Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 augustus 2006, 01:58   #181
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

citaat uh huh

Citaat:
Ik heb daar helemaal geen moeite mee als je het kunt bewijzen, dus bewijs?
Waar is het bewijs dat hij niet-vrijwillig het water is ingesprongen.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2006, 02:00   #182
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Ik heb daar helemaal geen moeite mee als je het kunt bewijzen, dus bewijs?
Iemand die zijn kleren uittrekt en netjes opvouwd heeft de bedoeling om zelf in het water te springen. Dit is veel waarschijnlijker dan dat hij zou geduwd zijn. Indien hij zou geduwd zijn had hij zijn kleren nog aan gehad.

Jij vraagt bewijs. Ik vraag jou om te bewijzen. En zo kunnen we bezig blijven. Het is de moeder die al dadelijk spreekt van racisme. De mensen worden dit kots kotsbeu om steeds maar door mensen uit een bepaalde groep (jawel, steeds komende vanuit dezelfde hoek (toevallig steeds moslim), met andere allochtonen of nieuwe Belgen heeft men geen enkel probleem... die schoppen dan ook geen keet of trekken er niet op uit om autochtoontje te gaan pesten...) die in alles en nog wat racisme zien telkens voor racist te worden uitgemaakt, op 8 october moet men niet verschieten.

Laatst gewijzigd door smiley : 7 augustus 2006 om 02:14.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2006, 02:03   #183
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Iemand die zijn kleren uittrekt en netjes opvouwd heeft de bedoeling om zelf in het water te springen. Dit is veel waarschijnlijker dan dat hij zou geduwd zijn. Indien hij zou geduwd zijn had hij zijn kleren nog aan gehad.
Ik bedoel dat ik wil weten uit welke bron jullie dat allemaal halen. Dat zijn kleren netjes opgevouwen werden teruggevonden enz..?
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2006, 02:06   #184
smiley

Standaard

Citaat:
Ik bedoel dat ik wil weten uit welke bron jullie dat allemaal halen. Dat zijn kleren netjes opgevouwen werden teruggevonden enz..?
Ah, ik weet ook niet meer dan jij. Ik lees gewoon krantenartikels.

Laatst gewijzigd door smiley : 7 augustus 2006 om 02:06.
Oud 7 augustus 2006, 02:12   #185
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Ah, ik weet ook niet meer dan jij. Ik lees gewoon krantenartikels.
Ok, dan. Uit het oorspronkelijk krantenartikel van Jazeker (de superintelligente):

"Die fatale nacht had Mohamed ruzie gekregen in een dancing in het schipperskwartier. Hij werd achternagezeten door een blonde jongeman. Aan de Scheldeboord heeft hij wellicht zijn bovenkleding uitgetrokken en is zelf in de Schelde gedoken om te ontkomen. Hij was een geoefend sportman, maar moet zijn meegesleurd door de stroming. Een week later spoelde zijn lichaam aan in Hemiksem."

Waar zien jullie ergens "netjes opgevouwen kleding" staan? Dit artikel van Jazeker bewijst toch dat Mohamed NIET vrijwillig in het water is gesprongen!
Oud 7 augustus 2006, 02:17   #186
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waar zien jullie ergens "netjes opgevouwen kleding" staan? Dit artikel van Jazeker bewijst toch dat Mohamed NIET vrijwillig in het water is gesprongen!
en is zelf in de Schelde gedoke (sta in de tekst van jazeker)
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2006, 02:17   #187
smiley

Standaard

dubbel

Laatst gewijzigd door smiley : 7 augustus 2006 om 02:24.
Oud 7 augustus 2006, 02:20   #188
smiley

Standaard

Citaat:
Ok, dan. Uit het oorspronkelijk krantenartikel van Jazeker (de superintelligente):

"Die fatale nacht had Mohamed ruzie gekregen in een dancing in het schipperskwartier. Hij werd achternagezeten door een blonde jongeman. Aan de Scheldeboord heeft hij wellicht zijn bovenkleding uitgetrokken en is zelf in de Schelde gedoken om te ontkomen. Hij was een geoefend sportman, maar moet zijn meegesleurd door de stroming. Een week later spoelde zijn lichaam aan in Hemiksem."

Ik zie toch duidelijk het woordje ZELF staan. Dus is hij niet geduwd. Hij kon blijkbaar zwemmen en dacht via het water te ontkomen. Niemand heeft hem dus in het water geduwd.
Oud 7 augustus 2006, 02:21   #189
smiley

Standaard

Citaat:

Ik zie toch duidelijk het woordje ZELF staan. Dus is hij niet geduwd. Hij kon blijkbaar zwemmen en dacht via het water te ontkomen. Niemand heeft hem dus in het water geduwd.
Oud 7 augustus 2006, 02:28   #190
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Och zwijg. Hij werd achternagezeten (door een racist) en is dus niet vrijwillig in het water gesprongen. M.a.w. geen zelfmoord!

(ja hoor Jazeker.. opgevouwen kleding my ass)

Verder nog een prettige nacht, ik ben weg.
Oud 7 augustus 2006, 02:31   #191
smiley

Standaard

Citaat:
Och zwijg. Hij werd achternagezeten (door een racist) en is dus niet vrijwillig in het water gesprongen. M.a.w. geen zelfmoord!

Hoezo racist?????? Waarom zeg jij racist? Jij bent al net zo erg, geen toeval dat je ook dezelfde ideologie aanhangt .. Er zitten verdorie meer onverdraagzamen en racisten onder diegenen die altijd luidkeels steeds 'racist' roepen !

