![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#182 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
TomB zegt trouwens hetzelfde als Jos Verhulst, maar wat baten kaars en bril als de uil niet zien wil? Citaat:
Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 15 augustus 2006 om 17:22. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() Het zero-tolerance beleid van Rudolph Giuliani heeft nochtans ook New York schoongeveegd. Nu wordt hij wereldwijd onthaald als een te volgen voorbeeld. Inclusief door de links-negationisten.
Alleen hier mag het niet. Want 't is de verkeerde partij die het het eerst heeft gezegd. Het is over het algemeen veiliger in een Amerikaanse stad rond te lopen dan in de gemiddelde wannebe Belgische "hoofdstad" van een wannabe "wereldmacht" (om Brussel niet te noemen) Laatst gewijzigd door born2bewild : 15 augustus 2006 om 17:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Heel simpel, alleen gebeurt het niet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En we weten ook WAAROM het niet gebeurt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En knuppel niemand houdt u tegen van naar de VS te trekken he, ge moogt er wapens dragen voila. Bey!!!!!!!!!!!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() knuppel heeft gelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() een gokje: Basilfunck (democraat) heeft niet zo graag verkiezingen
![]() ![]() Laatst gewijzigd door born2bewild : 15 augustus 2006 om 18:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarmee je overduidelijk toegeeft dat je goed weet waarom er niets gebeurt....
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bazilfunk weet evengoed als jij en ik dat er niets gebeurt omdat het VB niets liever wil dan dat er iets gebeurt.
Als die partij niet zou bestaan zou er dus wél iets gebeuren....
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 15 augustus 2006 om 22:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar dat doet men niet ![]() Ik heb de indruk dat je tegenwoordig strenger bestaft wordt (sinds nwe wapenwet) wanneer je een jachtwapen in huis hebt......dan wanneer je betrapt wordt op illegaal wapenbezit(op straat/met pistool) Rare evolutie vind ik dat.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Normaal heb ik altijd wel ergens e buske 'pepperspray' ergens in mijn auto liggen; wat verboden is 'kweet het maar het is ook enkel ter beveiliging. 8) (het zal wel nie veel helpen als ze u carjacken met ne riotgun ofzo ma soit ![]() 6 jaar geleden betrapte de politie ermee aan een discotheek in Tongeren; ik moest daar zeker voor een uur de combi in voor allerlei papieren in te vullen en kreeg een boete van 6000bfr. Een jaartje erna was ik wat aan het rondrijden in de buurt van Eben-Emael en kwam iets erna een drugscontrole tegen van de politie van één of andere Waalse zone; en alweer vonden ze me (nieuw) buske peperwater. Aangezien ze géén enkel woord Nederlands verstonden of spraken (en dat aan de taalgrens) vroegen ze in het Engels (!) als ik afstand deed van dat buske en hup ik kon weer gaan.. geen PV of verklaring.. sindsdien vraag ik me wel eens meer af hoe die Walen soms zo 'nonchalant' kunnen zijn
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 16 augustus 2006 om 14:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() Edit
Laatst gewijzigd door filosoof : 17 augustus 2006 om 20:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
|
![]() Citaat:
Verder zie ik niet in waarom je produkten zou moeten verwijderen van de markt omdat ze in verkeerde handen gevaarlijk zouden kunnen zijn.
![]() |
![]() |
#200 | |
|
![]() Citaat:
Maar gelooft u maar vast de films en de stoere rappers die in realiteit in een dikke villa aan hun volgende hit aan het werken zijn. Ik woon trouwens al jaren in de VS, en voel me hier niet minder veilig als in Brussel, waar ik voordien woonde. Nochthans ga ik vaak eens op stap in downtown Miami, zowat de rotste buurt van de hele verenigde staten.
![]() |