![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.dekamer.be/doc/PCRI/pdf/51/ip052.pdf Dit is het verslag van die vergadering in het parlement. ![]() U ziet dat ook CD&V'ers als Leterme, Van Rompuy,... tegen gestemd hebben net zoals VLD'ers als De Croo, Tommelein...... Ik heb trouwens Geert Lambert eens willen aan de tand voelen over dit "collaboreren" met de Franstaligen om een wet die niet aanvaard werd in Vlaanderen erdoor te duwen: http://forum.politics.be/showthread.php?t=79645
![]() |
![]() |
#182 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat denk ik ook. Een zeldzaam keertje dat jvdb een steekje laat vallen.
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jullie hebben gelijk. Toch denk ik niet dat je aan Vlaamse kant een meerderheid haalt om de taalgrens te wijzigen. Dit is gewoon onbespreekbaar voor de meeste Vlaamse volksvertegenwoordigers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het zijn 100 % vlaamse gemeenten omdat ze volledig op het vlaamse grondgebied liggen ; etniciteit heeft hier niets mee te maken .
Laatst gewijzigd door Luc Bekaert : 9 juni 2007 om 09:44. |
|
![]() |
![]() |