![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Door de snel Belg wet zijn er al veel te veel allochtone Belgen en door het slappe immigratiebeleid ook al veel te veel vreemdelingen. De migratiestroom naar onze omgeving heeft al lang de normale proporties overschreden. Dus ook al is deze man perfect aangepast. Jammer maar helaas ze zijn met veel te veel. Terugsturen naar Congo. Hadden onze politici in het verleden wat meer hun verantwoordelijkheid genomen dan was het nu niet zo ver gekomen. Iedere samenleving heeft een kleine groep migranten en allochtonen, dat is in de geschiedenis normaal gebleken en als die mensen goed aangepast zijn aan onze cultuur is er geen probleem. Echter in Vlaanderen zijn er zoveel allochtonen, zoveel vreemdelingen dat het niets uitmaakt of deze mensen aangepast zijn of niet. De etnische eigenheid van de Vlaming komt in het gedrang, alsook de leefomgeving. Vlaanderen is al zo dichtbevolkt. Ik vind dat politici hun verantwoordelijkheid moeten opnemen voor de toekomst. Met nationaal solidaristische groet Max Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 1 februari 2007 om 18:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#183 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Moest ik niet beter weten zou ik geloven dat het een satirisch stuk is. ![]() Laatst gewijzigd door Starkan : 1 februari 2007 om 18:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Filip De Man Als een kat bevalt in een viswinkel, heeft zij dan visjes? M.a.w. wat kleurlingen ook doen, wij aanvaarden ze nooit ! Van een volksvertegenwoordiger gezegd... duidelijker kan niet. Past in 'vrije meningsuiting' zeker ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Je weet dat die mensen van mij racisten mogen zijn, eh, Edina. Als zij zo engdenkend en dwaas willen zijn voor mij niet gelaten. Maar in dit geval denk ik toch dat er sprake is van een ietsiepietsie racisme én een inbreuk tegen de antiracismewet. Mochten de trouwplichtplegingen van de drie koppels door een blank persoon zijn vervuld, zouden die mensen niet van zich laten horen. Nu echter, was het een mens met een zwarte huidskleur en plots zijn er bezwaren. De daad om niet te trouwen is dus racistisch geïnspireerd. (Het kan natuurlijk dat racisme er niks mee te maken heeft en dat het om intermenselijke problemen uit het verleden gaat. Maar euh: drie koppels?) Neen, neen, Edina, ik denk dat ze bij het CGKR beginnen door te hebben dat het als gekken op allerhande racismezaken springen, eerder contraproductief werkt. Door geen rechterlijke stappen te ondernemen geven ze een veel beter signaal dan weeral eens met de wet in de hand een inquisitievervolging te organiseren. Vervolging betekent namelijk dat de racist al gauw tot slachtoffer wordt gepromoveerd. Je kan het in deze thread duidelijk lezen.
![]() |
![]() |
#187 |
Minister
|
![]() Beiden.
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
volgens mij kunnen ze dan - net zoals het koppel in kwestie - foert zeggen tegen hun huwelijk en er zelf voor moeten zorgen dat ze ergens anders een "geschikte" burgemeester/schepen vinden. Ik veronderstel niet dat De Morgen het zal plaatsen als voorpagina nieuws, noch dat de VRT er iets over zal zeggen. En Willockx zou zwijgen als vermoord! Jozef De Witte is in deze dan niet te zien. Denk je niet? ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 1 februari 2007 om 19:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 1 februari 2007 om 18:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#191 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Minister
|
![]() "Wel verwijt ik het nationaal Vlaams Belang dat het een klimaat heeft gecreëerd, waardoor men dit zonder gêne aan een loket durft te zeggen".
Aldus Willockx.. een nummertje opvoeren om uiteindelijk het VB de schuld te kunnen geven. Ach ach ach hoe voorspelbaar toch ![]()
![]() |
#193 |
Minister
|
![]() Gij kunt dat niet aan! Gij zijt de samenleving niet.
![]() |
#194 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rest van uw post (weze er wel waarheid in te zitten) is in deze van geen belang.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#198 |
Minister
|
![]() Tja, Max, wat gaan we daarmee doen?
![]() |
#199 | |
|
![]() Citaat:
Daarom pleit ik voor een immigratiestop, een terugkeerbeleid van - eerst de niet aangepaste vreemdelingen (zonder de nationaliteit) - dan de niet aangepaste allochtonen (met de nationaliteit) - dan de aangepaste vreemdelingen Tot als het aandeel vreemdelingen binnen de normale proporties is gebracht. Zijn er nog teveel dan moeten ook eens gaan denken om aangepaste allochtonen terug te sturen. Deze allochtone man staat dus als laatste in het rijtje en zal wellicht niet teruggestuurd worden, maar zeg nooit nooit. Laten we deze man dan ook als gast beschouwen. Terugsturen naar Congo is misschien wat te snel geschreven. Mijn excuses daarvoor. Er zijn talloze vreemdelingen die eerder in aanmerking komen. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 1 februari 2007 om 19:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Minister-President
|
![]() Och, voor op links te reageren moet men daar voor nadenken, is nieuw. Ze hebben het onderwerp "racisme" nogeens kado gekregen en daar plakken ze zich nu aan vast als strontvliegen aan, juist stront. Dat voor u alles bezegeld is met een vodje papier, te moeilijk om op te reageren?
|
![]() |
![]() |