![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Kijk eens aan zeg... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Minister-President
|
![]() Ik vermoed dat die houding van die allochtoon bij twijfelende mensen de twijfel heeft weggenomen. Ze hebben hem niet veel meer aan het woord gelaten, want anders stemde iedereen op het VB.
Eigenlijk zou je VRT een pluimpje moeten geven, want ze hebben echt een erbijgehaald die niet wou integreren!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook voor de o zo noodzakelijke import van de loves of their lives werd ondertussen (als Dewael de waarheid spreekt) verplicht gesteld dat de importeur zelfbedruipend is.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Morel heeft het vreemdelingendebat in zijn juiste context gezet.
Op 8 jaar 340000 allochtonen binnenlaten en dan vertwijfeld afvragen , hoe lossen we dit op ? Voorts viel mij die allochtoon op, hij had het over niets anders dan "rechten" en hoe slecht het hier toch is. Eens vragen of deze allochtonen komen om mee te bouwen aan deze gemeenschap, dat is er ver "over" ! Men vindt het doodnormaal dat de gemeenschap inburgeringscursussen en NT2 betalen. Niet moeilijk dat de belastingen niet dalen om het eindeloos gepamper in stand te houden. Voorts viel mij nog prof De Vos op: " de multikul is er , je hebt het maar te aanvaarden." Laatst gewijzigd door boerenverstand : 24 mei 2007 om 14:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Neen, dan is dat: geen respect hebben voor iemand. De link met dat onverdraagzaam zie ik toch nog niet helemaal. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
|
![]() Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 24 mei 2007 om 14:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Vreemdeling
|
![]() cultuur is van de mensen, pipo, dat is niet plaatsgebonden. Tis niet: Marokko heeft islam als cultuur en hoge bergen en woestijnen. Tis: de cultuur van de mensen van Marokko is islam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
|
![]() Wel mijn beste eend : doe je ogen open, kijk buiten en je ziet de volledige cultuur van Vlaanderen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Vreemdeling
|
![]() oh nee! je dacht toch niet dat duke eend was ofzo?
![]() Duke betekent graaf. En Thin White Duke is een alter ego van David Bowie. Misschien is het toch niet zo slecht om eens met andere culturen en talen in contact te komen voor jou, gezien je zelfs je engels niet goed beheerst ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben in mijn vorig leven personeelsverantwoordelijke geweest bij een industriële firma in Antwerpen. Onder mijn hoedanigheid is de populatie migranten gestegen tot +/- 50 % van het personeel. Toen ik daar begon was dat minder dan 1 %. Nie slecht voor ne racist, maar kom. Ik heb daar de drama's gezien van liefde op het eerste gezicht van schone Marokkaanse meisjes. Om een vb. te geven. Op zekere dag kwam via een andere Marokkaanse de vraag of we een meisje in dienst konden nemen die pas was aangekomen en gehuwd was met nen "nieuwe Vlaming in VLD-termen". Allez, ik als goede racist, laat dat meiske komen en stel ze wat vragen. In het Frans natuurlijk, want ze kon geen woord Nederlands. IK laat dat meiske beginnen. Na enkele dagen komen de collega's mij zeggen dat er iets is met dat kind. Die stond alle dagen te bleiten. Ik laat ze bij mij komen en vraag wat er scheelt. Allez na veel horten en stoten krijg ik het verhaal te horen van de importbruid. Op zekere dag kwam daar de nonkel naar het dorp en werd ze voorgesteld aan haar toekomstige man. Nu was die Marokkaanse man gehandicapt. Om het grof te zeggen : die liep gelijk ne kreupele, dat was gewoon ne kreupel. Op zich is dat erg natuurlijk voor die jongen. Maar maak het maar eens mee he als jong meisje, en het was nog een schoon meiske ook. Komt daar plots ne gast afgestrompeld en die blijkt uwen man te worden. Dus da meiske mee naar hier genomen, dik tegen haar goesting. Moest bij die kreupele man gaan wonen. Ja dat was echt de langverwachte droom van dat meisje hoor. Ik word nog week van medelijden met haar als ik er nu zovele jaren later aan terug denk. Oja het is niet blijven duren. Ze zijn uiteen gegaan na enkele jaren. Ondertussen zat de rest van de familie al wel hier. Tja ik heb wel wat ervaring met vreemdelingen.....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 24 mei 2007 om 14:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
|
![]() Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 24 mei 2007 om 14:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Kortaf : 24 mei 2007 om 15:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die laatste zin is tegenwoordig het mantra geworden van de multikul-poco's. OK, niemand betwist dat de samenleving multicultureel is, maar dat wil nog niet zeggen dat we hier een paar honderd duizend onintegreerbare moslims en kansarmen moeten binnenlaten ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wedden dat jij er zo eentje bent voor wie cultuur de islam is?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 24 mei 2007 om 15:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
|
![]() Het land mag nooit multicultureel worden. Multi etnisch tot daar aan toe en maar een klein beetje, maar er mag slechts 1 cultuur zijn : de Vlaamse.
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |