![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die hebben daar dan blijkbaar een aanvraag voor ingediend bij die Dierentuinencommissie, voordien moet je je al "goed gedocumenteerd" hebben "over de levensgewoonten en fysiologische behoeften van de diersoort die je wil houden." En in het dossier dat je aanvraag begeleid moet je "ook een gedetailleerde beschrijving geven van de huisvesting en de verzorging die" je "het dier kan geven." En dan moet die commissie nog oordelen.
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 8 juni 2007 om 13:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Edina denkt: "Dat zou eigenlijk niet mogen". Edina denkt hierop dat wat zij denkt, sowieso wet is en dat gelooft ze ook. Het angstaanjagende is, dat dit in veel gevallen waar is. ![]()
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 8 juni 2007 om 13:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Alweer een zogenaamde progressief in volle wetsaanbidding (jammer genoeg).
![]() |
#185 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Schepen
|
![]() Vreemd verhaal. Doch kan waarheid inzitten. Een kennis van mij heeft ook een hond die enkel blaft naar kleurlingen, waarom? Tja, door het Vlaams Belang zeker en hun constante haat?... Anyway...
Voor hetzelfde geld is dit weer een staaltje van hypocrisie, misschien heeft die werkgever idd gezegd tegen die man van: kom nog eens terug en is die direct naar CGKR gestapt voor racismeklacht. Tegenwoordig wordt er met het woord racisme gesmeten dat het geen naam meer heeft. Pas op: Ik keur racisme (dat 100% bewezen is) zowiezo af, ik ben er hard tegen dat iemand gewoon omwille van een kleur of overtuiging of geloof minderwaardig (of anders) beoordeeld wordt. (alsook positieve discriminatie). Maar men moet ook niet overdrijven hé! Nu mag men gaan bewijzen dat hier GEEN racisme in het spel is, terwijl vroeger de aanklager moest bewijzen dat er racisme was..... Bwah, we zullen wel zien wat er van komt. En wat die hond daar loopt te doen? Tja, waarom mag die niet vrijlopen op de firma? |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Progressieven beperken zich nogal vaak tot het argument: het mag niet, want de wet verbiedt het. Puur legalisme, zonder enige kritiek.
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vond het verhaal ook op het randje, maar uiteraard kan het best zijn dat die eigenaar van die opslagruimte géén vergunning heeft. Nochtans was degene die het me vertelde tamelijke overtuigd van het waarheidsgehalte. Het lijkt me anderzijds wel verschietachtig voor zo'n inbreker om ineens oog in oog met een leeuw te staan... ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
|
![]() #dab: da's een feit, spijtig genoeg, nu merk ik merk dat evengoed bij conservatieven hoor, iemand is niet welkom omdat hij geen papiertje heeft/'illegaal' is bijv.
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 8 juni 2007 om 13:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik hou ervan om te lachen met politici. Zolang dat mag.
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 8 juni 2007 om 13:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
|
![]() Daarvoor bestaat dus de uitzonderingsmaatregel. Zij kunnen toestemming aanvragen bij de dierentuinencommissie. En zijn vervolgens onderworpen aan mimimumnormen voor de verblijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
|
![]() Citaat:
Als het van mij afhing waren die wetten nog veel strenger hoor... Een absoluut verbod op circussen met wilde dieren om te beginnen. En een serieus strengere wetgeving voor dierentuinen. Laatst gewijzigd door Edina : 8 juni 2007 om 14:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Meestal gaat het om mensen die zichzelf links noemen.
![]() |
![]() |
#194 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En bestaande wetgeving, daar hangt een gemiddelde progressief aan vast als ware hij de meest ordinaire slak.
![]() |
#195 |
Minister-President
|
![]() Na de zaak Remmery, het poorten bedrijf Feryn, eurolock, zou je verwachten dat de mensen en werkgevers slimmer waren geworden, ze moeten toch ondertussen wel weten dat je voor zulke zaken het cgkr over de vloer krijgt.
Zo vlak voor de verkiezingen, ik vraag me af of dit geen opgezet spel is, dat komt nu toch wel eens goed uit, racisme en het is nog van den hond ook. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mijn euro is al lang gevallen: daar waar "deze uitspraak die man onmiddellijk heeft verraden" (dixit Edina @ lunch), moet je blijkbaar meer en meer uitvluchten zoeken om toch maar die uitspraak te doen kaderen in je bij voorbaat uitgemaakte zaak: het gaat hier om een racist.
![]() |
#197 |
|
![]() Euh, waar haal je het idee vandaan dat dit mijn argument is. Ik wil hier wel even een boompje opzetten over de redenen ten gronde hoor, maar dit is nogal erg off topic me dunkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
|
![]() @dab: u vindt dat een particulier een leeuw mag houden?
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 8 juni 2007 om 14:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja, dan is die particulier aansprakelijk voor eventuele schade.