![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maatschappelijk gezien heeft elke partij het recht op een mening om voor of tegen iets te zijn. Dat heeft niets te maken met haat of fobie of wat dan ook. Het is een mening van hoe een politieke partij die maatschappij ziet, hoe de kiezers die maatschappij zien en het verwachten.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Minister-President
|
![]() Waarom doet hij dan zo'n uitspraken als het afschaffen van het homohuwelijk en dat dit hun probleem dan niet is wat de gevolgen zullen zijn... tja, dat ruikt toch naar homohaat of niet soms?
![]() |
#183 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die uitspraak van Colen vind ik maar al te gek, haar broer zou homo geworden zijn door een trauma in zijn jeugdjaren... je moet maar durven zoiets te zeggen over je eigen broer...
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja. Colen is nu wel het schoolvoorbeeld van een Opus Dei non. Daar ga je idd niet moeten op hopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | ||
Parlementslid
|
![]() Én Mitgard schreef :
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() oei, 'predator'. jij hebt een enge naam hoor.
ga je me opeten? brrrrr! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het probleem begint echter van zodra een partij differentieert in hun standpunten naargelang die persoonlijke of privé zaak nu vind ik niet meteen zo'n voorbeeldje ( blijkbaar is het al wat afgezwakt ) vroeger waren er tal van voorbeelden inzake vergaande gedragscodes dan maar weer die adoptie ![]() je kan tegen adoptie zijn globaal of tegen adoptie met als reden die kinderen in wat het vb neemt de ideale gezinssituatie ( de verantwoording ligt dan in het verder stimuleren van die ideale gezinssituatie ) te plaatsen tot zover begrijp ik hun nog ergens ... al kan je je terecht afvragen of dit al kan... het wettelijk uitsluiten dus ... volgens mij kan je dat, nadat het gebleken is dat het het beste is voor de kinderen alleen verderop in de gehanteerde richtlijnen en voorwaarden proppen van de adoptieprocedure 't vb kiest duidelijk voor dat laatste ... tot zover maar wat doet die partij dan verder ? ze maakt een verder onderscheid door zich te verzetten tegen holebi-adoptie zonder zich verder af te zetten tegen de reeds bestaande single-adoptie wat eveneens niet conform hun basisbeginselen is vanwaar dat onderscheid ? ik kan me niet van de indruk ontdoen dat ze blijkbaar een graduele richtlijn inzake gezinssituatie hanteren... eentje dat je hier ook vaak kan lezen klassiek gezin single vrouw gezin lesbisch-koppel gezin single man gezin homo-koppel gezin gebasseerd op een extra vooroordeeltje dat vrouwen blijkbaar beter in staat zouden zijn kinderen op te voeden conform aloude taakverdeling |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij heeft god persoonlijk zijn veto gesteld tegen haar intrede.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Minister-President
|
![]() Dat Laeremans dit huwelijk voor personen van hetzelfde geslacht wil afschaffen en dan zegt dat het zijn probleem niet is wat de gevolgen daarvan zullen zijn ruikt naar homohaat pur sang maar ook naar totaal geen respect voor mensen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Minister-President
|
![]() Wat het VB verder nog zei ten tijde bij de goedkeuring van het huwelijk: Vlaams Blok-verkiezingskrant februari 2003: "De meeste homo's vragen niet om te met elkaar te kunnen trouwen. Het gaat enkel om een kleine, maar luidruchtige minderheid die vooral veel invloed heeft bij Agalev.....
Van durf gesproken nu gaan zij al beetje zeggen wat wij denken en willen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mag ik opmaken uit uw bericht dat U de mening toegedaan bent dat indien het vb in 2007 deel uit gaat maken van de regerende coalitie, het vb dermate incompetent zal blijken te zijn dat zelfs een akkefiet als het amenderen van de wet op het holebi huwelijk een schier onmogelijk te realiseren uitdaging zal zijn voor het vb? Opgelucht de uwe, virmiljoen
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 4 mei 2006 om 21:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() PS tussen 2003 en 2006 is er al veel veranderd, je weet toch dat de scherpe kantjes er af zijn... het zal nu nog enkel het kerkelijk huwelijk zijn. en natuurlijk het adoptierecht. Het is niet omdat je tegen iets bent dat je daarom iets of iemand haat. Dat is iets voor extremisten, waar wij niet toe behoren.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Extreem de uwe, virmiljoen
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 4 mei 2006 om 21:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat blijft hangen... onthouden de mensen, ergens geleerd van Tobback.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het ligt vaak op het puntje van de tong, zonder dat het er af schuift, ik vrees geen "slip of the tongue"...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() sommige politici schuiven al uit door aan een banaan te denken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In die zin is de houding van het Vb dat van de vroegere fundamentalistische katholieken die hun moraal wilden opleggen aan alle anderen: hun huwelijksmoraal (inclusief het verbod om te scheiden), hun sexuele moraal enz... Het Vb zet zich hier op de lijst van de fundamentalisten die hun opinie willen doordrukken ten koste van anderen. Het verschil met de Islamisten is weer eens flinterdun. De homofobie van het Vb is niet onschuldig: het wil daadwerkelijk niet dat holebi's gelijke rechten hebben aan hetero's. Dat is niet hun recht. Dat is universeel een onrecht. Laatst gewijzigd door ericferemans : 4 mei 2006 om 22:19. |
|
![]() |
![]() |