goed te praten blijven aanklagen. Jullie hebben dat eigenlijk heel fijntjes gespeeld. Eerst hebben jullie negationisme strafbaar gemaakt. Heel slim, want wie wou het nu opnemen voor nazi's? Daarna racisme. En nu die fantastische interpretatie van racisme die zo'n beetke neerkomt op "over allochtonen niets dan goeds". Wij houden niet van die evolutie omdat het nu al stinkt en omdat wij heel goed weten dat het hierbij niet zal ophouden. Jullie gaan nog meer vrijheden afpakken en jullie gaan binnenkort effectief mensen achter tralies steken omwille van hun mening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik besef dat het niet simpel is, maar het is een noodzakelijk inzicht om over die kwesties op min of meer serieuze wijze te kunnen meespreken.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 19 januari 2006 om 18:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() Er kan moeilijk ontkend worden dat het VB heel wat stemmen, leden en sympathisanten heeft bijgewonnen na de veroordeling van de Vlaams Blok-VZW's.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
u weet wat het betekent als u een bolleke kleurt in het stemhokje ...
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor een democraat is de bevolking de opperste autoriteit. Alvast bedankt voor de bevestiging dat jij helemaal geen democraat bent.
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
|
![]() Citaat:
Verschrikkelijk discriminerend filmpje ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen sprake van "ontverantwoord gedrag" dus...
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Punt. De aandacht afleiden naar andere zaken helpt echt niet, het is als een kleuter die naar z'n buurjongen/meisje wijst "die is oooook stouououououououut" ... Als het VuilB eens aan zelfkritiek zou doen, zich zou zuiveren van hun vieze praktijken en demagogische nonsens, dan pas zou het een partij zijn die met kop en schouders boven de rest zou uitsteken en serieus genomen kan worden. Straffer nog: als het VuilB mij kon overtuigen alle discriminatie en rascisme te bannen uit hun rangen zou ik ernstig overwegen m'n stem eens te verlenen aan die partij. Er zijn veel punten waar ik me in kan vinden, alleen is het er altijd grandioos over, net zoals je een kind niet over het paard tilt, maar het 20 paarden tever zou gooien. Mocht het VuilB gematigd zijn geweest, niet discriminerend en in staat had gebleken diplomatisch te kunnen optreden, zaten ze al 10 jaar in de regering.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |