![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | ||||||||||||||||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#182 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk even naar de posting van sato boven je:
Citaat:
EN NIET ERTUSSEN! dus Citaat:
Citaat:
snappie ?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||||||||||||||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
EN NIET ERTUSSEN! dus Citaat:
Citaat:
snappie ?[/quote][/quote] modest and chaste-souled Circe, Veel ingewikkelder, zulk een quote per zin of per paragraaf.... quote upon quote gaat vlugger, maar omdat JIJ 't zo vriendelijk vraagt zal ik er eens over denken ![]() ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | ||||||||||||||||||||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Filo, Je hebt Circe's raad duidelijk niet ter harte genomen! Schrijf 100 keer: 'Quoten doe je zo! (volgt: boodschap van Circe)' In alle ernst, ik vind je onbeholpenheid in het quoten zo aandoenlijk dat ik je een dikke knuffel wil geven. Maar wat heeft dat met deze discussie of met politiek in het algemeen te maken? Niets, dus iets anders: reactie op inhoud volgt later (na dissectie van je bijdrage en na enige dagen drukke arbeidskundige werkzaamheden). PS: Eén iets: Citaat:
![]() |
![]() |
#187 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wel, ze is niet de enige die het vraagt hoor. Er zijn wel nog een paar mensen die je daarop aangesproken hebben. Maar die zeurden enkel over de vorm omdat ze je inhoudelijk niet konden tegenspreken. Niet? Citaat:
![]() |
![]() |
#188 | ||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dus maak ik het mij gemakkelijk en lees zijn bijdragen niet meer tenzij ze duidelijk zijn. Quoten is een nuttig hulpmiddel voorzover het juist gebruikt wordt en niet als bladvulling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Hela, hola, CIA, zoon van de shah, Bushregering,... wat is dat hier voor een bullshit?!?
Waarom sta ik dan niet op de pay-roll van die mannen? ![]() ![]() ![]() Ik zweer hierbij op al wat me lief is (op koran, bijbel of thora zou in mijn geval geen enkele zin hebben...) dat binnen FFI niemand in een bepaald politiek hokje wordt gedwongen. Onze enige gemeenschappelijke noemer is het totaal verwerpen van de islam en het weerleggen ervan op alle mogelijke geweldloze en redelijke (d.i. met rede) manieren. FFI-ers zijn wereldwijd te vinden binnen alle politieke strekkingen, alle religies (binnen de moslim-ummah weliswaar als monddode minderheid om te kunnen overleven) of "ongelovigheden". Het groeiend aantal leden bewijst enkel dat de groep "vrije mensen met gezond verstand" gelukkig maar bestaat! Het is natuurlijk gemakkelijk en goedkoop om zomaar wat aantijgingen zonder enig bewijs te spuien. Bewijzen is trouwens ons principe, wij bewijzen aan de hand van koran en andere goddelijke spinsels, dat islam gevaarlijk is voor de vrije mens en enkel uit is op assimilatie van niet-moslims door onderwerping (islam=zich onvoorwaardelijk onderwerpen), verkrachting van de mensenrechten en niet-denken. Dutch
http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik wens u een prettige nachtrust toe. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb het nergens over jouw rol bij FFI, ik spreek over de manier 1)waarop FFI naadloos past in de Bushpolitiek (Clash of cultures, War on Islam, War on alles wat niet proBush denkt en een kleurtje heeft!!) 2)Ik stoor me VOORAL aan onrechtstreekse aanvallen op migranten met pars pro toto's en dus onterechte veralgemeningen VIA hun religie: dat hoort bij onverdraagzaamheid en verdoken racisme in mijn ogen!! Steeds weer dezelfde smerige drogrede: Citaat:
Dit zijn stukken die je gelezen hebt in mijn tekst Ik twijfel er niet aan dat een boel mensen te goeder trouw meewerken aan FFI en overtuigd zijn , menslievend werk te leveren, maar ik zie wie daarvan profiteert: extreemrechts en de US propagandamachine. De conclusie manipulatie of occulte financiering lijkt dan evident,op basis van het 2000jaar oude "qui prodest" principe. (ik volg jullie site al sinds enkele tijd van ver en het valt me op dat er veel minder informatie over de organisatie zélf op te vinden is dan zeg maar 3 of 6 maand geleden. De kans dat FFI iets tastbaars realizeert in Iran, Afghanistan of Saoedi Arabië(priority one landen voor jullie toch in theorie) is miniem in vergelijking met de hand- en spandiensten verleend aan de US-politiek (Clash of cultures and all that crap) en de Europese racisten. (De manier waarop FFI munitie ter beschikking stelt van het zwartblok hier spaart het zwartblok bijna zeker verschilende medewerkers uit.... Dus durf ik besluiten dat de verlies en winstrekening van FFI per saldo op menselijk vlak negatief is. Het gebrek aan openheid doet niets om mijn wantrouwen te verminderen. Als je het goed meent, wat ik zeer wel mogelijk acht, geef dan aan de islamieten niet voornamelijk de kritiek op de koran, maar geef ook en vooral de haddiths waar de intelligente en menselijke koraninterpretatie in voorkomt, haddiths die in een aantal landen om populistische redenen maar al te graag vergeten worden. Droom er niet van, een godsdienst met 1,2 mia volgelingen te vernietigen, dat is een droombeeld van een 20°-eeuwse kruisvaarder, een bornagain christian, maar werk eraan om de evolutie naar de 21° eeuw mogelijk te maken, de tendens in de wereld laat dat thans toe (ik voorzie al enige tijd de mogelijheid dat, vnl via de contacten van onze migranten met hun familie, vanuit Europa een vernieuwde"westerse" islam (waarom niet oecumenische?)geexporteerd wordt. Ik merkte tendenzen in die richting al in Tunesië (tot in het verre zuiden), Turkije en Marokko. 20 jaar geleden al discuteerde ik met studenten van Al Aqhsar in Caïro in die zin en werd goed onthaald. D�*�*r zit meer toekomst en positiever werk in dan in hulp aan het Vlaams Blok om de Belgen op te zetten tegen de migranten uit die landen. Kort samengevat: wéés negatief over de toepassing van de islam, daar is een levenstaak weggelegd, maar haal er ook het goede uit, dat zal die mensen meer helpen dan wat FFI nu doet. Je zal dat goede dikwijls moeten zoeken, maar ik vond er heel wat, zonder al te veel graven. Je bent godzoeker of je bent het niet (ik niet dus, ik heb eerder antroposofische trekken), maar elke religie is niet meer dan wat de mens er van maakt, zowel in het positieve als in het negatieve. [b] Néén, Dutch, ik ben géén moslim, ik ben atheïst(en géén agnosticus!) en veel van wat jij aan de hand van de koran wil bewijzen over de islam is IMHO contraproductief voor je doel(als je doel menslievend is) en kan ik voor een groot deel ook bewijzen over het kristendom aan de hand van de bijbel....(Ik bezit (en las) beide, en sinds tientallen jaren. Mail me gerust. filo |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals gezegd het is een kleine moeite en uw reacties zijn nu moeiteloos te volgen. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() @Filosoof
Citaat:
1) je reactie was weer een opeenstapeling van halve waarheden, insinuaties en hypotheses. Zolang je niet met concrete verifieerbare gegevens afkomt, zie ik niet in waarom ik dat nog zou doen. 2) je hebt er vormelijk zo'n knoeiboel van gemaakt dat ik me niet aan de dissectie ga wagen. Er zijn grenzen....
![]() |
![]() |
#197 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
zwak! zeer zwak! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Of ben jij Filosoof? ![]()
![]() |
![]() |
#199 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Filosoof,
Waarom toch steeds dadelijk die reactie : wie tegen de islam is, is d'office pro-Amerikaans...? Dat stoort me steeds weer, deze redenering gaat geenszins op en past ook perfect in het moslim-deuntje als zouden de VS en de Joden het op hen gemunt hebben. Waarom speel jij dat spelletje mee? Waarom ook steeds uitentreure herhalen dat anti-islam gelijk staat aan VB of uiterst rechts? Niets is minder waar! Bij FFI is uiterst rechts zeer slecht vertegenwoordigd, aangezien extremisme van alle slag daar niet goed gedijt! Draai je redenering nu eens om. Is het niet zeer spijtig dat de stem van het gezond verstand heel soms terug te vinden is bij datzelfde VB, zodat sommigen van hun kiezers enkel daardoor op hen stemmen? Zou het niet veel gezonder en minder gevaarlijk zijn om gezond verstand partijoverkoepelend te laten zegevieren? En val nu aub niet in de oude valkuil door te zeggen dat anti-islam gelijk staat aan racisme, want dat is een oude afgezaagde met een baard... die geen been heeft om op te staan! Mail of PB me maar als je wil. Altijd welkom. Dutch
http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is onloochenbaar dat 1.1) sinds de val van de USSR de US een nieuwe buitenlandse vijand van formaat zochten (omwille van de cohesie achter de Bush-clan) (China mislukte wegens te glibberig-soepel in zijn diplomatie) 1.2) sinds 11 Sep-aanslagen (uitgevoerd door mensen van Bin Laden, een zakenratie van de Bush-clan, gefinancierd, opgeleid en "groot" gemaakt door de CIA) en 1.3)Het grootste deel van de militaire interventies en dus de rethoriek van de US gericht waren tegen islamietische landen. 1.4)Dat bovendien de US kerken met grote ijver opnieuw missionarissen sturen naar islamlanden, waarmee ze een honderden jaren oude godsvrede breken. (Vooral de Foucauld deed het hen voor in Frans Noord-Afrika) 1.5) vermits je Israel zélf al vermelde citeer ik het maar p.m. 2.0) Dat extreem rechts in Europa steeds VIA de aanvallen op hun religie migranten tracht te treffen (kwestie van aan wetgevingen tegen racisme te ontsnappen) 2.1) FFI, gewild of ongewild, (maar ik ben achterdochtig van nature) die mensen van munitie voorziet voor hun anti-islamcapagne. Beeld je gewoon even drie minuten in welke de rol en plaats geweest zou zijn van een similaire anti-joodse propagandasite in het vooroorlogse Europa? Internet bestond toen uiteraard niet, maar in de litteratuur zijn er voorbeelden van: Céline en Brasillach schieten me direct te binnen: Céline collaboreerde niet effectief met de nazis bij mijn weten, maar hun anti-joodse propaganda was de nazis zéér welkom en maakte antisemitisme "fashionable" in die periode of hielp daarbij. Doe die denkoefening, met hogervermelde punten erbij en je zal misschien begrijpen waarom ik achterdochtig ben betreffende de zuiverheid van de motieven achter FFI als organizatie(en misschien ook wel sommige van de medewerkers) Ik zeg nergens dat FFI liegt of dat de islam een ideaal is (ik ben zelf overtuigd atheïst), maar wel dat FFI imho contraproductief werkt voor degenen die ze zeggen te willen helpen en dat FFI al of niet willens en wetens)een politiek dient die Europa niet aanvaardt (vandaar de vragen die ik me stel over de financiering). cfr mijn vorige daarover. Je vergelijking met de "goede" punten in het zwartblokprogramma is tekenend: Het is niet omwille van die punten dat het zwartblok minder zwartblok wordt, en die punten of gelijkwaardige kan je bij een andere partij ook wel vinden: daarvoor moet je je niet naar het zwartblok keren. Hitler had ongetwijfeld ook wel ergens "goede" punten in zijn programma staan, en hij zag graag kinderen en dieren(zegt men!): is d�*t een reden om hem en al hetgeen erbij hoort te aanvaarden? Ik kan dat argument trouwens even gemakkelijk omdraaien: rekening houdend met zijn referentiekader staan er in de koran en de haddith ook goede punten, onverwacht goede zelfs... dus? De islam wordt misbruikt. De islam heeft geen hiërarchische structuur en is daarom meestal gezagstrouw (ik kén de uitzonderingen, dank je) Bestrijdt dan de heersers, niet de onderdanen! |
|
![]() |
![]() |