![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
laat mij daar eens goed mee lachen !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() voor veiligheid in de 68 Brusselse metrostations heb je veeeeel volk nodig van openingstijd tot sluitingstijd !!
voor meer veiligheid heb je veel meer camera's nodig van hoge beeldkwaliteit voor scherpe beelden, registratie, indentificatie enz...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Burger
|
![]() en laat mij dan ook eens goe lachen
ik begin pas geloofwaardig te vinden als er deftige flikken op den bus zijn om da vreemd gespuis eruit te filteren en van mij mogen ze gerust de arabische koppen eruit selecteren voor strenge controle, dit is geen racisme maar een ernstige maatregel waarbij er rekening word gehouden met DE REALITEIT, mensen als het aan mij lag was er terug dienstplicht en de ervaren dienstplichtigen zouden dan bevoorbeeld wacht kunnen houden op een bus en trams en treinen |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 15 mei 2007 om 06:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ach tegen dat de tijd zover geëvolueerd is, heeft de verrotte maatschappij al privémillities voortgebracht in functie van criminele organisaties. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Banneling
|
![]() Ze zijn inmiddels aangehouden, veroordeeld en sommige vrij:
Citaat:
![]() Bij het begin vh proces publiceerde De Gentenaar nog een artikel, niets te vinden over het arrest bij deze krant of het Nieuwsblad.(GVA ook niet) HierHet parket ging in beroep, dus wachten... Laatst gewijzigd door filosoof : 30 maart 2008 om 15:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat de media al twee dagen na elkaar uitgebreid nieuws brengt over dat incidentje met die zwarte vrouw in Antwerpen - incidentjes die daar alle dagen gebeuren - vind je niet vreemd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |