![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wat gaat u stemmen op 10 juni? | |||
BUB |
![]() ![]() ![]() |
2 | 1,38% |
CAP |
![]() ![]() ![]() |
10 | 6,90% |
CD&V-N-VA |
![]() ![]() ![]() |
16 | 11,03% |
Groen! |
![]() ![]() ![]() |
6 | 4,14% |
Lijst Dedecker |
![]() ![]() ![]() |
11 | 7,59% |
Open Vld |
![]() ![]() ![]() |
7 | 4,83% |
PVDA |
![]() ![]() ![]() |
4 | 2,76% |
SP.A-SPIRIT |
![]() ![]() ![]() |
9 | 6,21% |
Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
72 | 49,66% |
Andere |
![]() ![]() ![]() |
8 | 5,52% |
Aantal stemmers: 145. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dan kom ik toch aan 105%
![]() Anyway, 'k stem met gezond verstand uiteraard op de Lijst Dedecker ![]() De regen van kritiek door de VB'ers maakt me alleen optimistisch voor het resultaat. We raken een gevoelige snaar ... ondanks het feit dat we niet op het VB mikken maar bon ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat blijft de paarse kliek, met op kop de PVV. Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 14 april 2007 om 19:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Minister-President
|
![]() @ zwart en geel= vergeet niet dat als het aan DD lag hij nu nog altijd stemmen zou ronselen voor die paarse kliek. Een kleik waarvoor hij zelf 8 jaar lang trouw in het parlement paarse wetten goedgekeurd heeft.
Voor mij is hij dus even paars als elke andere paarse politicus. Het volstaat maar te zien welke steun hij krijgt vand e media om vast te stellen wat hun bedoelingen zijn. En als onze duikboot niet op het Vb electoraat mikt men ebste dogbert; Waarom belt hij dan vlott en Vb leden op? Weet je wat dedecker zei toen hij in 1998 in de politiek ging=" ik ga extreem-rechts terugdringen" de standaard oktober 1998. Nu is het Vb bijlange na niet extreem-rechts. maar ik weet wel wie dedecker en de media daarmee bedoelen. Voor mij telt stemgedrag en betrouwbaarheid en feiten. En als ik dat bekijk is hij zowat de meest opportunistsiche figuur uit de vlaamse politiek. Zoals ik eerder al herhaaldelijk zei als hij ooit bij het Vb komt zijn ze mijn stem kwijt en wees maar zeker , niet alleen die van mij. Dus zwart en geel de PVV is de pest voor vlaanderen.Maar hun uitgestuurde schaamlapje is dat evenzeer. Zelfs de n-va heeft nog meer gelofowaardigheid. Zij hebben tenminste niet al die criminele paarse wetten goedgekeurd. Bovendien is hij met zijn PRO-arbeidsmigratie en pro turkse toetreding voor mij ook een ideologische tegenstander. Als men weet welke nefaste gevolgen zulke toetreding zal hebben... Ik vind trouwens dat het Vb ipv de laatste vis uit de liberale vijer proberen te vissen zich volledig zou moeten richten op de zee aan kiezer in het tsjeefs kartel .58% van die kiezers was voor een CDenV -VB regering. Die mensen kunnen onmogelijk gelukkig zijn met het feit dat Cdenv overal paars depanneert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel goed gezien!
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
|
![]() Ik ga ongeldig stemmen denk ik. Een bloem, een zon, een lachend kindje tekenen op de achterkant van het stembiljet, en aan de voorkant een gedichtje of zo. Die mensen zitten daar de hele tijd stemmen te tellen, iémand mag hun dag opvrolijken toch?
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus Hans1 vandaar die meer dan 56 % Vbers op dit forum
![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 15 april 2007 om 18:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() Alle hens aan dek blijkbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog even en we weten of dat klopt.
![]() |
#200 |
Europees Commissaris
|
![]() Nog een paar daagjes en ik kan hier ook stemmen se
![]()