![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tweede alinea van u: ik zie nergens ook maar enig bewijs voor uw bewering als zou Citibank als Pro Justitia's ontvangen hebben. U beweert dit nochtans. Daarom nogmaals mijn vraag: waar haalt u die informatie vandaan? Derde: sedert wanneer is het zich richten op een bepaalde doelgroep onwettig? Heeft u een bepaalde wet in gedachten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs als het niet onwettig is, is het immoreel om maatschappelijk minder weerbare mensen in een bodemloze schuldenput te storten. Ik weet dat empathie jou vreemd is, maar probeer toch eens even uit je ivoren toren neer te dalen onder het gewone volk.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Minister
|
![]() Jan, een aantal posters hier vragen zich af of het ongevraagd gebruiken van informatie uit de privé-sfeer (of je werkloos/alleenstaand bent, ...) voor om het even welk marketing-doeleind (en het maakt niet uit of die moreel laakbaar zijn of niet) op dit moment wettelijk is of niet, en als dat zo is, of dat niet moet ingeperkt worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door discuz : 17 maart 2007 om 19:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oneigelijk gebruik van de gegevensbank kan trouwens heel makkelijk worden opgespoord. Kortom, uw bewering is niet gestoeld op feiten of bewijzen maar op louter veronderstelling en gebrek aan kennis van de arbeidsbemiddeling en de aldaar gebruikte gegevensbanken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarbij gebruikt men geen informatie uit de private sfeer, daar de marktgroep bepalen dat helemaal niet inhoudt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De laatste 3 jaar ontving Citibank on geveer 165 klachten (gemiddeld 55 per jaar) waarover het Ministerie om uitleg verzocht. Citibank heeft spontaan geantwoord op elke klacht. ... Uit klachten vloeiden 2 waarschuwingen en 2 Pro Justitia’s voort Zich richten op een bepaalde doelgroep is niet onwetttig. Als daarvoor informatie uit de privé-sfeer wordt gebruikt, als je recht op privacy wordt geschonden, dan is dat wel onwettig. Laatst gewijzigd door discuz : 17 maart 2007 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze vaststelling is geen enkel bewijs dat er sprake is van "wanpraktijken" zoals sommigen hier zeggen. Ook niet dat de bank zich te buiten gaat aan onwettelijke handelingen. U verwart dus grovelijk! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat laatste is niet bewezen en ook door niemand tot nu toe aangetoond. M.a.w. we hebben hier slechts wat goedkoop gebrul tegen een internationale bank.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dragen wij als samenleving dan niet de zorg om de zwakste te verdedigen tegen dit soort van schijnreclame
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tegelijkertijd even vragen: kunt u mij zwart op wit bewijzen dat de andere banken nog nooit waarschuwingen of Pro Justitia's hebben ontvangen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door discuz : 17 maart 2007 om 19:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar zit de "schijnreclame" trouwens bij Citibank? Kunt u dat concreet aantonen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |