Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 24 december 2006, 22:56   #181
Samrah
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht

Nee, geen minderwaardigheid, onreinheid..... eigenlijk gaat het over respect, men heeft respect voor elkaars vrouw, maar eerlijk gezegd, ik ervaar het zoals je zegt als een 'affront'. Ik ken moslims die het 'handen-schudden-regeltje' toepassen bij moslims maar niet bij anders-gelovigen, zo zou het altijd moeten zijn vind ik.

Waarom? Helemaal oneens. Ofwel pas je het toe ofwel niet. Een Moslim man wiens hand ik weiger is niet minder dan een niet-moslim zijn hand.

Die Moslims die het doen bij hun eigen broeders, doen dat omdat ze denken: die begrijpen het toch en van niet-moslims hebben ze een beetje schrik van de reactie.. Dat is het enige dat erachter schuilt.. maar om te zeggen dat het zo moet toegepast worden, vind ik een beetje egoïstisch van je.. Laya..
Samrah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2006, 22:58   #182
Samrah
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ik ben oud genoeg om me er niet meer druk over te maken, en bovendien rijk genoeg om ervoor te kunnen zorgen dat mijn kinderen kunnen emigreren.

Probleem mee?

Voor mijn part hoop ik dat je je gaat amuseren tussen de niet-handen-gevers hoor.
Heb je schrik voor wat er nog komen zal als jij er (vermits je al oud genoeg bent) niet meer bent?

Bravo voor jou dat jij rijk genoeg bent, je hebt er dan voor gewerkt zou ik zeggen.
Oud 24 december 2006, 23:00   #183
Samrah
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Integendeel, hoe vlugger je vertrekt, hoe fantastischer ik het zou vinden

Ik ga de gok wagen en lekker hier blijven, dit is mijn land en ik hoor nergens anders thuis.
Het is je goed recht! Hier hoor je thuis, in dit land, jouw land, ons land! Mooi gezegd!
Oud 24 december 2006, 23:03   #184
Samrah
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
geen enkel probleem mee. ALS dan de hoofddoekdraagsters zich ook volop uitspreken voor hun religieuze ORDE, daarvan afhangen en niet te pas en onpas MET hoofddoek op onze kosten wil gaan leven?

Heb je al ooit een Non aan het doplokaal zien staan? ikke dus niet. (enfin, ik ben nog nooit aan een doplokaal geweest, maar weet dat nonnen dus niet kunnen doppen, vermits ze verbonden zijn aan hun orde).

DUS: mij niet gelaten: NONNENKAP = HOOFDKAP = eigen bedruiping (weze het door het klooster, dan door de "heer des huizes"). ik geen enkel probleem mee.

Heb je ooit al NONNEN gezien aan het loket van de gemeente? de bank? als manager? als management assistant?
Ikke niet. Dus: mij niet gelaten: NONNENKAPPEN EN HOOFDDOEKEN horen in dezelfde lijn thuis: dus niet in het openbare leven.

Heb je trouwens al klinieken, bejaardentehuizen, scholen etc.. gezien die geleid en gemanaged werden door HOOFDDOEKEN? Ikke niet. Ik heb enkel die menslievende instellingen gezien die geleid werden door NONNENKAPPEN.
Dus: HOOFDDOEKEN moeten gewoon zelf hun scholen, hospitalen, en bejaardentehuizen inrichten en onderhouden.

En d�*n, ja d�*n mogen ze van mij GERUST zo op de foto staan (zelfs als ze ondertussen in harem neuken met "hun Heer des Huizes" wat de nonnen dus enkel in het hiernamaals zullen doen als harem van Jezus.

Mogen ze dat van jou niet soms?
Op jouw kosten leven??? Ik sta dagelijks op om mijn kost te verdienen, en dan nog met hoofddoek aan, dus hou je zever voor jezelf.
En als ik met mijn hoofddoek een job krijg aan een loket of waar dan ook, dan heb jij geen enkel recht om te zeggen of het wel of niet mag.

Wat een vieze taalgebruik, onbeleefd mens dat jij bent, en jij wil nog dat mensen jouw respecteren? Op basis van wat moeten ze dat doen!
Oud 24 december 2006, 23:04   #185
Samrah
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
en bovendien laat IK me niet wegjagen door een paar dikke turkse madammen, ook al bedreigen ze mij met hun hoofddoeken en hun zoete gebakjes!!!
Ah ja, dus dikke turkse madammen.. Zijn turken dan dik? Heb je jouw eigen bevolking als eens goed bekeken?!
En bedreigen: moest ik koeken bakken, zou ik ze zeker niet aan ondankbare mensen zoals jij geven hoor.
en hoofddoek: grappig, voel jij je bedreigd door een mevrouw die een hoofddoek draagt? Voel jij je daardoor bedreigd?? haha chicken!!!
Oud 24 december 2006, 23:07   #186
Samrah
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
IK ben al WEL aan het doplokaal geweest, en Ik WEET dat het daar stampvol vreemdelingen zit, die inderdaad niet speciaal met krotbakken rondrijden.Dure merkleding en gouden juwelen zijn ook "in" bij dat volk(ik heb het vooral over magrebijnen dus).Gaat u dit afstrijden, djimi?
Wel, jij bent toch geen vreemdeling en jij bent ook gaan doppen?! Waarom moet je dan letten op die vreemdelingen die daar staan, als jij daar ook staat!?!
Oud 24 december 2006, 23:09   #187
Samrah
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Vrijheid van het individu zegt u niets?
Twee maten, twee gewichten..
Oud 24 december 2006, 23:10   #188
Samrah
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Naturtrane Bekijk bericht
Spreekt nederlands.
Die zit. hihi!
Oud 24 december 2006, 23:12   #189
Samrah
Schepen

Standaard

Citaat:
ah, de moslimadam komt mij ook nog eens voor onnozelaar uitschelden
Die merkkleding is wel enkel voor mannen hé. De wijfjes lopen in autentiek echt pakistanese boerka's rond tegenwoordig.In dat land vervaardigt door uitgebuitte kinnekes
In boerka's? Nog nooit gezien in België! Je zevert weer..
Oud 24 december 2006, 23:13   #190
Samrah
Schepen

Standaard

Citaat:
wat belangrijk is, rooie piet, is dat ge tenminste niet ontkent dat die kerels daar allemaal in merkkleding staan."ja maar, dat is namaak" zegt gij dan.Dat moet ge eerst maar eens bewijzen.Trouwens, namaak dragen/kopen/verkopen, dat is ook weer een misdrijf.Het dopgeld dient als basis, om een vast inkomen te hebben, te kunnen zeggen waarvan ge leeft.Daarnaast word er gesjoemeld en getrafikeerd in van alles en nog wat, namaak inbegrepen inderdaad, en d�*�*rmee word het groffe geld verdient.Dat men doorsluist naar het land van herkomst, waar de villa gebouwd word voor later, als ze op pensioen gaan, zonder ooit gewerkt te hebben of o zo weinig.
Heb jij dat dan gezien? Dat ze daar villa's bouwen voor later?
Oud 24 december 2006, 23:15   #191
Samrah
Schepen

Standaard

Citaat:
ik vind moslimmadam goed bij u passen.Is toch beleefder als moslimwijf bvb, niet? Ik heb niets tegen doppers die in het zwart gaan werken, op voorwaarde dat het geen vreemdelingen zijn.Oneerlijke konkurrentie noem ik dat, verstaat ge?Als er een paar Belgen dat doen om een centje meer te verdienen, zal de staat er niet failliet van gaan, maar als die uit de hele noordafrikaanse kust, uit turkije, en van nog verder allemaal komen aanzetten, dan word het gewoon tevéél.Overdaad schaadt.Dat ze in hun eigen land gaan frauderen.
Wat uw dialekt betreft, geneert u niet.Ik versta dat best, ik heb (spijtig genoeg) een paar jaar in brussel doorgebracht toen ik jonger was...
Ik ben een Belgische maar van Marokkaanse afkomst en een Moslima maar als ik in het zwart wil werken, is dat niet ok voor jou?
Enkel Belgen mogen dat?
en Euh mijn land is België hoor!

Ps: zwartwerk dat mag niet , dat is een wet die zegt dat zwartwerk niet mag dus jij verbreekt bij deze een wet door te zeggen dat belgen het wel mogen..
Oud 24 december 2006, 23:17   #192
Samrah
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
En "handen schudden" is zondig, onmaagdelijk, anti-islam, enz... maar "kussen" moet zeker kunnen?!
Tja moet kunnen, waarom niet?
Maar voor mezelf kan dat niet maar wat een ander doet, intresseer mij niet.
als marokkaanse vrouwen in marokko jou willen zoenen, why not? Daarvoor moet ik het nog niet doen...
Oud 24 december 2006, 23:20   #193
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde

Morghodius's schermafbeelding

Standaard

gebak in haar moslim smoelwerk duwen en uit het land trappen

Laatst gewijzigd door Morghodius : 24 december 2006 om 23:20.
Morghodius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2006, 23:35   #194
Samrah
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morghodius Bekijk bericht
gebak in haar moslim smoelwerk duwen en uit het land trappen
Wat een haat dat je hebt.. Vanwaar komen die haatgevoelens?
Oud 24 december 2006, 23:37   #195
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Samrah Bekijk bericht
Door die rotte appels in jullie mand waar jullie gemeenschap niet tegen wil optreden.
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2006, 23:48   #196
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
Door die rotte appels in jullie mand waar jullie gemeenschap niet tegen wil optreden.
Alez, ik zal eens optreden:

Samrah, stop met de rotte appel uit te hangen!

Voila.
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2006, 23:52   #197
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Alez, ik zal eens optreden:

Samrah, stop met de rotte appel uit te hangen!

Voila.
nah...jij bent bevooroordeeld...jij bent van 'borgerocco'
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2006, 23:55   #198
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ah ja, dus dikke turkse madammen.. Zijn turken dan dik?
Jazeker, turkse madammen zijn dik. Dat komt omdat ze gefrustreerd en ongelukkig zijn, en zich dus gaan volproppen met eten.

Citaat:
Heb je jouw eigen bevolking als eens goed bekeken?!
Ha is de belgische bevolking nu ineens "mijn" bevolking en niet "uw" bevolking? In je andere postings benadruk je nochtans dat je belg bent zoals iedereen. Mijn volk is dus uw volk, of je dat nu leuk vindt of niet.

Citaat:
En bedreigen: moest ik koeken bakken, zou ik ze zeker niet aan ondankbare mensen zoals jij geven hoor.
Nu ga ik een potje huilen hoor.

Citaat:
en hoofddoek: grappig, voel jij je bedreigd door een mevrouw die een hoofddoek draagt? Voel jij je daardoor bedreigd?? haha chicken!!!
Ik denk dat je het verkeerd begrepen hebt.

Oud 25 december 2006, 02:35   #199
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde

Morghodius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
het feit dat moslims Europa willen islamiseren en ze bijna alle verkrachtingen en veel van de moorden plegen, en andere soorten zieke criminaliteit

waarom dus ? omdat ik een slachtoffer van de islamitische religie.

En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee!
http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720
Morghodius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2006, 09:16   #200
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
ik vind moslimmadam goed bij u passen.Is toch beleefder als moslimwijf bvb, niet?
Waarom?
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be