En wie had die ruzie uitgelokt? Het is in elk geval GEEN moord. Hij is zelf in het water gesprongen ! Had hij maar op het droge moeten blijven !

Laatst gewijzigd door smiley : 7 augustus 2006 om 02:41.
Oud 7 augustus 2006, 03:55   #192
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

De opgevouwen kleding werd vermeld, samen met zijn identiteitskaart, door oudere nieuwsberichten.

Nu effe anders denken. Als meneer Bouazza zelf in het water is gesprongen, dan is het of zelfmoord , of stommiteit.
Als ie in het water was gegooid, dan als ie bij bewustzijn was, had ie nog een kans gehad. Indien ie zo gezond en zo sportief als beschreven was.

Nu is ie met buikje beneden komen boven dobberen. Wat aantoond dat ie helemaal niet zo taai was als wel geloofd, want andere verwondingen had ie blijkbaar niet.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2006, 10:34   #193
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:

Het wordt moeilijk discussieren met iemand die beweert dat het parket liegt.

Citaat:
Dat leek me maar het beste, ja.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2006, 12:46   #194
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

JA!zo zijn we het gewoon: geen argumenten meer? Racist zeggen en ophouden met spreken.Zo heb je dan het laatste woord...
Om het simpel te houden: jij , of de moeder, of broer, hebt géén enkel bewijs, dat die arme jongen door al dan niet racistische, al dan niet blonde jongemannen of door een jongeman alleen in het Scheld gegooit werd, of geduwt, of dat hij er in gesprongen is omdat hij achtervolgd werd...
Ik heb geen bewijs dat dat niet gebeurt is zoals jij het voorstelt...Wat moeten we nu doen? Om de familie , en de hele noordafrikaanse gemeenschap,te plezieren, een Vlaamse, blonde zondebok vinden en die (zonder bewijs dus) levenslang opsluiten?
Of de zaak klasseren, zoals men gewoonlijk doet in zulke gevallen? Het staat u echter vrij om een privé-detective in te schakelen, op eigen kosten...Waarom doet u geen kollekte in de allochtoonse gemeenschap? Of hebt u schrik van wat die mens zou kunnen vinden?
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2006, 12:54   #195
humble
Burgemeester

Standaard

Nagezeten door een rascist?
Het schijnt dat hij in een homobar zat, het kan dus vanalles zijn een homo hetro of bi.
humble is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2006, 16:06   #196
ericferemans

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoezo racist?????? Waarom zeg jij racist? Jij bent al net zo erg, geen toeval dat je ook dezelfde ideologie aanhangt .. Er zitten verdorie meer onverdraagzamen en racisten onder diegenen die altijd luidkeels steeds 'racist' roepen !
Volgens je eigen logica (wie racist roept is een racist) ben je dus een racist!
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2006, 17:25   #197
Chrilord
Lokaal Raadslid

Standaard

Definitie van een linkse: alles wat rechts haat, en haat zaait tegenover andersdenkende en dat tot in het absurde.
Chrilord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2006, 17:29   #198
Chrilord
Lokaal Raadslid

Standaard

Bewis? zijn kleren lagen netjes opgevouwen,is dat geen bewijs?Nu het uwe.
Chrilord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2006, 17:58   #199
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
zelfmoord plegen door in de Schelde te springen? Een verhaaltje...
Ik geloof er dus geen woord van!
En het westen is onverdraagzaam door de schuld van de slachtoffers van die onverdraagzaamheid? Van wie hoorden we dat verhaaltje de vorige keer? Toen was 't zgn.de eigen schuld van de joden...
Naar het schijnt werd deze arme allochtoon achterna gezeten door extreem linkse skinheads omdat hij twijfelde aan de haalbaarheid van de multiculturele samenleving. Toen hij dan aan de rand van de schelde was aangekomen, werd hij voor de keus gesteld, u zelf uitkleden of wij doen het, waarop dan de arme allochtoon uit zichzelf dan maar uit de kleren ging, waarna deze proper en netjes werden opgevouwen door de extreem linkse skinheads. Nu staat het nog niet vast of, hij zelf in 't water is gesprongen of er door die linkse onverdraagzame is ingeduwd, één zaak staat vast hij is verzopen door de schuld van die linkse extremisten na hun wilde achtervolging. En naar het schijnt hadden deze linkse extremiste nog een armband aan met hamer en sikkel en brachten ze terwijl die arm allochtoon aan het verdrinken was nog de stalin groet, ge weet wel die gebalde vuist die duid op altijd geweld plegen. Allee filesoof hier hebt ge een verhaaltje, tevreden worden er door uw aanhang toch zo'n honderduizend per jaar vertelt van dit kaliber maar dan wel over een meer politiek serieuzere kant dan de uwe. U weet toch, dit verhaaltje dikwijls genoeg herhalen en vroeg of laat slaat dat aan als zijnde waar gebeurt, is toch uw werkwijze niet.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2006, 18:14   #200
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik hoop met zulke bewijzen dat ge u bent gaan melden bij de politie. Indien dit niet het geval is zou men u kunnen beschuldigen van achterhouden van bewijs en tegenwerking van het onderzoek. Of zou het mischien hier gaan om een soort van offer, om de multicul een zetje in de rug te geven dus uitgevoerd door zijn allochtonen vrienden, onder de naam zoveelste slachtoffer van een blonde racist, dan niet vergeten bij te vermelde, had ook nog blauwe ogen met dit erbij krijgt men zowat meer de sfeer van ge weet wel hé, slaagt dan veel beter aan. Moet me nu niet direct beginnen bedanken voor het geven van deze tip.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be