![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() Het zat eraan te komen...
[size=4]Vuile Marokkanen:[/size] ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() *gieren*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Minister
|
![]() [size=3]Een politiekcorrecte mop![/size]
[size=3]Op een vergadering van feministen in een Marokkaans stadje zegt de eerste vrouw: "Mijn man, Hoessein, wil elke dag een ander wit gestreken hemd als hij naar zijn werk gaat![/size] Ik heb hem gezegd dat als hij elke dag een ander hemd wil dat hij ze zelf strijkt! (applaus) De eerste dag zag ik niks, de tweede ook niet, maar den derde dag was Hoessein zijn hemd zelf aan het strijken."(applaus) De tweede vrouw zegt: "Mijne man, Mohammed, gaat elke dag joggen met altijd zo van die witte loopsloefkes..Telkens als hij thuiskomt moet ik ze kuisen. 'k Heb gezegd als hij nog witte sloefkes wil dat hij ze zelf kuist!” (applaus) Den eersten dag zag ik niks, den tweede ook niet, maar den derde dag zat Mohammed zelf zijn sloefkes te kuisen" (applaus) De derde vrouw (Mieke, een allochtoonse van Vlaamse origine) zegt : "Mijne man, Peter, wil elke dag verse couscous eet. Ikke gezegd tegen mijne man Peter, als hij elke dag verse couscous wille datte hij ze zelf make!” (applaus)
Ik ben het kleine jongetje dat vanop de schouders van zijne papa naar de stoet kijkt en uitroept: "Papa, de koning heeft weer geen kleren aan! Laatst gewijzigd door Luddo : 18 mei 2005 om 20:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
En weet je hoe de Chinese platneuzen ons langneuzen noemen? --> Pinokkio
Kritiek op politieke correctheid is vandaag politiek correct. Laatst gewijzigd door uwagan : 19 mei 2005 om 16:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() Een tip voor alle verzuurden onder ons: ZELFSPOT !!!
[size=5]Vuile Vlamingen:[/size] ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#189 | |
Banneling
|