![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ach een cipierke wat weet die er nu van, een schotelvod met een gesteven hemd. Het zijn de laatsten die ze wat gaan vertellen. Allee serieuze praat dan toch.
![]() |
![]() |
#182 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De waarheid is dat hun geestestoestand zo lamentabel is, zo slaafs aan hun pree op het einde van de maand, zo oneindig leeg in hun bestaan dat ze enkel nog dat laatste over hebben en dat is ieder ander beschimpen, vernederen, uitlachen, bespotten en vooral niks doen. Of staan bleiten aan de poort dat de druk weer te zwaar is. Potverdorie, het enige dat je doet de ganse dag is die sleutels omdraaien. Ze moeten jullie geen extra mannen sturen, ze moeten jullie een paar sloefen sturen.
![]() |
![]() |
#184 | |
Minister
|
![]() En ik kan zo nog heel wat voorbeelden geven hoor. Mensen die vinden dat gevangenissen puur dienen om wraak te nemen en dat gevangenen geen recht meer hebben op een menswaardig bestaan hebben middeleeuwse ideeën.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lichtje aan , lichtje uit,en een beetje rook in zijn gezicht ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En 500'000 goud aanhouden is nu niet meteen van het slimste maar hij zat er regelmatig en dat was zijn imago nu eenmaal. Het moest er ééns van komen natuurlijk. Vraag is waar waren de cipiers die toezicht aan het houden waren, en waarom hebben ze het niet terug gepakt? En zijn keel is niet overgesneden, ze hebben er de mesjes op gezet en het afgetrokken. Later heeft hij zelfmoord gepleegd. En zijn zelfmoord was met een overdosis, ook in de cel. Ook niet gezien dat er één en ander in huis was natuurlijk. Nou ja dat laatste versta ik nog. Zelfs als je in uw blote voor jullie ogen moogt gaan staan smokkel je nog van alles mee. Ge zijt precies een flik, die verdraaien ook alle woorden.
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar kom de eerste cipier die in mijn gezicht met rook staat te spelen zal het daarna nooit meer doen. Ik speel wel eens met zijn vrouw, of laat spelen. De foto's mag je houden.
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() Citaat mambo
Jongen terwijl jij je enkel wat klatergoud kunt permiteren zijn er andere mensen die zich wat echte dingen kunnen kopen hoor. En 500'000 goud aanhouden is nu niet meteen van het slimste maar hij zat er regelmatig en dat was zijn imago nu eenmaal. Het moest er ééns van komen natuurlijk. Vraag is waar waren de cipiers die toezicht aan het houden waren, en waarom hebben ze het niet terug gepakt? En zijn keel is niet overgesneden, ze hebben er de mesjes op gezet en het afgetrokken. Later heeft hij zelfmoord gepleegd. En zijn zelfmoord was met een overdosis, ook in de cel. Ook niet gezien dat er één en ander in huis was natuurlijk. Nou ja dat laatste versta ik nog. Zelfs als je in uw blote voor jullie ogen moogt gaan staan smokkel je nog van alles mee. Ge zijt precies een flik, die verdraaien ook alle woorden. Haha, Waar waren de cipiers?, terug pakken !!!!!!, kopje gevallen zeker!!!!, we zijn gaan lopen met het klater ( goud ) en zie ze nu maar zoeken op de Lys tussen de Amelinck – blokken. Neen kaffer heeft gelijk, u niet Mambo. En ja Kaffer, o sorry, Mambo, we zijn net als flikken, uitkleden en fouilleren !!!!!!!!!!!! Lichtje aan, lichtje uit, en wat rook in zijn gezicht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had u graag destijds ontmoet. Maar ik ben wel blij dat je zelf toegeeft dat je met wat folterspelletjes bezig bent. Altijd wel ergens goed.
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus beste mensen we hebben hier een winnaar. De eerste cipier die op een forum als dit toegeeft dat ze de mensen (kaffer in dit geval) willen of zullen of hebben gefolterd door de beproefde lichtfoltering. Die rook, drugs waarschijnlijk komt er dan nog wat bovenop.
En om zulke dingen te kunnen doen, kan het niet anders of die persoon ligt vastgebonden ergens. Wat dus ook al niet mag. Allee waar werkte je nu ook alweer? In Gent nieuwe wandeling? Daar gaat hun zorgvuldig uitgebouwd imago dus. Laatst gewijzigd door Mambo : 22 november 2006 om 23:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() En ja Mambo, we zijn net als flikken, uitkleden en fouilleren !!!!!!!!!!!!
Was het niet bij u dat er eens drugs aangetroffen werd! |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was jij dat die telkens met een volle ransel flessen binnenkwam?
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar ik zal u eens een klein geheim vertellen, niet verder vertellen hé.
Zoveel als jullie verdienen in de maand, zaten wij te verkaarten iedere avond. Doet dat niet een beetje zeer, zo het kneusje te zijn? Allee doe nog wat deuren open, tenslotte is dat uw job. |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En achter al die jaren, vele jaren zijn jullie er nog niet achter hoe dat in zijn werk gaat met de betalingen. En dat smokkelen dat snap je ook nog niet hé?
Tja? Er zijn die traag zijn en die worden dan cipier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zoeken maar.....................!!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet je waarom je niet van de trappen vliegt, of over de balustrade?
Wel doe zo verder met het afschaffen van de wet lejeune en komt er vanzelf wel achter. Ezels. |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik zal u nog wat vertellen, die sloten. Die krijgen we wel open. Zelfs langs de binnenkant waar geen sleutelgat zit. allee misschien niet iedereen maar dat hoeft ook niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar pas op, daar gebruiken ze de dwangbuis voor zulke persoon als u. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ken zelf het verhaal van iemand die er gezeten heeft (een nogal achterlijke jongen) en die vernederd is tot op zijn botten. Hij moest bijvoorbeeld masturberen terwijl er een paar naar zaten te zien en natuurlijk mee zaten te lachen. En je kan nu afkomen dat er misschien "een paar rotte appels tussen de cipiers zaten" maar in een degelijk georganiseerde setting zou dergelijke praktijken nooit mogen voorkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zijn dikke muren en redelijk hoog soms, maar afbrokkelen doen ze.
Wat zovele jaren een zwaar taboe was begint dit nu bespreekbaar te worden en komen de tongen los. http://lists.indymedia.org/pipermail...e/0702-9j.html |
![]() |
![]() |