![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jaani die kiezers van zijn eigen partij wegjaagt.
![]()
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar sommigen hier vinden die FDF-bourgeoisie toch maar een klassebondgenoot omdat die anti-Vlaams zijn. Je moet de redenering niet omkeren: Franstalige affiches in Vlaanderen is een privilege ten aanzien van één bepaalde groep. Eéntaligheid in het Vlaams Gewest is gewoon de naleving van de taalwet. Het zijn de Franstalige affiches in Vlaanderen (Meise) die de provocatie zijn, en niet de taalwet. Die is er immers bekomen op basis van onderhandelingen tussen Nederlandstaligen en Franstaligen. Die stakkers die na 40 jaar nog geen Nederlands kennen, zullen het dan maar voor één keer moeten stellen met een 'vreemdtalige' (lees:Nederlandstalige) affiche. Als er toch zoveel goede wil bestaat, zoals jij beweert, zullen ze in 2009 wel allemaal een basiskennis van het Nederlands hebben.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hebben gelijk. Taalgebieden zijn onzin.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
|
![]() institutioneel, voor wie abstracte instituten (zoals een burgerlijke staat) belangrijker dan de concrete belangen van concrete mensen. En liever zeurt over artikel zoveel van de grondwet dan echte problemen (armoede gebrek aan huisvesting, werkloosheid, etc) oplost.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 3 juni 2007 om 14:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van zulke mensen heb ik liever geen stem.
De verkiezingen zijn voor CAP slechts EEN MIDDEL om de beweging verder uit te bouwen. Ik weet niet wat de stem van een notoir Vlaminghater de beweging zal bijbrengen.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 3 juni 2007 om 14:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dus, wat respect in dit voorbeeld tav uzelf zou hierbij wel gewenst zijn (vind ik) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
|
![]() ze hangen vast aan 'le droit du sol'.
Le droit du sol, c'est de faire pousser les pattates.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 3 juni 2007 om 14:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
|
![]()
![]() |
#192 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet. Ik ben een flamingantenhater. Er is een verschil.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn enkel die boerenkinkels die Nederlands praten, waar u een hekel aan hebt.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet wij zeuren over problemen. Wel de Franstaligen die, ondanks het feit dat ze al vele jaren in Vlaanderen wonen, geen Nederlands kunnen of willen spreken, en dan ook het bestaand institutioneel kader in vraag stellen. En dan heb je natuurlijk die "nuttige idioten" onder Vlamingen, zoals u, die de slippendragers van de Franstalige eisen worden. 't Is u vergeven, want ongetwijfeld weet u niet wat u doet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
|
![]() van een verstokte kleinburger had ik niets anders verwacht dan dat hij vasthangt aan het schema'tje goede Vlaming-Vlamingenhater.
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sedert 1962 werken Vlaamse gemeenten alleen in het Nederlands. Blijkbaar wilt u dus terug naar "la Belgique de papa" waar de Franstaligen overal en altijd in hun taal konden bediend worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
|
![]() nog meer vodjes papier.