![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Voor welke partij zou je NOOIT stemmen? | |||
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
52 | 23,21% |
NV-A |
![]() ![]() ![]() |
53 | 23,66% |
SP.A |
![]() ![]() ![]() |
109 | 48,66% |
SPIRIT |
![]() ![]() ![]() |
105 | 46,88% |
VLD |
![]() ![]() ![]() |
75 | 33,48% |
VIVANT |
![]() ![]() ![]() |
68 | 30,36% |
GROEN |
![]() ![]() ![]() |
114 | 50,89% |
VLAAMS BELANG |
![]() ![]() ![]() |
100 | 44,64% |
PVDA |
![]() ![]() ![]() |
113 | 50,45% |
BUB |
![]() ![]() ![]() |
129 | 57,59% |
LSP |
![]() ![]() ![]() |
111 | 49,55% |
ANDERE (specifieer) |
![]() ![]() ![]() |
31 | 13,84% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 224. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Parlementslid
|
![]() elaba!!! de linkse zeggen dat niet he!!! nl. de rechtse! die zeggen dat...
![]() |
#182 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Burgemeester
|
![]() Ik mag nog niet meestemmen
![]() Ik sta een beetje in dubio. SPA of BUB omdat de overtuigingen van beide nogal haaks staan op mijn eigen overtuigingen. De vorige keer stemde ik wel nog SPA... Als ik dan toch 1 van de 2 moet kiezen dan maar de BUB ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Minister-President
|
![]() Van die andere partijen mag ik mijn partner wel graag zien en er mee trouwen, die schenden mijn rechten niet op dat vlak...
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het psychisch en fysiek welzijn (en een relatie mogen hebben draagt bij tot het emotioneel welzijn, getrouwde mannen leven volgens een bepaalde studie zelfs langer en gezonder) zijn veel belangrijker dan een onafhankelijk Vlaanderen of zo...
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#187 |
Gouverneur
|
![]() Ja, maar Acid bevindt zich dan ook rechts van het VB.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als alleen de VB-kiezer niet links is, is 3/4 van de Vlamingen links. Mij goed. Laten we dan eindelijk het beleid afstemmen op die overdonderende linkse meerderheid. Of ziet het VB die democratische consequentie niet zitten? Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 21 oktober 2006 om 07:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() cd&v is een centrum rechtse partij
Vld is een rechtse partij die een linkse koers vaart. Het vb is een rechtse partij. groen is een extreem linkse partij sp-a is een linkse riool en vreemdelingen partij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#191 | ||||
Parlementslid
|
![]() Sociaal-economisch gezien is de CD&V een gematigd linkse en corporatistische partij, sterk beïnvloed door het ACW.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Eén zaak hebben ze gemeen: ze zijn allemaal -de één al wat meer dan de ander- collectivistisch. Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 21 oktober 2006 om 12:39. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#194 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hebt u ergens ter wereld een voorbeeld van een niet-collectivistische partij, als die in België niet te vinden is? Of is een politieke partij per definitie "collectivistisch", in uw gedachtengang? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Schepen
|
![]() VLD - Sp.a - Spirit - Groen - Vivant - Lsp - PVDA - franstalige partijen - BUB
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Burgemeester
|
![]() Beste Hans, dat laat ik volledig aan uw interpretatie over
![]() Ik denk het het mijne van ![]()
![]() |
#198 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
cd&v: een rechtse centrumpartij vld: een centrumpartij die een linkse koers vaart vb: extreem rechts groen: linkse linkse partij (maar belange niet extreem) spa: centrum links pvda+: extreem links
Take sides. Neutrality helps the oppressor, never the victim. Silence encourages the tormentor, never the tormented. - Elie Wiesel. Laatst gewijzigd door Linkse Vogel : 24 oktober 2006 om 18:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Al de rest is links behalve VB. VB zou ik dan ook weer niet extreem rechts durven noemen. Het Vlaams Blok indertijd plaatste ik wel bij extreem rechts. Maar sinds de naamsverandering en bijgaande lichte mentaliteitswijziging is het VB naar mijn mening gewoon rechts en niet extreem-rechts. Spa vind ik dan weer niet centrum-links maar gewoon links soms met neiging naar super-links.
![]() |
![]() |
#200 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |