Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 september 2006, 10:48   #181
Kaffer
Banneling

Kaffer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
rofl
Het was dan ook de bedoeling dat deze topic tot in het oneindige zou blijven duren .
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2006, 10:53   #182
Anna List
Banneling

Standaard

gij zijt just mijn vrouw, die wilt ook altijd het laatste woord ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2006, 11:01   #183
Kaffer
Banneling

Standaard

Citaat:
gij zijt just mijn vrouw, die wilt ook altijd het laatste woord ...
En gij dan ?
Oud 25 september 2006, 11:04   #184
Anna List
Banneling

Standaard

ik zal afronden :

vrouwen zijn goed ! ge moet daar niet aan twijfelen.
Oud 25 september 2006, 11:31   #185
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ja, vrouwen zijn goed.
Zolang ze van mijn bankrekening blijven, niet zagen en de strijk doen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2006, 11:41   #186
Kaffer
Banneling

Standaard

Dat vrouwen slecht zijn wil ik niet gezegd hebben , maar dat 3 paar schoenen per dag is zelfs voor mij van het goede teveel .
Oud 25 september 2006, 11:46   #187
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
Dat vrouwen slecht zijn wil ik niet gezegd hebben , maar dat 3 paar schoenen per dag is zelfs voor mij van het goede teveel .
Wees dan maar blij dat ze geen directiefunctie heeft of ze komt daar niet mee toe.
Oud 25 september 2006, 11:50   #188
Kaffer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Wees dan maar blij dat ze geen directiefunctie heeft of ze komt daar niet mee toe.
Weet gij hoeveel een vrouw in haar leven uitgeeft aan schoenen , het heeft onlangs eens in de krant gestaan , weet niet meer hoeveel , maar het was wel een fameus bedrag .
Oud 25 september 2006, 11:52   #189
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Weet gij hoeveel een vrouw in haar leven uitgeeft aan schoenen , het heeft onlangs eens in de krant gestaan , weet niet meer hoeveel , maar het was wel een fameus bedrag .
Ald dat geld is waar ze zelf heeft voor gewerkt moet jij je dat niet aantrekken, en anders moet jij je bankkaart terug vragen.
Oud 25 september 2006, 12:11   #190
Kaffer
Banneling

Standaard

Het blijft een vreemde relatie tussen vrouwen en schoenen .
Nog nooit meegemaakt dat je wil weggaan met een vriendin , en dat ze zegt : ik ga mij eerst een paar andere schoenen aantrekken ?
Ik denk dat dit menige mannelijke en ook vrouwelijke lezer bekend in de oren zal klinken .
Oud 25 september 2006, 12:14   #191
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Het blijft een vreemde relatie tussen vrouwen en schoenen .
Nog nooit meegemaakt dat je wil weggaan met een vriendin , en dat ze zegt : ik ga mij eerst een paar andere schoenen aantrekken ?
Ik denk dat dit menige mannelijke en ook vrouwelijke lezer bekend in de oren zal klinken .
ik doe dat ook hoor, en ook vaak idd drie verschillende paar op één dag
(werk, thuis, uit ...)
Oud 25 september 2006, 13:20   #192
Desiderius
Minister-President

Desiderius's schermafbeelding

Standaard

Vrouwen zijn bovendien ook geboren twijfelaars. Ze twijfelen voortdurend aan zichzelf omdat ze zichzelf vooral bekijken door de ogen van een ingebeelde buitenstaander. "Is mijn gat niet te dik in deze rok?" is zo'n obsessie die je er met geen stokken kan uitslaan...

Mijn vrouw staat elke keer als we uitgaan voor haar tot de naad gevulde kleerkast te zuchten dat ze "niks heeft om aan te doen". Om dan uiteindelijk voor de schoenkast (jaja, ge hoort het goed: een kast vol schoenen en sjakossen) te zuchten dat ze geen enkel paar heeft dat exact past bij die rok die ze net heeft gekozen. Dan volgt een heel ritueel: trap op-trap af kiezen en passen en meten totdat e.e.a. een beetje op elkaar is afgestemd.

En als je dacht dat je als man die dans kan ontspringen, think again... Je wordt daar dus volledig in meegetrokken: "wat moet ik aandoen?" "passen die kleuren?" "gaan die schoenen bij dat kleedje?" "welke sjakosj ..."????? Niet de minste kans dat je daar op een diplomatische manier aan kan ontsnappen, beste heren. Er is op al die vragen trouwens ook nooit een goed antwoord te verzinnen.

Vrouwen zijn de kampioenen in het bedenken van de "catch 22" voor zichzelf én voor hun partner.

MAAR, mijn vraag blijft: waarom net schoenen (en sjakossen) en niet bvb. lingerie of hoeden of kleedjes of juwelen ??? Ik kan me voor de dood nooit herinneren er ooit op gelet te hebben welke schoenen de mensen aanhebben die ik tegenkom. Mijn vrouw weet dat op griezelige manier perfect.

tip: sluit jezelf op in het WC totdat ze gekleed en wel staat te wachten in de gang... IK heb altijd een bibliotheekje naast de pot, want het kan wel een tijdje duren.

Desiderius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2006, 13:25   #193
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Augustinus lives, zo te zien...
Oud 25 september 2006, 13:32   #194
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

Doet me denken aan diverse conversaties in Beograd oa. met een italiaan een schot en een litouwse.. De vraag "is mijn gat niet te dik in deze rok ?"
komt ook meermaals bij schotten voor, maar het groot verschil is eigenaardigerwijze dat vrouwen altijd willen weten wat de schot onder die kilt draagt.. en vraag die bij mannen nooit opkomt over wat een vrouw onder haar rok draagt. Hier werden mogelijkheden geopperd nl.
1. De man weet dat al
2. Of hij denkt dat binnen zeer kort te zullen weten
terwijl de vrouw hierover onzeker is en eerst gerustgesteld wil worden
of zelfs zeker is dat ze dat nooit zelf zal vast moeten stellen.

...

een andere boeiende topic is de breedte van de bierkraag.. maar dat is voor een andere draad dacht ik ..
Oud 25 september 2006, 13:45   #195
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Bekijk bericht
Vrouwen zijn bovendien ook geboren twijfelaars. Ze twijfelen voortdurend aan zichzelf omdat ze zichzelf vooral bekijken door de ogen van een ingebeelde buitenstaander. "Is mijn gat niet te dik in deze rok?" is zo'n obsessie die je er met geen stokken kan uitslaan...

Mijn vrouw staat elke keer als we uitgaan voor haar tot de naad gevulde kleerkast te zuchten dat ze "niks heeft om aan te doen". Om dan uiteindelijk voor de schoenkast (jaja, ge hoort het goed: een kast vol schoenen en sjakossen) te zuchten dat ze geen enkel paar heeft dat exact past bij die rok die ze net heeft gekozen. Dan volgt een heel ritueel: trap op-trap af kiezen en passen en meten totdat e.e.a. een beetje op elkaar is afgestemd.

En als je dacht dat je als man die dans kan ontspringen, think again... Je wordt daar dus volledig in meegetrokken: "wat moet ik aandoen?" "passen die kleuren?" "gaan die schoenen bij dat kleedje?" "welke sjakosj ..."????? Niet de minste kans dat je daar op een diplomatische manier aan kan ontsnappen, beste heren. Er is op al die vragen trouwens ook nooit een goed antwoord te verzinnen.

Vrouwen zijn de kampioenen in het bedenken van de "catch 22" voor zichzelf én voor hun partner.

MAAR, mijn vraag blijft: waarom net schoenen (en sjakossen) en niet bvb. lingerie of hoeden of kleedjes of juwelen ??? Ik kan me voor de dood nooit herinneren er ooit op gelet te hebben welke schoenen de mensen aanhebben die ik tegenkom. Mijn vrouw weet dat op griezelige manier perfect.

tip: sluit jezelf op in het WC totdat ze gekleed en wel staat te wachten in de gang... IK heb altijd een bibliotheekje naast de pot, want het kan wel een tijdje duren.
tip : probeer er niet onderuit te komen met een 'maar schatje, jij staat in alles beeldig !' want dit wordt gegarandeerd ruzie ...

Laatst gewijzigd door Anna List : 25 september 2006 om 13:46.
Oud 25 september 2006, 13:57   #196
Desiderius
Minister-President

Desiderius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
tip : probeer er niet onderuit te komen met een 'maar schatje, jij staat in alles beeldig !' want dit wordt gegarandeerd ruzie ...
GOUDEN TIP is dat !
Nee, dan hebt ge de spreekwoordelijke bonen gevreten, my friend...

Ik hang de superkritischen uit; zeg van het eerste kleedje of zo dat die kleur haar absoluut niet flatteert. Van het tweede dat die snit toch wat ouderwets is. [let op: niks over haar, wél over de kleren... da's het geheim] En pas bij het derde: ja, daar zie je echt wel knap mee...

Works like a charm.... Zij voelt zich begrepen en geapprecieerd. En ik ben van het gezeik af binnen de 15 minuten.

Hangt wel af van de tijd van de maand...

Maar: waarom die obsessie met schoenen??? Bij mijn weten letten mannen daar absoluut niet op. Mijn vrouw kan na een avondje stappen soms uit de hoek komen met: "goh, zus of zo had toch van die lelijke bruine sletsen aan zeg..." Ik sta daar altijd paf van... Ze wéét gewoon wie wat voor soort schoeisel droeg, of het gepoetst was en trekt daar ook nog (vaak niet al te gekke) conclusies uit. In de zin van: "'t is weer boel ten huize van X, want zijn schoenen zagen eruit alsof ze weken niet gepoetst waren" 't Is géén afwijking van mijn vrouw; ik heb dat in min of meerdere mate al met alle vrouwmensen meegemaakt.

Desiderius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2006, 14:21   #197
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Bekijk bericht
GOUDEN TIP is dat !
Nee, dan hebt ge de spreekwoordelijke bonen gevreten, my friend...

Ik hang de superkritischen uit; zeg van het eerste kleedje of zo dat die kleur haar absoluut niet flatteert. Van het tweede dat die snit toch wat ouderwets is. [let op: niks over haar, wél over de kleren... da's het geheim] En pas bij het derde: ja, daar zie je echt wel knap mee...

Works like a charm.... Zij voelt zich begrepen en geapprecieerd. En ik ben van het gezeik af binnen de 15 minuten.

Hangt wel af van de tijd van de maand...

Maar: waarom die obsessie met schoenen??? Bij mijn weten letten mannen daar absoluut niet op. Mijn vrouw kan na een avondje stappen soms uit de hoek komen met: "goh, zus of zo had toch van die lelijke bruine sletsen aan zeg..." Ik sta daar altijd paf van... Ze wéét gewoon wie wat voor soort schoeisel droeg, of het gepoetst was en trekt daar ook nog (vaak niet al te gekke) conclusies uit. In de zin van: "'t is weer boel ten huize van X, want zijn schoenen zagen eruit alsof ze weken niet gepoetst waren" 't Is géén afwijking van mijn vrouw; ik heb dat in min of meerdere mate al met alle vrouwmensen meegemaakt.
lol, maar bij mij thuis let ik op de schoenen, kan het ook niet hebben van met niet gepoetste schoenen rond te lopen ... terwijl mijn vrouw haar schoenen (volgens mij) nooit poetst (zij koopt nieuwe)

misschien een nieuwe invalshoek : hoeveel paar schoenen heb je ?

ik bij nader inzien 24 paar :

-3 paar sportschoenen (2 jog, 1 zaal)
-2 paar motorlaarzen
-1 paar motorschoenen
-3 paar gekleed bruin
-3 paar gekleed zwart
-1 paar gekleed bruin/zwart
-2 paar sportief (type Vans)
-1 paar bergbotinnen
-1 paar sandalen
-1 paar espadrilles
-1 paar pantoffels
-1 paar tuinschoenen
-1 paar slechte werkschoenen
-2 paar skibotinnen
-1 paar sneeuwbotinnes ...

tja, en t zijn toch allemaal 'herenschoenen' hoor ... (ik heb het tothiertoe wel nooit beseft-zijn hier zelfhulpgroepen voor ? ) heb mij er anders nooit slecht bij gevoeld ... misschien had ik deze post beter voor mezelf gehouden ...

Laatst gewijzigd door Anna List : 25 september 2006 om 14:22.
Oud 25 september 2006, 14:24   #198
Kaffer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Joeps, mijn man en ik plannen nog geen scheiding en ik wens dat zo te houden. Vandaar dat ik er inderdaad weinig zicht op heb, maar tja ... ik ben dan ook een vrouw.
Welke schoenen heb je nu aan trouwens ?
Oud 25 september 2006, 20:27   #199
Kaffer
Banneling

Standaard

Sinds we hier over die schoenen begonnen zijn zien we hier zoveel vrouwen niet meer .
Ze zijn weg , op hun sloffen !
Oud 25 september 2006, 21:00   #200
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Ik ben niet echt een schoenenfanaat, maar dat kom waarschijnlijk omdat ik hele moeilijke voeten heb...
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be