Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 januari 2004, 12:29   #181
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Zo delicaat zag ze er ook niet uit.
Het enige applaus dat ze kreeg was toen ze zelf uit haar sloffen schoot, al besefte ze niet dat ze ermee haar eigen argumenten kelderde.
ze kende één zin "dat is een mensenrecht" voor de rest antwoorde ze naast de kwestie en...
weigerde ze zeker te antwoorden op wat eerst komt de ISLAM of de Belgische Wet dat was duidelijk

ik vermoed dat het zelf een blonde was en daarom haar sjaal niet wou uitdoen
Toen Bracke haar vroeg wat eerst kwam, geloof of de Belgische wet, begon ze te stamelen over "islamitische wet".
Met andere woorden, voor haar staat haar geloof gelijk aan de Belgische wet. Geen wonder dat zij de scheiding tussen kerk & staat naast zich neerlegt. Voor haar is haar geloof immers de wet. (maar nergens in "haar wet" staat iets over de hoofddoek, dus waar ze zich op baseert om over die hoofddoek te leuteren, Joost mag het weten...)

Het is frappant dat iemand die haar geloof gelijkstelt aan de Belgische wetgeving gaat les geven aan jonge mensen die nog héél beïnvloedbaar zijn.
whoisy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2004, 12:49   #182
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje

Ongelovigen, bewijs eens dat er niet zoiets als een god bestaat, is een gelijkaardige vraag, die tevens niet te beantwoorden is.

Het draait 'em immers om "geloven". Moest er een bewijs zijn voor een geloof, dan zou het geen geloof meer heten, nietwaar.
Niet zo moeilijk, hij wist niet dat de aarde bolvormig was.
Raar hé voor iemand die het allemaal zelf geschapen heeft.
Verder weet de "maker" van de Aarde niet echt goed meer in hoeveel dagen die de planeet heeft gemaakt... De ene keer was het in 6 dagen, de andere keer in 8 dagen. Rekenen was precies niet het sterkste punt van deze "God".
Is 1 dag van allah nu gelijk aan 1000 of of 50 000 jaar? We zullen het nooit weten, want volgens zijn bestseller is het beide. (22:47, 70:4)
Verder lijkt hij ook een beetje vergeetachtit als het erop aan komt om lezers wijs te maken in welke volgorde hij geschapen heeft. De ene keer zijn de 7 firmamenten eerst uit het niets opgedoken, de andere keer is het eerst de Aarde die het levenslicht zag. Niet echt consequent hé...
Maar nogal goed dat Allah goed wist wat sterren waren nietwaar... Lampen(missiles) om de satans te verdrijven. We mogen er dus van uitgaan dat de jonge allah afwezig was toen op de godvormingsschool de les natuurkunde werd onderwezen...
Verder is het heel aangenaam te weten dat "hemel" niks anders dan een dak is boven die aarde, die op "doomsday" in stukken zal breken ...
Vanwaar "tapijt" komt is ook wel duidelijk. Zoals bobke al vermeldde is de Aarde niet rond, maar plat. 'k Vermoed dat de jonge allah nog wel wat lessen heeft overgeslagen op de godvorminsschool. Wetenschap was blijkbaar niet het interessantste vak in de ogen van de jonge allah.
En dat voor iemand die een wereld wil schapen zeg... foei.

Maar dit speelt eigenlijk geen rol. Waar het om gaat is het volgende:

Turkje, volgens jouw redenering moet ik niet bewijzen dat datgene waar ik in geloof bestaat, neen anderen moeten bewijzen dat het niet bestaat.
Goed, ik geloof in het bestaan van 149 parallelle universums, en dat die naast elkaar bestaan. (Heeft mijn overgrootvader me ingefluisterd vanuit het graf via een droom.)

Bewijs jij nu eens dat er geen 149 parallelle universums naast elkaar bestaan aub.
whoisy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2004, 13:22   #183
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

'k dacht dat die eerder 'schapen' wou slachten, liefst ritueel.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2004, 13:34   #184
Strop
Lokaal Raadslid

Strop's schermafbeelding

Standaard

Heeft er iemand een link naar (als ze al bestaan) on-line video van de 7de dag ??
Ik heb geen tv (nooit nodig gehad behalve voor dergelijke dingen) en kan op zondag toch niet kijken daar ik dan wedstrijd heb.

Verzet begint met jezelf een vraag te stellen, en die dan aan iemand anders stellen.

Geen Vlaams geld meer voor Wallonië
Strop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2004, 15:37   #185
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Mannen en vrouwen zijn in hun samenlevingen absoluut niet gelijkwaardig. De vrouw heeft zich te schikken naar de man en de door mannen beheerste instituties en zij wordt zoveel mogelijk geweerd uit het publieke domein. Voor zover zij daar mag komen is het tenminste met hoofddoek, doch vaker in gewaden.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2004, 15:42   #186
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

In dit "paradijs" (Jannat) worden de vrouwen overspoeld met de volgende "zegeningen" van Allah:

1. De hijab (hoofddoek) moet door vrouwen gedragen worden, of ze het leuk vinden of niet. Het niet dragen van de hijab kan tot strenge straffen leiden. En wat zijn die straffen dan wel ? Laten we eens luisteren naar de woorden van de procureur-generaal Abolfaz Musavi-Tabrizi: "Iedereen die in Iran het dragen van de hijab afwijst is een afvallige en de straf voor een afvallige is de dood volgens de islamitische wet.

2. Vrouwen zijn baar-machines volgens ayatolla Mutahari. Hij zei: "De specifieke taak voor vrouwen in deze maatschappij is trouwen en kinderen baren".

3. Studies op technisch, landbouwkundig, archeologisch, chemisch etc. zijn verboden voor vrouwen.

4. Tijdelijke huwelijken zijn wettig. Een man kan 4 "permanente" vrouwen hebben en zoveel "tijdelijke" als hij wil.

5. De huwelijksleeftijd voor meisjes is eerst verlaagd naar 13 en later naar 9 jaar. Dit om in de traditie van de profeet Mohammed te blijven die op 51-jarige leeftijd trouwde met een 6-jarig meisje (Ayesha) waarmee hij sex had toen ze 9 werd.

6. Iraanse vrouwen kunnen niet met een buitenlander trouwen als ze geen toestemming hebben van het Ministerie van Binnenlandse Zaken.

7. Echtscheiding is het alleen-recht van mannen. Zij kunnen scheiden zonder enige reden.

8. Een gehuwde vrouw mag niet reizen, werken, lid worden van een club, op bezoek gaan bij een collega of haar vrienden en familie bezoeken zonder de toestemming van haar man.

9. Gehuwde vrouwen kunnen niet naar het buitenland zonder een geschreven toestemming van haar man. Deze toestemming moet aan de autoriteiten getoond worden

10. Een echtgenoor kan iedere vorm van geweld of marteling toepassen op zijn vrouw. Volkomen in-acceptabel in de islam ? Laten we eens horen wat een islamitische leider (Hojatoleslam Imani) daarover zegt: "Elke gehuwde vrouw moet elke vorm van geweld of marteling door haar echtgenoot verdragen omdat zij volledig tot zijn beschikking dient te staan. Doet zij dat niet, dan zullen al haar gebeden niet door Allah geaccepteerd worden en de vloeken van hemel en aarde zullen op haar neerdalen".

11. Vrouwen worden gestenigd als hun echtgenoot hen beschuldigd van overspel. Er is zelfs een vrouw gestenigd terwijl er niemand gevonden werd die het overspel met haar bekende. De Mullah had slechts 60 seconden nodig om een beslissing te nemen en de vrouw werd de volgende dag gestenigd. Voordat ze gestenigd werd schoren de mullah's haar hoofd kaal en werd ze tot haar middel in de modder begraven. Haar echtgenoot en kinderen waren getuigen van deze "toorn" van Allah.

12. Vrouwelijke politieke gevangenen worden behandeld als oorlogsmisdadigers. De bewakers kunnen met hun doen en laten wat ze willen en dus worden ze regelmatig verkracht.

13. Maagdelijke meisjes die ter dood veroordeeld zijn worden niet eerder geexecuteerd totdat hun bewakers sex met hun hebben gehad om ze te ontmaagden. Maagden gaan immers naar de hemel als ze overlijden en de mullah's willen er zeker van zijn dat ze nooit in dit "paradijs" komen.

14. Een rapport, opgesteld door de Organisatie van Vrouwen tegen executie in Iran , geeft de volgende cijfers over de periode 1981-1990:

1428 vrouwen geexecuteerd waarvan :
187 jonger dan 18
9 jonger dan 13
de jongste 10 jaar
de oudste 70 jaar

www.democrates.net
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 20 januari 2004, 15:44   #187
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Deze vertaling is van Pickthall. Deze sura zegt duidelijk wat een vrouw eigenlijk is. Ze is niet meer dan een rijstveld om rijst op te kweken. Als u vindt dat deze vertaling niet correct is, hier de vertaling van Yusufali:

"Uw vrouwen zijn als akkerland voor u dus benader deze akker wanneer en hoe u wil maar doe vooraf iets goeds voor uw ziel en vrees God. En weet dat gij in het hiernamaals voor Hem zal staan en geef deze goede boodschap aan allen die geloven.

Gaan de Iraanse Mullah's in tegen de leer als ze vrouwen behandelen als "rijstvelden" ? Ik nodig iedere islamitische schrijver uit om te bewijzen dat de Mullah's in strijd met de Koran handelen.

Wat zou er eigenlijk in het hoofd omgaan van een kind als het moet toezien hoe haar moeder genadeloos wordt geslagen door haar vader? Die ervaring moet traumatisch zijn. Maar nog traumatischer moet het zijn, op latere leeftijd te ontdekken dat de mishandeling van zijn moeder is gebaseerd op de Koran.

Sura an-Nisa' 4:34 : "En voor de vrouw waarvan gij slecht gedrag vreest, vermaan haar eerst, weiger daarna haar bed te delen en sla haar (licht). Maar als zij weer terugkeert naar gehoorzaamheid, toon geen verdriet want God is het Hoogste.

In de vertaling van bovengenoemd vers is de uitdrukking "licht" toegevoegd door de vertaler Yusufali. Het originele vers bevatte dit woord niet. Yusufali was zo geschokt dat hij het woord toevoegde om het vers "beschaafd" te maken ...

In dit vers wordt het lot van de vrouw bezegeld. Zij is een voorwerp dat naar believen gebruikt kan worden en lijfelijk gestraft indien nodig zodra zij weigert toe te geven aan de grillen en grollen van haar "eigenaar". Zij heeft weinig kans om te ontsnappen aan de tiranie van haar religieuze gek.
Maar wat gebeurt er met de tiran ? De Koran zegt hierover absoluut niets. Alweer de uitdaging aan islamisten om aan te tonen dat de fysieke marteling van een vrouw door haar man tégen de islam is.

In een beschaafde samenleving is elke vorm van fusiek of geestelijk geweld tegen echtgenote of kinderen een criminele daad. De verdachte wordt gearresteerd en voor de rechter gesleept. Volgens een seculiere wet. Deze wet wordt echter door de Koran als niet-islamitisch beschouwd.

We kunnen eindeloos doorgaan om de versen van de "Heilige Schrift" aan te halen die aantonen hoe anti-vrouw en vijandig de islam staat tegenover vrouwen. Als we zien wat er gebeurt met vrouwen in Iran of Afghanistan schokt ieder beschaafd mens. Islamieten die niet in een van deze landen wonen hebben maar weinig idee wat de "echte islam" doet bij hun zus, moeder en vrouw in dit "paradijs".
Wat we echter zien in die landen is de praktische toepassing van de Koran en de Hadith.

De boodschap mag echter duidelijk zijn: elke vrouw, die denkt dat de islam haar vrijheid, gelijkheid en rechtvaardigheid geeft, houdt zichzelf voor de gek. Zij dient zich slechts over te geven aan een roedel wolven en de enige bestemming waarheen deze wolven haar zullen sturen is de hel.
Het trieste daaraan is, dat deze hel voor hun reeds op deze aarde bestaat.

Zelfs de profeet zei: "De meerderheid van de vrouwen zullen in de hel zijn".

Wij citeren Ibn 'Abbas: De Profeet zei: "Mij werd het hellevuur getoond en zag dat de meerderheid van zijn bewoners uit vrouwen bestond die ondankbaar waren" (Sahih Bukhari 1:28)

Dit is dus het "paradijs" dat voor vrouwen is gereserveerd in de Islam !

"Mooi, het leven is mooi !" lied van de CD&V
Oud 20 januari 2004, 16:44   #188
ydde
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

ancapa:
... De vrouw heeft zich te schikken naar de man ...
ydde:
Tot daar toe nog ...
Oud 20 januari 2004, 16:53   #189
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door whoisy
Citaat:
Niet zo moeilijk, hij wist niet dat de aarde bolvormig was.
Raar hé voor iemand die het allemaal zelf geschapen heeft.
Verder weet de "maker" van de Aarde niet echt goed meer in hoeveel dagen die de planeet heeft gemaakt... De ene keer was het in 6 dagen, de andere keer in 8 dagen. Rekenen was precies niet het sterkste punt van deze "God".
Is 1 dag van allah nu gelijk aan 1000 of of 50 000 jaar? We zullen het nooit weten, want volgens zijn bestseller is het beide. (22:47, 70:4)
Verder lijkt hij ook een beetje vergeetachtit als het erop aan komt om lezers wijs te maken in welke volgorde hij geschapen heeft. De ene keer zijn de 7 firmamenten eerst uit het niets opgedoken, de andere keer is het eerst de Aarde die het levenslicht zag. Niet echt consequent hé...
Maar nogal goed dat Allah goed wist wat sterren waren nietwaar... Lampen(missiles) om de satans te verdrijven. We mogen er dus van uitgaan dat de jonge allah afwezig was toen op de godvormingsschool de les natuurkunde werd onderwezen...
Verder is het heel aangenaam te weten dat "hemel" niks anders dan een dak is boven die aarde, die op "doomsday" in stukken zal breken ...
Vanwaar "tapijt" komt is ook wel duidelijk. Zoals bobke al vermeldde is de Aarde niet rond, maar plat. 'k Vermoed dat de jonge allah nog wel wat lessen heeft overgeslagen op de godvorminsschool. Wetenschap was blijkbaar niet het interessantste vak in de ogen van de jonge allah.
En dat voor iemand die een wereld wil schapen zeg... foei.

Maar dit speelt eigenlijk geen rol. Waar het om gaat is het volgende:

Turkje, volgens jouw redenering moet ik niet bewijzen dat datgene waar ik in geloof bestaat, neen anderen moeten bewijzen dat het niet bestaat.
Goed, ik geloof in het bestaan van 149 parallelle universums, en dat die naast elkaar bestaan. (Heeft mijn overgrootvader me ingefluisterd vanuit het graf via een droom.)

Bewijs jij nu eens dat er geen 149 parallelle universums naast elkaar bestaan aub.
Ja dat kan ik eigenlijk wel begrijpen hoor.
Moest ik er 300.000 jaar over doen ik zou ook vergeten zijn in welke volgorde ik het deed.
Willy Clays had minder tijd nodig om te vergeten.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2004, 08:26   #190
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strop
Heeft er iemand een link naar (als ze al bestaan) on-line video van de 7de dag ??
Ik heb geen tv (nooit nodig gehad behalve voor dergelijke dingen) en kan op zondag toch niet kijken daar ik dan wedstrijd heb.
zondagavond geven ze een herhaling om +/- 23u en op canvas tot maandagmorgen tot 9u constante herhalingen je kan het dus meer dan één keer zien
Oud 21 januari 2004, 08:36   #191
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ydde
ancapa:
ydde:
Tot daar toe nog ...
als ze maar goed ligt
Oud 21 januari 2004, 13:48   #192
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ydde
ancapa:
ydde:
Tot daar toe nog ...
als ze maar goed ligt
Het valt op hoe dikwijls zwartblokopinies over vrouwen, homos, etc bij de islam aanleunen....
...
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2004, 14:10   #193
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
als ze maar goed ligt
Het valt op hoe dikwijls zwartblokopinies over vrouwen, homos, etc bij de islam aanleunen.......
Filosoof, in jou ogen moet het dan echt zeer erg gesteld zijn met de islam!!
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2004, 14:13   #194
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Het valt op hoe dikwijls zwartblokopinies over vrouwen, homos, etc bij de islam aanleunen.......
Filosoof, in jou ogen moet het dan echt zeer erg gesteld zijn met de islam!!
in de jouwe juist zeer goed, maar je partijlijn verplicht je andere zaken te schrijven
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2004, 16:08   #195
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Professor Vermeersch gekend door zijn straffe uitspraken deed het weer... nu in de zevende dag !

Hij heeft die sjaaltjes madam een paar pertinente punten aangehaald uit de koran en twee pertinente vragen gesteld... zij bleef elke keer het antwoord schuldig !
Ik heb die bewuste uitzending in het laat ook enkele keren beluisterd, en ik vind dat ze vanuit de islam wel een mondiger vertegenwoordiger hadden kunnen zenden. Ik ken persoonlijk genoeg anderen die zich niet zo gemakkelijk van tafel hadden laten wegwauwelen door Vermeersch.

De argumentatie van Vermeersch was klassiek: lees eerst de koran en je schiet alle moslims overhoop. Gelukkig dat ik niet eerst de bijbel heb gelezen, of ik had precies hetzelfde met de katholieken gedaan.

Al bij al een minderwaardige discussie, ik heb het zelfs op een forum als dit al beter meegemaakt.
Oud 21 januari 2004, 16:53   #196
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Professor Vermeersch gekend door zijn straffe uitspraken deed het weer... nu in de zevende dag !

Hij heeft die sjaaltjes madam een paar pertinente punten aangehaald uit de koran en twee pertinente vragen gesteld... zij bleef elke keer het antwoord schuldig !
Ik heb die bewuste uitzending in het laat ook enkele keren beluisterd, en ik vind dat ze vanuit de islam wel een mondiger vertegenwoordiger hadden kunnen zenden. Ik ken persoonlijk genoeg anderen die zich niet zo gemakkelijk van tafel hadden laten wegwauwelen door Vermeersch.

De argumentatie van Vermeersch was klassiek: lees eerst de koran en je schiet alle moslims overhoop. Gelukkig dat ik niet eerst de bijbel heb gelezen, of ik had precies hetzelfde met de katholieken gedaan.

Al bij al een minderwaardige discussie, ik heb het zelfs op een forum als dit al beter meegemaakt.
En hoeveel van die katholieken ga je vinden die de christelijke leer belangrijker vinden dan de Belgische wetgeving?
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2004, 16:59   #197
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

KARDINAAL JOOS
Oud 21 januari 2004, 16:59   #198
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano

En hoeveel van die katholieken ga je vinden die de christelijke leer belangrijker vinden dan de Belgische wetgeving?
Je hebt het hier wel over België, waar de Rooms Katholieke Kerk al enorm veel aan gezag en invloed heeft ingeboet. Het was ooit anders. Ik herinner me toen ik nog een kind was en mijn jeugdjaren in Sint Job in't Goor heb beleefd, we bij de bakker geen brood mochten kopen, de kruideniers de deur voor ons dichtgooide en nog van dattum, en dat alleen maar omdat we zondags niet naar de mis kwamen.

De RKK staat nu vooral sterk in Zuid-Amerika en Afrika. Christendom en armoede gaan helaas altijd samen. Laat de mensen hongeren en ze komen vanzelf weer naar de kerk. Dat kan hier ook terugkomen, als we honger lijden tenminste.
Oud 21 januari 2004, 17:00   #199
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Of ze katholiek zijn weet ik niet, maar in Nederland heb je nog een hele boel "Christelijke" idioten die hun leer boven de wet zouden willen stellen...
Dat de mevrouw in de zevende dag echter niet kon antwoorden op die (voor ons toch) simpele vraag, was koren op de molen van prof. Vermeersch. Ik vond haar reactie getuigen van weinig kennis over onze samenleving en zelfs naar extremisme ruiken.

Dura Lex, Sed Lex.

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2004, 17:00   #200
C uit W

C uit W's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De RKK staat nu vooral sterk in Zuid-Amerika en Afrika. Christendom en armoede gaan helaas altijd samen. Laat de mensen hongeren en ze komen vanzelf weer naar de kerk. Dat kan hier ook terugkomen, als we honger lijden tenminste.
En over de VSA zwijgen we,... .

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be