![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik reageer enkel op U schrijven ......
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belachelijk, varkensvlees zou zoals altijd op de menukaart moeten staan. Niet het vlees dat wel of niet past in het kader van een of andere religie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bij simpele zielen die naar anderen moeten wijzen om zichzelf verheven te voelen, kan dat niet, hun voetstukje moet overeind blijven. Wij overal de goeien, zij overal de slechten. En als we ons beperken tot één of twee diersoorten dan kunnen we het misschien nog halen. Komt daar ne zot af met kippen en vissen, weg superioriteit. En wat doet zo'n sompele ziel dan ? In de aanval gaan, de andere beschuldigen van iets te verdedigen. Komt altijd goed aan bij andere simpelen van geest, je hebt er direkt een hele meute van op dit forum. Laatst gewijzigd door spherelike : 13 februari 2007 om 21:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In Vlaanderen wordt het dief verdoofd alvorens het geslacht wordt. Zoek de betekenis van verdoving maar eens op. U hoeft geen gebruiken uit de voorhistorie van onder het stof te halen om geimporteerde achterlijkheden te verdedigen. Daar maakt u alleen u zelf belachelijk mee. Het is niet omdat uw bedovergrootvader in de vaart sprong, dat uw verrijkers dat anno 2007 ook moeten doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voorhistorie? Vorige eeuw nog mijn beste. U maakt zich nu zeer belachelijk met uw kennis over de vlaamse kultuur.
![]() |
![]() |
#189 |
Staatssecretaris
|
![]() we zijn gedoemd om te leven in een moslimstaat als we de huidige meerderheidspartijen blijven steunen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoe komt de doorsnee consumptiekip aan zijn einde ? En hoe worden vissen geslacht ? Hoe komt een varken op het erf aan zijn einde als men de hersens wil houden als delicatesse ? Hoe slacht de doorsnee vlaming zijn neerhofdieren ? Of is dierenwelzijn en dierenleed beperkt tot de zogenaamde hogere dieren, en dan liefst vanaf geit en schaap, want anders zijn die ook niet meer dienstig voor het grotere doel. Ik weet uw leeftijd niet, maar op die wijze slachten barbaars en achterlijk noemen, lijkt mij alvast een belediging voor mijn grootvader die niet anders heeft gedaan. Waarschijnlijk stamt u ook af van barbaren en achterlijken. nou ja, het zijn uw woorden, niet de mijne. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() En inmiddels leven we in 2007 Bazilfunk en niet in 1907. Probeer dat uw verrijkers eens aan het verstand te brengen. Begin eerst dit gegeven maar zelf te assimileren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#193 |
Staatssecretaris
|
![]() integendeel de jaarlijkse transfers naar wallonië worden elk jaar groter, elk jaar een grotere reden voor onafhankelijkheid!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | ||||||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Inmiddels leef ik alvast wel al in de 21ste eeuw en voel ik niet de behoefte om oude praktijken van onder het stof te halen om geïmporteerde islamitische gruwelpraktijken goed te praten. Mijn grootavder ging naar school tot zijn 12 jaar om vervolgens op het veld te gaan werken. Zullen we die islamitische verrijkertjes van 12 jaar ook maar op het veld of terug in de steenkoolmijnen aan de slag zetten omdat opa het ook deed? ![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De enigen die over de guldensporenslag en de 1ste wereldoorlog leuteren zijn luitjes als jij ... als ze zich weer eens vastgereden hebben in hun oeverloos gelul. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#199 | ||||||
Europees Commissaris
|
![]() [quote=Online;2432093]
Citaat:
[quote=Online;2432093] Citaat:
Doet me denken aan de topic over vrouwen slaan. Wij zijn beter want bij ons mag het niet, ook al weet iedereen dat het een levensgroot probleem is hier bij autochtonen. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom dan niet in Duitsland ? Citaat:
Waarom geen verontwaardiging toen vinken niet meer blind mochten gemaakt worden of hanengevechten verboden ? Het selectieve van de verontwaardiging zit hem juist in het betwisten van wetten als het een bepaalde groep niet zint. |
||
![]() |
![]() |