![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben totale uitverkoop gehouden. Alle eenmalige inkomsten waren goed. En meer nog... ze hebben toekomstige schulden gekocht! Nee echt, om met dat argument af te komen, moet je een type a la Noel Slangen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Feit is dat paars uitstekend werk verricht heeft in bepaalde gebieden. En zeg nu eens, hoe ben jij van loayle NVA'er veranderd in vb'er?
![]() |
![]() |
#183 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als ge denkt da ge me een post als die da ge quote iemands financieële mogelijkheden kunt inschatten.... slecht bezig
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door born2bewild : 1 augustus 2006 om 23:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
|
![]() Kort vraagke, is er eigenlijk al eens geen studie gedaan waarin uitgezet wordt hoeveel van uw centjes naar de staat gaan?
Stel op een loon van 5000 Euro (kostprijs werkgever), hoeveel zou hiervan naar de staat gaan, als je alle verdoken belastingen & omkosten meerekend? (btw, recupel etc etc etc etc) Zou best wel eens intressant zijn om te berekenen |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() lol, de munitie begint op te geraken.
Voor de laatste verkiezingen was de NVA de "slechte". Ja , zo simpel is het : de goei en de slechten. Binair denken: de enen en de nullen. Nu is de lat wat verlegd (uit noodzaak): de NVA hoort bij de goei en nu moet enkel nog het Vlaams Belang verdreven worden met knoflook. What's next? Laatst gewijzigd door born2bewild : 1 augustus 2006 om 23:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En bij deze begrotingsronde hebben ze hun oog laten vallen op het potje dat klaarligt om de komende 20 jaar de kerncentrales ofwel te beheren ofwel af te bouwen, in elk geval een bom geld. Dat potje geld nemen ze nu in hun begroting op en vanaf dan is de federale regering degene die moet betalen voor al die kerncentrales. Echt wel een betrouwbare en eerlijke begroting in evenwicht, niet ? Citaat:
N-VA congres : "Wij zijn tegen het cordon sanitaire" Robert T : "N-VA en VB leden gaan in Wetteren een gezamelijke lijst indienen" N-VA partijtop : <donderende stem> Gij zult niet met het VB samen werken of gij wordt eruit gesmeten ende gedonderd en niet enkel met uw klikken ende klakken maar ook met uw kompanen.</donderende stem> Robert T : ik berust daarin. En de door jou "loyaal" benoemde N-VA'er werd VB'er. Er zijn nog wel genoeg voorbeeldjes waaruit blijkt dat de N-VA ineens geen zier meer gaf om hun programma. En ik viseer hier trouwens de top van de N-VA, niet de leden. Ik weet nog heel wat leden hier die het programma nog serieus nemen. Jong N-VA-er is er zo eentje. Die mensen nemen de congressen nog serieus maar ik ben een beetje ouder dan hen en ik heb de VU zien stukgaan met diezelfde symptomen. Gebrek aan beginselvastheid bij de top. Met een basis die desnoods de himalaya gaat beklimmen uit puur geloof in de Vlaamse zaak, wist Bertje de zaak ook voor de tweede generatie (diegenen die niet wisten van het egmont pact) nog desastreuzer te verknoeien. Hij heeft als eenmans blijtkwal de VU totaal ontbonden door op te trekken met een zootje ID21 ongeregeld. De mensen die vasthielden aan het vlaams-nationalisme zonder racistisch te zijn (want dat ben je zeer snel, he) die gingen meteen naar de N-VA. De N-VA eens in de zetels van het parlement is zacht geworden. De top wel. De militanten niet. Ik was een van die leden en ik zag hetzelfde gebeuren als wat met de VU gebeurde. Mijn partijkaart hebben ze niet moeten verlengen. Er is vandaag echt een noodzaak aan een eigen vlaams beleid in vlaanderen en wat Wallonië doet is hun zaak. Laat hen maar eens ondernemend worden. Ze zeggen gewoon altijd "nee" tegen wat we ook voorstellen. Gelukkig heeft de PS de touwtjes in handen op justitie... ![]() Tijd dat er lokale verantwoordelijkheid komt. Dat de PS zich niet meer kan verstoppen achter "les flamands racistes". Denk je ook niet ? Gaat dat lukken met de N-VA, denk je? of met de CD&V waarvan de Dehaene burgemeester is dankzij de FDF (je idolen neem ik aan). Of via die VLD die ELKEEN van hun beloften voor 1999 hebben gebroken en niet alleen gebroken maar ook gewoonweg verkracht. Of de SP.a... misschien is dat nog een partij voor jou. Op migrantenjacht voor meer stemmen. je zegt het maar... bij wie wil je horen ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Vreemdeling
|
![]() Kort vraagke, is er eigenlijk al eens geen studie gedaan waarin uitgezet wordt hoeveel van uw centjes naar de staat gaan?
Stel op een loon van 5000 Euro (kostprijs werkgever), hoeveel zou hiervan naar de staat gaan, als je alle verdoken belastingen & omkosten meerekend? (btw, recupel etc etc etc etc) Zou best wel eens intressant zijn om te berekenen De helft minstens ... Laatst gewijzigd door polb : 2 augustus 2006 om 11:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Gouverneur
|
![]() correctie:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door vulpes : 2 augustus 2006 om 12:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het FDF wordt voor mijn part ook illegaal verklaard. Ik weet niet waarom men mij altijd associeert met die partij. Alsof er geen ruimte ligt tussen VB en FDF voor een Vlaming.
![]() |
![]() |
#196 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het feit dat er méér dan 0 euro staatsschuld is, bewijst dat ze geleid wordt door incapabele, vraatzuchtige mensen.
Pas op, diezelfde mensen verzorgen talloze van uw "zekerheden".
![]() |
![]() |
#198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Spijtig voor de katholieken dat ze in de jaren 50 niet zo'n strategisch genie voorhanden hadden. of beter nog: kiezers stemmen verplicht altijd voor dezelfde lijst/partij/kartel, en de kandidaten roteren in hun plaats. Misschien iets om in Congo te gaan uitleggen. Laatst gewijzigd door born2bewild : 2 augustus 2006 om 19:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hun track record ivm de financien van de staat verrechtvaardigt natuurlijk een dergelijke vorm van arrogantie. Komt weer een sos natuurlijk (VDB) Laatst gewijzigd door born2bewild : 2 augustus 2006 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja, de mensen met miljarden schulden vertrouw je uiteraard 55% van heel je bezit toe.
![]() |