![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En dat het Blok via standpunten en criminaliteit zijn kiezers ronselt is al langer bekend dan vandaag, het is dan ook het enige waar ze hun rotte smoelen over kunnen opentrekken. Blijkbaar pakt dat bij gefrustreerden, ontevreden mensen en mega-debielen of rotte appels zoals jij. Nog iets?
![]() |
![]() |
#182 | ||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
@ Mieke: Hij is volgens mij hetero, maar ik beklaag zijn partner ten zeerste. Man of vrouw is al gelijk, ze moeten die fascistische gedachten en zijn aanwezigheid er toch maar bijnemen. En de warmste persoon is hij alleszins niet.
![]() |
![]() |
#183 | ||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
@ Mieke: Hij is volgens mij hetero, maar ik beklaag zijn partner ten zeerste. Man of vrouw is al gelijk, ze moeten die fascistische gedachten en zijn aanwezigheid er toch maar bijnemen. En de warmste persoon is hij alleszins niet.
![]() |
![]() |
#184 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#185 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#186 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#189 | |||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens, ging jij niet stoppen met op mijn postings te reageren? ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens, ging jij niet stoppen met op mijn postings te reageren? ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() @Distel, knuppel.
De 650.000 kiezers van het blok stigmatiseren is fout. Ik geef de kiezers wel ongelijk, ik begrijp hen slecht, ik meen dat ze misleid en gedesinformeerd zijn, ze zich vergissen, maar zo'n grote groep van individuen met verschillende beweegsredenen kan ik niet over dezelfde kam scheren. Net als Allochtonen. De kritiek en verwijten zijn (voornamelijk -zie bovenstaande) niet op hen gericht. Als ik spreek over 'Blokkers', bedoel ik (en anderen met mij denk ik) de Vlaams Blokkers die een mandaat uitvoeren of op andere wijze actief zijn binnen de partij. Of ook wel eens gelukkig de niet-exemplarische gevallen die op dit forum dwepen met hun vaak puur racistische gedachtengoed. Het is zelfs mijn mening dat een deel van de mandatarissen in het blok niet racistisch zijn (wel bevooroordeeld), wat niet moeilijk is gezien de explosieve groei van de partij en de schijnbare deradicalisering. Hun bekritiseer ik echter even sterk als de kopstukken, aangezien zij toch het verstand en de verantwoordelijkheid dragen van hun acties en de discriminerende en fascistische ideologie van hun partij mee helpen uitdragen (zo niet in hun hart dragen). Het soortelijk gewicht van deze "nieuwe generatie" blokkers binnen de partij is echter zo goed als nihil, omdat de partijstructuur bijzonder ondemocratisch is en in praktijk "gerrunt" ( [size=2]hmm... dat klopt niet[/size] ) wordt door een paar enkelen, die ALLE MACHT in handen hebben en geen sikkepit democratische ingesteldheid bezitten. Het is deze top, met gevaarlijk racistische ideeën en soms zelfs een neonazistisch of ander donker verleden die de formatie sturen. Deze zaken in acht genomen zou ik tweemaal lezen voor zijn hun ideeën camoufleren met het "onverdraagzame" gedrag van anderen.
![]() |
#193 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() @Distel, knuppel.
De 650.000 kiezers van het blok stigmatiseren is fout. Ik geef de kiezers wel ongelijk, ik begrijp hen slecht, ik meen dat ze misleid en gedesinformeerd zijn, ze zich vergissen, maar zo'n grote groep van individuen met verschillende beweegsredenen kan ik niet over dezelfde kam scheren. Net als Allochtonen. De kritiek en verwijten zijn (voornamelijk -zie bovenstaande) niet op hen gericht. Als ik spreek over 'Blokkers', bedoel ik (en anderen met mij denk ik) de Vlaams Blokkers die een mandaat uitvoeren of op andere wijze actief zijn binnen de partij. Of ook wel eens gelukkig de niet-exemplarische gevallen die op dit forum dwepen met hun vaak puur racistische gedachtengoed. Het is zelfs mijn mening dat een deel van de mandatarissen in het blok niet racistisch zijn (wel bevooroordeeld), wat niet moeilijk is gezien de explosieve groei van de partij en de schijnbare deradicalisering. Hun bekritiseer ik echter even sterk als de kopstukken, aangezien zij toch het verstand en de verantwoordelijkheid dragen van hun acties en de discriminerende en fascistische ideologie van hun partij mee helpen uitdragen (zo niet in hun hart dragen). Het soortelijk gewicht van deze "nieuwe generatie" blokkers binnen de partij is echter zo goed als nihil, omdat de partijstructuur bijzonder ondemocratisch is en in praktijk "gerrunt" ( [size=2]hmm... dat klopt niet[/size] ) wordt door een paar enkelen, die ALLE MACHT in handen hebben en geen sikkepit democratische ingesteldheid bezitten. Het is deze top, met gevaarlijk racistische ideeën en soms zelfs een neonazistisch of ander donker verleden die de formatie sturen. Deze zaken in acht genomen zou ik tweemaal lezen voor zijn hun ideeën camoufleren met het "onverdraagzame" gedrag van anderen.
![]() |
#194 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ik ging niet meer op dat belachelijke topic reageren... dat met die 'effe een onnozel vraagje 1' en 'effe een idioot vraagje 2' was dat, geloof ik...
![]() |
![]() |
#197 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ik ging niet meer op dat belachelijke topic reageren... dat met die 'effe een onnozel vraagje 1' en 'effe een idioot vraagje 2' was dat, geloof ik...
![]() |
![]() |
#198 | ||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#199 | ||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Het niveau gaat er weer met rasse schreden op vooruit... |
|
![]() |
![]() |