Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 maart 2007, 00:31   #181
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard racisme-fobie

er lopen hier veel racisme-foben rond heb ik de indruk...zo van die paranoïde mensen die overal racisten verstopt zien.Racisten die dan ook nog "homofoob" zijn...écht griezelig...

Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 1 maart 2007 om 00:32. Reden: iets vergeten
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2007, 00:46   #182
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
er lopen hier veel racisme-foben rond heb ik de indruk...zo van die paranoïde mensen die overal racisten verstopt zien.Racisten die dan ook nog "homofoob" zijn...écht griezelig...
Misschien zien (sommige) holebis zichzelf als een "ras" ...?

Vroeger hoorde/las ik wel eens de uitdrukking: "het derde geslacht".

Op woordjes zoals "schatje" zal ik in een situatie van anonymiteit zoals forum of chat gewoonlijk niet reageren. Per slot van rekening spreken mijn holebi kennissen mij nooit zo aan dus houd ik rekening met de mogelijkheid dat mijn gesprekspartner een vermomde Dame kan zijn.

Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 1 maart 2007 om 00:47.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2007, 08:14   #183
Ozymandias
Gouverneur

Ozymandias's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Nee ik begrijp niet wat je bedoelt. Kun je eens een voorbeeld van een uitspraak of actie geven die bedoeld is om van mensen racisten te maken of daar aanleiding zou toe geven. Ik hoop dat als je er geen vindt, dat je tenminste begrijpt wat ik bedoel. Is er dan één man racist geworden door uitspraken van een politieker? Wie, als ik vragen mag? Mag ik je ook eens vragen waar aangezet wordt tot racisme en op welke grond men dat beweert?
Maar dat is het net. Die hoef ik niet te geven. Ik weet niet op welke specifieke uitspraken het Vlaams Blok veroordeeld is, maar die zijn er wel. Anders zou de rechter zich niet hebben uitgesproken. Of jij dat nu leuk vindt dat een rechter die uitspraken beschouwde als afdoende, of niet, maakt in deze niet zo heel veel uit. Maar ik zal mijn best doen om een paar van de bewuste uitspraken op te snorren. Als er geen uitspraken van het Blok waren, dan was er ook geen van de rechter, en dan heb je inderdaad gelijk. Maar het is nogal hypothetisch, nietwaar ?

Citaat:
Allee vooruit. Weet je wat? Misschien kun je een homosekueel aan iedereen die het horen wil met 'liefje' aanspreken en iedereen die dat niet zo leuk vindt meteen een stempel geven van homofoob. Liefst midden op zijn voorhoofd. Waar ben je toch mee bezig?[...]Domme vraag, ik ben niet in de waan.
Nee, je begrijpt het verkeerd. Ik had het wel verwacht, maar ik heb het nochtans wel duidelijk onderstreept (figuurlijk). Het gaat over de echte betekenis van homofoob. Niet over wat veel homohaters er van gemaakt hebben. Homofobie is geen homohaat, hoor. Ik maak je helemaal niet uit voor homohater, want ik geloof echt niet dat je dat bent. Homofoob is dan ook geen scheldwoord. Het is als iemand die spinnenvrees heeft: aragnafobie. Dat is geen spinnen*haat*, hè ? Homofobie is volgens de Van Dale: krampachtige verdringing van alles wat homoseksueel is, of als zodanig kan worden opgevat
En dan wil ik toch graag op dat laatste de nadruk leggen. Of als zodandig kán worden opgevat. Als je begint te denken dat elke toenadering van een homo een verleidingspoging is, of een seksueel getinte handeling is, dan lijdt je aan homofobie. Ik druk je daarmee geen stempel op je voorhoofd. Ik zeg gewoon dat veel mensen hier last van hebben. Veel mensen zijn bang van spinnen. Het hangt van de graad af of je een fobie hebt of niet (vandaar dat ik schreef: lichte vorm)
Dit is helemaal geen scheldtirade tegen jou, hoor Paulus. Echt niet. Net zoals jij vindt dat je homoseksualiteit bespreekbaar moet maken zonder dat homo's zich beledigt moeten voelen, vind ik dat homofobie bespreekbaar moet worden, zonder dat er onmiddellijk Griekse (excusez-le mot) drama's zich ontvouwen.
Ozymandias is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2007, 08:16   #184
Ozymandias
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Misschien zien (sommige) holebis zichzelf als een "ras" ...?

Vroeger hoorde/las ik wel eens de uitdrukking: "het derde geslacht".

Op woordjes zoals "schatje" zal ik in een situatie van anonymiteit zoals forum of chat gewoonlijk niet reageren. Per slot van rekening spreken mijn holebi kennissen mij nooit zo aan dus houd ik rekening met de mogelijkheid dat mijn gesprekspartner een vermomde Dame kan zijn.

Of misschien houd je er beter rekening mee dat je gesprekspartner een ander karakter heeft dan je andere holebi-vrienden. Of moeten "ze" ook allemaal hetzelfde karakter hebben ? Past het anders niet meer in je hokjes ?
Oud 1 maart 2007, 09:39   #185
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ozymandias Bekijk bericht
Maar dat is het net. Die hoef ik niet te geven. Ik weet niet op welke specifieke uitspraken het Vlaams Blok veroordeeld is, maar die zijn er wel. Anders zou de rechter zich niet hebben uitgesproken. Of jij dat nu leuk vindt dat een rechter die uitspraken beschouwde als afdoende, of niet, maakt in deze niet zo heel veel uit. Maar ik zal mijn best doen om een paar van de bewuste uitspraken op te snorren. Als er geen uitspraken van het Blok waren, dan was er ook geen van de rechter, en dan heb je inderdaad gelijk. Maar het is nogal hypothetisch, nietwaar ?
Ik dacht eerst alle stavingsstukken naar hier te kopiëren maar dat is onbegonnen werk. Je kunt ze best zelf eens naslaan op:

http://www.mensenrechten.be/documents/04-04-21_gent.doc

Het begint ongeveer halverwege tot bijna het einde. En neen, ik ben niet bang dat als je deze bewijsstukken naslaat, je een racist zal worden. Ik geloof dat niet. Al beweert de rechter van wel.

Voor mij gaat het om kritiek op het vreemdelingenbeleid, waarbij natuurlijk ook iets over vreemdelingen gezegd wordt. Dat kan ook niet anders.

Het vreemde is dat als het Vlaams Blok vermelding maakt van het aandeel in de criminaliteitscijfers van vreemdelingen of hun aandeel in de gevangenispopulatie, deze niet tegengesproken of weerlegd worden. Er is niemand die zegt dat het niet klopt of dat het om leugens zou gaan. Er wordt alleen gezegd dat het vermelden van dergelijk cijfermateriaal strafbaar is door wetten, die pas gestemd zijn. Tjah?!

Je moet het zelf maar eens lezen en eerlijk beoordelen of de uitspraken (al zijn ze uit hun context gelicht) aanzetten tot racisme, dan wel kritiek zijn op het huidig vreemdelingenbeleid.

Vergeet daarbij niet dat er twee rechterts waren die er net zo over dachten.

Citaat:
Nee, je begrijpt het verkeerd. Ik had het wel verwacht, maar ik heb het nochtans wel duidelijk onderstreept (figuurlijk). Het gaat over de echte betekenis van homofoob. Niet over wat veel homohaters er van gemaakt hebben. Homofobie is geen homohaat, hoor. Ik maak je helemaal niet uit voor homohater, want ik geloof echt niet dat je dat bent. Homofoob is dan ook geen scheldwoord. Het is als iemand die spinnenvrees heeft: aragnafobie. Dat is geen spinnen*haat*, hè ? Homofobie is volgens de Van Dale: krampachtige verdringing van alles wat homoseksueel is, of als zodanig kan worden opgevat
Kijk. Ik ben niet bang van spinnen en ik lijdt dus niet aan aragnafobie. Maar ik moet ze niet in mijn bed hoor. Ik ben ook niet bang voor homosekuelen, maar ik ben er niet van gediend als ze me aanspreken met koosnaampjes die doorgaans alleen gebruikt worden door mensen met een seksuele relatie. Als je dat een krampachtige verdringing noemt, dan verdring ik heel veel krampachtig hoor. Komaan zeg.

Citaat:
En dan wil ik toch graag op dat laatste de nadruk leggen. Of als zodandig kán worden opgevat. Als je begint te denken dat elke toenadering van een homo een verleidingspoging is, of een seksueel getinte handeling is, dan lijdt je aan homofobie.
Niet elke toenadering. Maar aangesproken worden met 'liefje' is wat anders. Of ga je beweren dat het woord 'liefje' onmogelijk gerelateerd kan worden met het woord 'liefde'? Laten we sereen blijven he!?

Citaat:
Ik druk je daarmee geen stempel op je voorhoofd. Ik zeg gewoon dat veel mensen hier last van hebben. Veel mensen zijn bang van spinnen. Het hangt van de graad af of je een fobie hebt of niet (vandaar dat ik schreef: lichte vorm)
Ik heb geen lichte vorm van homofobie. Ik vind het alleen niet leuk als homosekuelen mij aanspreken met koosnaampjes die duidelijk met liefde kunnen gerelateerd worden en doorgaans alleen gebruikt worden binnen seksuele relaties. Mag dat nog?

Citaat:
Dit is helemaal geen scheldtirade tegen jou, hoor Paulus. Echt niet. Net zoals jij vindt dat je homoseksualiteit bespreekbaar moet maken zonder dat homo's zich beledigt moeten voelen, vind ik dat homofobie bespreekbaar moet worden, zonder dat er onmiddellijk Griekse (excusez-le mot) drama's zich ontvouwen.
Ik begrijp het wel en ik hoop dat ook jij mij begrijpt. En eigenlijk gaat deze thread over iets anders hé?

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 1 maart 2007 om 09:49.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2007, 12:40   #186
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik dacht eerst alle stavingsstukken naar hier te kopiëren maar dat is onbegonnen werk. Je kunt ze best zelf eens naslaan op:

http://www.mensenrechten.be/documents/04-04-21_gent.doc

Het begint ongeveer halverwege tot bijna het einde. En neen, ik ben niet bang dat als je deze bewijsstukken naslaat, je een racist zal worden. Ik geloof dat niet. Al beweert de rechter van wel.

Voor mij gaat het om kritiek op het vreemdelingenbeleid, waarbij natuurlijk ook iets over vreemdelingen gezegd wordt. Dat kan ook niet anders.

Het vreemde is dat als het Vlaams Blok vermelding maakt van het aandeel in de criminaliteitscijfers van vreemdelingen of hun aandeel in de gevangenispopulatie, deze niet tegengesproken of weerlegd worden. Er is niemand die zegt dat het niet klopt of dat het om leugens zou gaan. Er wordt alleen gezegd dat het vermelden van dergelijk cijfermateriaal strafbaar is door wetten, die pas gestemd zijn. Tjah?!

Je moet het zelf maar eens lezen en eerlijk beoordelen of de uitspraken (al zijn ze uit hun context gelicht) aanzetten tot racisme, dan wel kritiek zijn op het huidig vreemdelingenbeleid.

Vergeet daarbij niet dat er twee rechterts waren die er net zo over dachten.

Kijk. Ik ben niet bang van spinnen en ik lijdt dus niet aan aragnafobie. Maar ik moet ze niet in mijn bed hoor. Ik ben ook niet bang voor homosekuelen, maar ik ben er niet van gediend als ze me aanspreken met koosnaampjes die doorgaans alleen gebruikt worden door mensen met een seksuele relatie. Als je dat een krampachtige verdringing noemt, dan verdring ik heel veel krampachtig hoor. Komaan zeg.

Niet elke toenadering. Maar aangesproken worden met 'liefje' is wat anders. Of ga je beweren dat het woord 'liefje' onmogelijk gerelateerd kan worden met het woord 'liefde'? Laten we sereen blijven he!?

Ik heb geen lichte vorm van homofobie. Ik vind het alleen niet leuk als homosekuelen mij aanspreken met koosnaampjes die duidelijk met liefde kunnen gerelateerd worden en doorgaans alleen gebruikt worden binnen seksuele relaties. Mag dat nog?

Ik begrijp het wel en ik hoop dat ook jij mij begrijpt. En eigenlijk gaat deze thread over iets anders hé?

Paulus.

Lieveling,

Ik schijn me te herinneren dat je er een probleem mee had dat ik je eens een bron in de vorm van een hyperlink had gegeven. Om het met je eigen woorden te zeggen was dat ongeveer hetzelfde als zeggen "Kijk eens op het internet.". Die link van mij wees naar een document van 1 pagina. Jij trakteert ons hier op een document van 60 bladzijden. Maar goed.

Ik heb het eens op goed geluk op een willekeurige bladzijde geopend en las daar :

"Stavingstuk 132 van de rechtstreeks dagende partijen: het blad “Vrij Vlaanderen, Sterk Europa”, 1997, december:

uittreksels
onder de titel “Aanvullende woordenverklaring sinds de rellen in Anderlecht”:

“Verkrachten: is in een multiculturele samenleving de intiemste vorm van integratie. Door domme en ouderwetse Vlamingen onbegrepen vorm van interraciale fysieke communicatie (zie’integratie’).
Vreemdelingenwijken: waar andere wetten gelden dan in de rest van het land, waar de politie buiten moet blijven, waar brandweerlui vogelvrij zijn, waar drugs en prostitutie tot de vrijhandel behoren…”

becommentariëring door het Hof:
De eerste definitie, waarbij integratie wordt geassocieerd aan verkrachting, is als bijzonder hatelijk te bestempelen. De tweede definitie wijst op de klassieke associatie door het Vlaams Blok van het geheel van de allochtone bevolking met allerhande vormen van misdadigheid."

Ik weet niet wat jij ervan denkt lieverd, maar mij lijkt dit een vrij redelijke beoordeling van het geciteerde uittreksel door het hof.

Kusjes,
Doki
Doki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2007, 12:47   #187
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vind het alleen niet leuk als homosekuelen mij aanspreken met koosnaampjes die duidelijk met liefde kunnen gerelateerd worden en doorgaans alleen gebruikt worden binnen seksuele relaties. Mag dat nog?
Ik ben evenmin gediend van de leugenachtige, laag-bij-de-grondse insinuaties die je nu al enkele weken lang over mij verspreidt, maar dat schijnt jou allerminst te hinderen. Waarom zou ik me er dan ook maar één lor van aantrekken dat jij je aangetast voelt in je mannelijkheid als ik je aanspreek met "liefje", liefje? (Voor zover ik nog de behoefte zou voelen om jou aan te spreken natuurlijk).
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2007, 12:56   #188
Geertje

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
De waarheid?!? Maar ventje toch... Jij zou nog geen waarheid herkennen als ze je langs achter besloop en in je kont beet. Wat ga jij hier nu komen vertellen over "waarheid"?
Noemen ze dit nu homohumor ?
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2007, 12:59   #189
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje Bekijk bericht
Het was alleszins niet humoristisch bedoeld. Een zinnig gesprek met jou is per definitie uitgesloten omwille van je verregaande domheid en kortzichtigheid. Je domheid wil ik je niet verwijten, dat kan je tenslotte zelf ook niet helpen. Je kortzichtigheid daarentegen...

Maar affijn, wat zit ik hier mijn tijd te verbeuzelen aan een nul als jij. Je gaat bij op mijn negeerlijst, dan hoef ik je onnozeliteiten tenminste niet meer te aanzien...

Tot nooit meer.
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 1 maart 2007, 13:00   #190
Geertje

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
Het was alleszins niet humoristisch bedoeld. Een zinnig gesprek met jou is per definitie uitgesloten omwille van je verregaande domheid en kortzichtigheid. Je domheid wil ik je niet verwijten, dat kan je tenslotte zelf ook niet helpen. Je kortzichtigheid daarentegen...

Maar affijn, wat zit ik hier mijn tijd te verbeuzelen aan een nul als jij. Je gaat bij op mijn negeerlijst, dan hoef ik je onnozeliteiten tenminste niet meer te aanzien...

Tot nooit meer.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2007, 13:08   #191
Ozymandias
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Kritiek op het vreemdelingenbeleid is niet hetzelfde als vooroordelen bekrachtigen (zoals ik in de post van Doki lees), en haat zaaien, om het maar zo eens prozaïsch uit te drukken. En dat gebeurt hier. En daarom zijn ze veroordeeld.

Citaat:
Nee, hoor. het cijfermateriaal vermelden is helemaal niet strafbaar voor de wet. Ik hoor veel mensen afkomen met dat "percentage vreemdelingen in de gevangenissen". Veel bla-bla, hoor. Ten eerste valt die zogenaamde overpopulatie best mee, en ten tweede zijn daar verschillende factoren bij gemoeid. Het gooien op: Het is een crimineel ras, is een beetje achterlijk, niet ? Bijna alsof er een crimineel gen zou bestaan, dat enkel bij dat ras voorkomt. Kom op, zeg. Dat is het verspreiden van racisme. Het gaat niet om het cijfermateriaal, het gaat om de uitleg ervan.

Citaat:
Natuurlijk. Ik haal er de Van Dale niet eens bij, want hoewel er andere betekenissen zijn dan liefde, is het duidelijk dat dit hier niet van toepassing is. Liefje heeft te maken met liefde. Maar als het om een homo gaat, spring jij meteen van een uiting van liefde (toch een brede betekenis), naar homoseks (dat is al specifieker, niet ?). Daar knelt het schoentje. Dit is een voorbeeld van wat ik bedoel met een lichte vorm van homofobie. Ik noem dat niet het krampachtig verdringen, maar je neemt duidelijk extra afstand van zodra het gaat om iets wat als een homoseksuele uiting *zou kunnen zijn*.

Citaat:
Tuurlijk mag dat. Ik spreek ook geen waardeoordeel uit over de homofoben
Alle gekheid op een stokje: Hier spring je alweer van liefde naar seks. Ik vraag me af of je ook zo zou reageren als een vrouw dit zou zeggen ?

Citaat:
Paulus.
Ja, hoor. En je weet wat ze zeggen: Understanding is Love. Total Understanding is Total Love... Niet verkeerd opvatten, hoor
Oud 1 maart 2007, 13:56   #192
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ozymandias Bekijk bericht

Of misschien houd je er beter rekening mee dat je gesprekspartner een ander karakter heeft dan je andere holebi-vrienden. Of moeten "ze" ook allemaal hetzelfde karakter hebben ? Past het anders niet meer in je hokjes ?
Hm, zo heb ik het nog niet bekeken maar hoe dan ook wil ik tegen niemand onvriendelijk doen zolang een situatie dat niet dringend vereist. Toch, inderdaad, Mensen ontmoet ik per-1 en dat staat volkomen buiten (door mij niet snel vertrouwde) groepen, clubs, bendes, -ismen, -dommen die kunnen deel uitmaken van het hobby-bereik van mijn medeMens.
Oud 1 maart 2007, 14:11   #193
willem1940NLD

Standaard

Citaat:

Tot nooit meer.
Ben je dit keer niet wat erg streng, Raf? Zonder er meteen zelf zo "begrijpend" op te willen reageren vermoedde ik toch op eerste gezicht wel een zweempje humor in je plastische uitdrukking "waarheid die je in je kont bijt" en ik dacht zelfs even aan de vele van dergelijke speels-agressieve, perfect getimede klappers van de grote Cabaretier, wijlen Wim Sonneveld.
Oud 1 maart 2007, 14:18   #194
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Tot nooit meer.
U bent echt het toonbeeld van een intollerant persoontje.
Als iemand een andere mening is toebedeeld begint u altijd op de man te spelen om zo toch maar uw gelijk te behalen.
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2007, 14:24   #195
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Ben je dit keer niet wat erg streng, Raf? Zonder er meteen zelf zo "begrijpend" op te willen reageren vermoedde ik toch op eerste gezicht wel een zweempje humor in je plastische uitdrukking "waarheid die je in je kont bijt" en ik dacht zelfs even aan de vele van dergelijke speels-agressieve, perfect getimede klappers van de grote Cabaretier, wijlen Wim Sonneveld.
Als grote fan van Wim Sonneveld beschouw ik dit als een compliment van formaat! Mijn reactie aan het adres van Geertje is niet louter op dit ene voorval gebaseerd, maar op een schier ontelbare reeks gelijkaardige berichten. Ik heb hem in het verleden enkele keren in zijn hempie gezet en dat heeft hij klaarblijkelijk nog steeds niet verwerkt. Al zijn reacties, ik herhaal: al zijn reacties tegenover mij zijn steevast kleinerend bedoeld en zoals een wijs Brussels politicus placht te zeggen: "trop is teveel!".

Citaat:
Oud 1 maart 2007, 14:26   #196
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
U bent echt het toonbeeld van een intollerant persoontje.
Als iemand een andere mening is toebedeeld begint u altijd op de man te spelen om zo toch maar uw gelijk te behalen.
Vreemd dat je hierin geen intollerantie ontwaart:
Citaat:
Selectieve verontwaardiging?

Of ben je nog wat op je pikkie getrapt omdat je gisteren je gelijk niet kon halen?

Citaat:

Laatst gewijzigd door Raf : 1 maart 2007 om 14:26.
Oud 1 maart 2007, 14:26   #197
jurgen79
Banneling

Standaard

Citaat:
Als grote fan van Wim Sonneveld beschouw ik dit als een compliment van formaat! Mijn reactie aan het adres van Geertje is niet louter op dit ene voorval gebaseerd, maar op een schier ontelbare reeks gelijkaardige berichten. Ik heb hem in het verleden enkele keren in zijn hempie gezet en dat heeft hij klaarblijkelijk nog steeds niet verwerkt. Al zijn reacties, ik herhaal: al zijn reacties tegenover mij zijn steevast kleinerend bedoeld en zoals een wijs Brussels politicus placht te zeggen: "trop is teveel!".
Moest u nu zelf al een beetje meer volwassen zijn zou u zich hierboven plaatsen...maar nee, u doet identiek hetzelde...kindje
Oud 1 maart 2007, 14:28   #198
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moest u nu zelf al een beetje meer volwassen zijn zou u zich hierboven plaatsen...maar nee, u doet identiek hetzelde...kindje
Ik moet het stukje forumreglement gemist hebben waarin te lezen stond dat jij hier mensen ter verantwoording kan en mag roepen...

Citaat:
Oud 1 maart 2007, 14:28   #199
jurgen79
Banneling

Standaard

Citaat:
Vreemd dat je hierin geen intollerantie ontwaart:
Selectieve verontwaardiging?

Of ben je nog wat op je pikkie getrapt omdat je gisteren je gelijk niet kon halen?
Mijn gelijk niet kunnen halen?
Denkt u dat het mij daarom te doen is?
Oud 1 maart 2007, 14:29   #200
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn gelijk niet kunnen halen?
Denkt u dat het mij daarom te doen is?
Ik denk dat niet; ik weet dat.

Citaat:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be