![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het topic interesseert me inderdaad niet, maar als je een beetje beter oplette, had je gezien dat ik het niet over het topic heb. Het zou misschien al helpen als je eens ophield met louter op mijn naam te reageren als een stier op een rooie lap en dat je eerst eens leest waar het over gaat. Kan je dat, denk je?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, en?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() met de opwarming enzo ![]() en ik hoop dat u verdrinkt.... zagevent ...
![]() |
![]() |
#185 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
och astemblieft seg.... je breekt mijn hart
WWW.GROENRECHTS.BE Laatst gewijzigd door groen rechts : 12 maart 2007 om 15:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Provoceren kwam er niet bij zien, van mij mag alles. Jij mag alles ik mag alles. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie dat u een fan bent van Bert Erikson. U weet toch hoe de Standaard Bert Erikson noemde? De Standaard noemde Bert Erikson een Vlaams-nationalistische hooligan. Ik vind dit toch wel eufemistisch uitgedrukt van De Standaard voor iemand die HESS-herdenkingen hielp opzetten. Op 7 november 1988 staat Filip Dewinter aan het Duits militair kerkhof in Lommel. Dewinter wil er bloemen neerleggen ter ere van de Vlamingen die er begraven liggen: 46 Vlamingen die in het uniform van de Waffen ‘SS aan het Russische oostfront sneuvelden. Dewinter staat er niet alleen. Bert Eriksson is ook van de partij, net als enkele tientallen militanten van het Sint-Maartensfonds, Voorpost en het Vlaams Blok. Er is geen doorkomen aan: een stevig cordon rijkswachters houdt de manifestanten tegen. Maar Dewinter wil van geen wijken weten, en zwaaiend met zijn pas veroverde parlementaire kaart stapt hij op de politie af. Twee weken later verschijnt er in de neonazistische Deutsche Nazionalzeitung een interview met hem. Op de vraag wat voor hem de grootste veldslagen uit de geschiedenis waren, antwoordt hij onder meer: “De strijd van het Vlaams Legioen aan het Russische Oostfront. Laatst gewijzigd door system : 12 maart 2007 om 23:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hoeft niet alles 88 keer te herhalen, jij gelooft hem zomaar ? Is gewoon klakkeloos overgenomen van "la fache caché du vb" dat paradeert op Blokwatch. Zo'n mensen zouden door alle vb'ers hier gewoon straal genegeerd dienen te worden. voila problem solved ![]() Laatst gewijzigd door Internaut : 13 maart 2007 om 02:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Een plezier de url even terug op te vissen!! ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 13 maart 2007 om 02:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Deze oorlog is heilig, omdat hij gestreden wordt voor iets heiligs: het leven en al wat het voor schoonheid inhoudt." Heerlijk, heerlijk allemaal. Leve de Vlaams-nationalisten? Nooit ofte nimmer! Laatst gewijzigd door system : 13 maart 2007 om 09:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
er is niets mis met het herdenken van vlaamse jongens die sneuvelden in de strijd tegen de rode horden
![]() |
![]() |
#193 |
Schepen
|
![]() hehehe
![]() ik heb een hart hoor ^^ net een oud vrouwtje helpen oversteken ![]() ik hoop dat je mij niet kwalijk neemt dat het een autochtone oma was ![]()
![]() |
#194 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
ik zou zeggen, Verschaeve had gelijk !
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() We zagen hoe GANS Europa eruit zag onder nazibestuur...als dat je droom is....
Laatst gewijzigd door filosoof : 13 maart 2007 om 11:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vanaf april 1941 begonnen De Clercq en de zijnen voor de Waffen-SS te werven (nog voor de oorlog tegen de Sovjetunie uitbrak). Er werd een Vlaams Legioen gevormd dat in een bataljon van de Waffen-SS werd ondergebracht. Nadien werden ook de Vlaamse Wacht en de Fabriekswacht opgericht. In plaats van de basis te leggen voor een Vlaams leger, zoals in "Volk en Staat" (de krant van het VNV) werd verkondigd, vormden beide groeperingen hulptroepen voor het Duitse leger. Er werd steeds minder gesproken over Vlaamse zelfstandigheid.De Clercq werd opgevolgd door Elias. De collaboratie werd ijverig verder gezet: de wervingsacties voor het Oostfront bleven doorgaan, in "Volk en Staat" werd de verplichte tewerkstelling verdedigd, enz .De frustraties bij de VNV-leiders omwille van de povere resultaten van hun collaboratie waren niet te tellen, maar brachten hen er niet toe hun politiek te veranderen. Door de toenemende verliezen van Duitsland werd de positie van het VNV er niet beter op. Integendeel, Elias hoopte via onderhandelingen met Himmler het tij te keren, maar de ontmoeting werd een complete mislukking. Doch de collaboratie werd niet stopgezet, ook niet toen de Duitse nederlaag meer en meer kwam vast te staan. De VNV'ers hadden zich al te ver geëngageerd om zich nog terug te trekken. Vlaams-Nationalisme = verraad aan Vlaanderen. Laatst gewijzigd door system : 13 maart 2007 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik als dochter zal het wel het beste weten zeker. Geen enkele krant heeft de juiste informatie doorgegeven. Mijn vader heeft om te beginnen geen zelfmoord gepleegd, is onderzocht geweest dus geen discussie meer daarover. Verder waren er ook geen privéproblemen. WEL persoonlijke problemen, maar die staan los van mij en mijn mama. Ik durf de problemen zelfs op de politiek ZELF afschuiven. Gewoon de moeite die hij er in stak en hoe weinig waardering hij van zijn eigen partij ervoor kreeg. Verder is hij ook niet in een ziekenhuis gestorven, maar thuis. Ik wil alle zeveraars (ik noem geen namen, ze zullen het zelf wel weten) ook nog eens de dieptste diepte inwensen. Hoe onrespectvol kan je zijn door te gaan beginnen zeveren, en het moet niet persé over mijn vader te gaan, op een bericht als dit. En voor er commentaar komt over hoe laat ik reageer, ik heb dit alles pas vandaag gelezen, vandaar ook de (zeer) late reactie. Ik wil bij deze ook ineens iedereen bedanken voor het medeleven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Waarom is jouw vader, als Vl Nationalist, ooit weggegaan uit Vl Brabant? 3) Hoe liepen in 2007 de hazen tov jouw vader in het VB? Je mag rustig namen noemen, daar is dit forum voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn medeleven. |
|
![]() |
![]() |