![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() wel ik begrijp moeilijk hoe mensen zo makkelijk sekten kunnen verbieden maar de eeuwenoude sekten laten ze altijd met rust.
![]()
![]() |
#182 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Even voor de duidelijkheid, en ter informatie van het verzameld islamofoob gespuis :
Het is tot nader order niet aangetoond dat de Marokkaanse jongeren die deze aanval uitvoerden dit deden op welke religieuze grond dan ook. Aangezien de islam dergelijke aanvallen niet toelaat is eerder het tegendeel waarschijnlijk, zoals Liberalist al aangaf. Dus ga maar ergens anders vuurtje stook spelen.
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor, die valt samen met de rest van de katholieke kerk onder de noemer "extreem rechts gezinde groeperingen".
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Amsterdam is een steeds gevaarlijker stad aan het worden, met groeiende no-go-areas.
Veel voorvallen worden weggehouden uit het nieuws, maar tamelijk veel lekt toch wel uit. Vooral Joden maar ook homo's lopen daar erge risico's en een "godsdienstig" boek dat tot geweld en moord oproept is bij mijn weten nog steeds niet verboden: http://www.parool.nl/artikelen/NIE/1082957099689.html Hier nog wat, overwegend Amsterdams, "(weinig) gevariëerd Nieuws". http://www.metaseek.nl/cgi-bin/meta/...ooien&where=nl http://www.telegraaf.nl/binnenland/4...hoofdstad.html http://web.at5.nl/achtergrond/2007/05/16/weggepest/ http://dewijkxyz.tegengeweld.nl/home...paginaid=22446
![]() |
#192 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Toch vreemd dat degenen die jullie het meest moeten vrezen, het meest door jullie verdedigd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 mei 2007 om 06:39. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Trouwens, zowel wij in Gent als onze collega's in Antwerpen hebben te maken met brutale en perfect uitgekiende diefstallen van personlijke spullen en de inhoud van de kassa, niet door Belgen, niet door moslims, de laatste (eergisteren) door oost-europeanen, ook schuld van de moslims zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Waarom zou ik als mens, en als homo, in godsnaam deze jongeren verdedigen? Wat zij hebben gedaan is brutaal, onaanvaardbaar en moet streng bestraft worden. Geef mij eens één goede reden waarom ik de daders zou verdedigen? Maar wat het islamofoob gespuis probeert te doen is deze misdaad te linken aan de islam, door te stellen dat de islam dit soort daden aanspoort. Pure onzin natuurlijk, maar het past wel in hun kraam, en ze wassen tegelijk zelf hun handen in de onschuld -want ze komen immers op tégen het zinloos geweld, en voor hun homoseksuele medemens, nietwaar- terwijl ze wel een partij steunen die er zelf expliciete stigmatiserende en denigrerende standpunten ten aanzien van homo's op nahoudt. Dat er wel nog steeds imams zullen zijn die hatelijke standpunten verspreiden over homo's, daar twijfel ik geen seconde aan. Bij de katholieken is dat trouwens niet anders. Maar ik zie exact hetzelfde discours bij de uitspraken van extreem rechts gezinden (VB mandatarissen, en ook mensen op dit forum), en dat zijn dan wel degenen die er als de kippen bij zijn om de islam met de vinger te wijzen bij dit soort incidenten. Dat is in hoge mate hypocriet. Kijk, of het het aansporen van mensen tot het haten van homo's nu gebeurt door een bisschop, een imam, een VB senator, of een forumlid als carlgustaaf, ik zie daar geen enkel verschil tussen. Als dat soort haatpropaganda in de verkeerde oren valt, dan kan dat de druppel zijn die mensen aanzet tot het soort van daden dat aanleiding gaf tot deze thread.
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar zijn we vergeten dat er in 2004 in Nederlandse en Franse moskeeën boeken werden verkocht waarin werd opgeroepen moslims van het dak te gooien... Voor de islam is homoseksualiteit een verderfelijke zonde die ingeblazen wordt door de sjaaitaan (de duivel), ook al omdat het de mens afwendt van zijn middellijk en onmiddellijk doel, en ervoor zorgt de wezenheid van het menselijk voortbestaan in gevaar brengt. Onder moslimgeleerden wordt homoseksualiteit ook gezien als drager en verspreider van ziektes die ook andere kunnen treffen. Moreel als lichamelijk. De islam schrijft dan ook voor dat homoseksuelen die in hun zonde hervallen, gedood moeten worden. De rechtsscholen verschillen in de methode daartoe: sommige stellen dat hij van een hoge plaats moet worden geworpen, andere stellen dat hij omgebracht moet worden met het zwaard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |