![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() voor u misschien. Ik heb nog een ganse hoop andere statistieken waar ik misschien deel van kan uitmaken bij mijn overlijden. Dat is nu het verschil tussen iemand die bewust keuzes maakt en iemand die polariseert en de indruk poogt te wekken dat er enkel voor & tegen is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar... niet-rokers hoeven niet de minste last te hebben van rokers. Rokers hebben bewust gekozen voor hun vergif, tot daar aan toe. Maar als niet-rokers al bepaalde plaatsen moeten beginnen te mijden omdat de rokers deze hebben ingepalmd, is dat een trieste evolutie. Als jij dat polariseren noemt pffft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Bobke : 10 februari 2007 om 11:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik geen last wil hebben van drugs stap ik geen coffeeshop binnen. Als ik geen last wil hebben van een rokerscafé stap ik dat café niet binnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2)Ik ben zeer zeker te vinden voor een gescheiden ruimte maar niet alle zaken kunnen dat en het is ook niet voor iedereen betaalbaar enz... Ik zit soms op een vrijdag/zaterdag 5-6 uur op cafe,denk men nu echt dat ik om de 10-15min naar buiten ga ga gaan?Ik ben geen zot zenne.Is niet gezellig,is ijskoud buiten nu. Als we niet meer mogen roken op cafe dan zien ze er mij niet meer.Ik blijf lekker thuis achter de buis,nodig mijn maten uit en zullen ons thuis wel lekker amuseren en naar filmpke kijken enz... En waar kiko niet aan denkt is dat heel wat uitbaters zelf het liefste willen roken in hun eigen cafe en dat zelf ook niet meer zullen kunnen.Als je dagenlang open bent en je bent minstens per dag 10 uren open,die mensen kunnen niet zomaar altijd eventjes naar buiten gaan om er eentje te roken,ik denk dat hun kassa al lang zou geplunderd zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik lust geen alcohol en ik zie wat alcohol allemaal aanricht,zeg ik nu dat er geen alcohol meer mag gedronken en geschonken worden?nope.En als ik het zeg is het alleen maar tegen die egoistische niet rokers bedoeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() ja, net als met homos: vroeger was dat verboden en nu is het in de mode.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
|
![]() Citaat:
Ik hoor het je al zeggen : dat ze ander werk zoeken als ze er niet tegen kunnen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
|
![]() Citaat:
Homoseksualiteit wordt deze dagen min of meer geaccepteerd. Maar mode ? Nog l�*�*�*ng niet hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
|
![]() Zoals men ook niet zomaar in iedereens gezicht mag klaarkomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het ging over cafés en de meesten werken helemaal niet met personeel. En wat als het personeel zelf rookt ? Waarom begint ge zelf geen rookvrije zaak ? Geef toch gewoon toe dat ge anderen uw willetje wilt opleggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Gouverneur
|
![]() Wie het roken verbiedt, moet ook de verkoop van auto's tegengaan. Uitlaatgassen zijn ook niet gezond.
Fabrieken van welk slag dan ook: verbieden want wat uit die hun schouw komt... Een verbod op kachels: ook deze schoorstenen spuwen onaangename geuren en rook uit. U moet maar een truitje meer aandoen... hoewel zonder die fabrieken? Ik vind heel deze discussie een straatje zonder einde; vanwege een niet-roker. Nog een gouden tip voor alle klagers: wie niet rookt of drinkt, sterft gezond.
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik rook niet maar het stoort mij niet als iemand wel rookt, zelfs niet in mijn eigen huis. Als het mij al zou storen ging ik naar een rookvrije zaak. Ik heb er helemaal geen behoefte aan dat de wetgever dat even voor mij gaat regelen. In openbare ruimten of werkruimten ben ik wel voorstander van een verbod. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |