![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoe onozel kan fanatisme toch worden. Sukkels in Zuid-Amerika die coca verbouwen zijn volgens jou dus de smeerlappen achter de drugshandel? De makers van automobielen de schuldigen aan de dood op de weg door snelheidsduivels? Alles is toch goed om je verdomde vreemdelingenhaat goed te praten hé? Gelukkig is het ZO doorzichtig dat men met jou compassie heeft. Zelf ik ![]() |
|
![]() |
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom echt m'n hoed af voor Jan, die het hier z'n roeping vindt dat onding te verdedigen, maar er en passant toch af en toe goed geschiedenisles over doceert, al blijft het natuurlijk selectief, en zullen we zelden wat horen over Pius XII, hugenoten of catharen. Als iedereen nu een keer z'n best deed om de eigen blinde vlekken in kaart te brengen ipv eindeloos te palaberen ? Laatst gewijzigd door Knipp : 15 februari 2006 om 19:20. |
|
![]() |
![]() |
#183 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#184 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik stel dat men slaven voor meer gebruikt dan enkel op de katoenplantages van de Verenigde Staten. Wat is het verband met vergiftigen en apothekers? Wat is het verband tussen de straatarme cocaboeren en mijn stellingen? Wat is het verband tussen snelheidsduivels en mijn bewering? En vooral hoe haal je uit mijn bericht het besluit dat ik vreemdelingenbeleid zou goedpraten? Ik |
|
![]() |
![]() |
#185 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik stel dat men slaven voor meer gebruikt dan enkel op de katoenplantages van de Verenigde Staten. Wat is het verband met vergiftigen en apothekers? Wat is het verband tussen de straatarme cocaboeren en mijn stellingen? Wat is het verband tussen snelheidsduivels en mijn bewering? En vooral hoe haal je uit mijn bericht het besluit dat ik vreemdelingenbeleid zou goedpraten? Ik heb |
|
![]() |
![]() |
#186 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik stel dat men slaven voor meer gebruikt dan enkel op de katoenplantages van de Verenigde Staten. Wat is het verband met vergiftigen en apothekers? Wat is het verband tussen de straatarme cocaboeren en mijn stellingen? Wat is het verband tussen snelheidsduivels en mijn bewering? En vooral hoe haal je uit mijn bericht het besluit dat ik vreemdelingenbeleid zou goedpraten? Ik heb voor |
|
![]() |
![]() |
#187 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik stel dat men slaven voor meer gebruikt dan enkel op de katoenplantages van de Verenigde Staten. Wat is het verband met vergiftigen en apothekers? Wat is het verband tussen de straatarme cocaboeren en mijn stellingen? Wat is het verband tussen snelheidsduivels en mijn bewering? En vooral hoe haal je uit mijn bericht het besluit dat ik vreemdelingenbeleid zou goedpraten? Ik heb voor het |
|
![]() |
![]() |
#188 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik stel dat men slaven voor meer gebruikt dan enkel op de katoenplantages van de Verenigde Staten. Wat is het verband met vergiftigen en apothekers? Wat is het verband tussen de straatarme cocaboeren en mijn stellingen? Wat is het verband tussen snelheidsduivels en mijn bewering? En vooral hoe haal je uit mijn bericht het besluit dat ik vreemdelingenbeleid zou goedpraten? Ik heb voor het ogeblik |
|
![]() |
![]() |
#189 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik stel dat men slaven voor meer gebruikt dan enkel op de katoenplantages van de Verenigde Staten. Wat is het verband met vergiftigen en apothekers? Wat is het verband tussen de straatarme cocaboeren en mijn stellingen? Wat is het verband tussen snelheidsduivels en mijn bewering? En vooral hoe haal je uit mijn bericht het besluit dat ik vreemdelingenbeleid zou goedpraten? Ik heb voor het ogeblik op |
|
![]() |
![]() |
#190 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik stel dat men slaven voor meer gebruikt dan enkel op de katoenplantages van de Verenigde Staten. Wat is het verband met vergiftigen en apothekers? Wat is het verband tussen de straatarme cocaboeren en mijn stellingen? Wat is het verband tussen snelheidsduivels en mijn bewering? En vooral hoe haal je uit mijn bericht het besluit dat ik vreemdelingenbeleid zou goedpraten? Ik heb voor het ogeblik op deze |
|
![]() |
![]() |
#191 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik stel dat men slaven voor meer gebruikt dan enkel op de katoenplantages van de Verenigde Staten. Wat is het verband met vergiftigen en apothekers? Wat is het verband tussen de straatarme cocaboeren en mijn stellingen? Wat is het verband tussen snelheidsduivels en mijn bewering? En vooral hoe haal je uit mijn bericht het besluit dat ik vreemdelingenbeleid zou goedpraten? Ik heb voor het ogeblik op deze site 776 berichten geplaatst. Citeer één bericht waarbij ik vreemdelingenhaat propageer. Laatst gewijzigd door puud : 15 februari 2006 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |
#192 |
Parlementslid
|
![]() Hoe kan men dat veelvuldig verschijnen van onvolledige berichten vermijden?
|
![]() |
![]() |
#193 | |
Gouverneur
|
![]() [quote=puud;1548680]
Citaat:
De vraag naar een bepaald goed daarentegen...
![]() |
#194 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Alle katholieken zijn christenen, maar niet alle christenen zijn katholiek... [SIZE=1](ook al ging het toen over honden en zoogdieren). [/SIZE]
![]() |
#195 |
Gouverneur
|
![]() Door ofwel je PC af te zetten (wat ik bijzonder zou appreciëren), ofwel die "vuil" sites te vermijden alwaar ge allerlei beestjes opraapt.
#196 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Vreemdeling
|
![]() .
<I>Laat ze in die landen een voorbeeld nemen aan de moslims die op 5 februari in Brussel betoogd hebben. Spontaan en diep verontwaardigd, maar geweldloos en waardig In Antwerpen hebben ze ook zo waardig betoogd,amper 55 aangehouden en voor honderduizenden euro's schade de lieverdjes.Eén vraagje ,ze doen alles om in europa binnen te geraken en eens ze er zijn en van alles profiteren is het weeral niet goed.Niemand houdt hen tegen om terug te gaan van waar ze gekomen zijn ![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Parlementslid
|
![]() [quote=Fille van de Foor;1548860]Ik begrijp het nog altijd niet. Waar heb ik gezondigd tegen dat principe?
|
![]() |
![]() |
#199 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik zal er in ieder geval mijn slaap niet voor laten. |
|
![]() |
![]() |
#200 |
Gouverneur
|
![]() [quote=puud;1548934]Laat maar. Als je al niet meer beseft wat je zelf schrijft...