![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Om het dan nadien in feite eentalig Frans te maken zoals Brussel Laatst gewijzigd door luc broes : 7 augustus 2006 om 12:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou er nooit doorgekomen zijn, dat besef je zelf ook wel. En anders had ik samen met u op de barricaden gestaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
|
![]() Tja, dat is niet aan de belgicisten te danken he, maar aan die o zo stoute flaminganten...
![]() |
#186 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Karel Dillen is een stuk krapuul. Schiltz was een man met vele capaciteiten en integriteit. Ik weet zelfs niet hoe je die 2 durft te vergelijken.
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En wie zegt dat dat er nooit doorgekomen zou zijn? Leuven zou zeker een 'faciliteitengemeente' zijn geworden waar in het Hôtel de Ville de Franstaligen in het Frans zouden bediend worden. En van 'faciliteitengemeente' naar officieel tweetalig is voor de Franstaligen maar een kleine stap. Kijk maar naar de randgemeenten rond Brussel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
als kankeraar op het "establishment" niet... vooral omdat het aantal Vlaams Nationalisten beperkt is, de rest zijn racisten, malcontenten van alle slag, etc.... kwestie van verschillende maatschappijvisie en verschillende visie over het reilen en zeilen van het politieke... die elkeen apart mag hebben... alleen het anti- "establishment" leidt tot niets omdat degenen die het socio-economisch leven laten draaien nu eenmaal tot het establishment behoren... enkel jullie geven aan dat establishment een eigenzinnige interpretatie... OK voor mij, maar daarom is het anti zijn niet het beste voor onze samenleving.... in de ogen van de circa 70 % mensen die het establishment wel goed vinden...
![]() |
![]() |
#193 | |
|
![]() Citaat:
En Dillen komt niet uit een collaboratienest, Schiltz wel. Maar dat is natuurlijk niet hun schuld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
|
![]() Graag gedaan... Later zullen jullie ons nog veel meer dank u zeggen...
![]() |
#195 |
|
![]() Het 4e woord is niet subtiel gekozen, het 5e wel
![]()
![]() |
#196 |
|
![]() Geeuw....zeg het nog eens een tiental keer aub....
maar ga zeker niet in op mijn opmerking... stel je even voor dat Churchill het "probleem Hitler" zou genegeerd hebben.... shit dat was een reactie op ericferemans maar zijne quote is niet meegekomen... ach niet op letten... Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 7 augustus 2006 om 15:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
|
![]() Enig bewijs hier van drosphila ???
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#199 |
|
![]() Een 'bewijs' van blokwatch is geen bewijs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
|
![]() |
![]() |
![]() |