![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En by the way: ik ben zelf geen manager, maar ik begin het schijt te krijgen van die sociaal-fascistische vakbondsluitjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. Laatst gewijzigd door metten : 3 juli 2007 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik blijf nog altijd bij hetzelfde standpunt, het enige verschil is dat je 2 verschillende dingen nu met elkaar aan het vergelijken bent dat nergens op slaat. ![]() Waar heb ik nog een argument voro nodig dan? Je kan wel een hoop liggen lullen over mij maar voor de rest... Zoals ik al zei, ik zeg nog steeds hetzelfde ik kronkel nergens en krab ook nergens terug ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel keer moet ik het nog zeggen? Ik zeg dat al topmanagers een premie krijgen dat gewone arbeiders deze ook mogen krijgen. Indien niet...geef me dan 1 reden waarom niet. Dat is het enige wat ik hier gevraagd heb en nog steeds van niemand een antwoord.
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Tja, vind je dat nu echt een reden? Meen je dat ![]() ![]() Ik vind dat helemaal geen reden als antwoord op mijn vraag. Ik snap zelfs het verband niet tussen het "zeldzaam" zijn en minder zeldzaam en een hoge premie krijgen of helemaal niets... ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 3 juli 2007 om 17:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ik ben na 36 dienstjaren op een soort verlof voor pensioen gegaan na herstructurering,heb er zelf niet om gevraagt maar de voorwaarden waren goed dus heb ik toegehapt. Wat mij wel een beetje stoort aan het generatiepact is dat men met ouderen die zelfs voor mij gaan werken zijn en nu nog langer moeten blijven is het feit dat men geen rekening houd met de gewerkte uren. Mensen die in de zestiger jaren gestart zijn hebben nog meerdere jaren aan 45 uren per week gewerkt,gaan ze die nu ook omzetten in jaren pensioenrechten? ikzelf heb zo nog ongeveer 7 jaren gewerkt.
![]() |
![]() |
#189 |
Parlementslid
|
![]() En in die tussentijd ook geen geld verdienen. Of moet je hogere studies ook afschaffen misschien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En uw lachsmileys geven trouwens aan dat je de wet van vraag en aanbod nog niet echt onder de knie hebt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Staatssecretaris
|
![]() Velen hier weten niet hoe het is om in de autoindustrie te werken...aan den band ....
en de nevendiensten verdien het ook ook (ik ook dus ) De mensen verdienen het om op rust te gaan op 50 jarige leeftijd. Waarom hebben we al de jaren zoveel afgedragen. Hoelang moet een politieker werken ( 8 jaar ? ) om levens-lang een extra te krijgen bij zijn pensioen ===van vele euro's. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
op 50 jaar ...versleten ja ....de medische kosten gaan oplopen daarom dat de 50 plussers eruit moet en dat weten onze bazen = GM |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ga met u akkoord buiten uw vb van luchtmachtpiloten. Het gaat hier om een job waar je voor aan extreem hoge eisen moet voldoen, met een zeer hoge risicofactor en een job waar je op 45 simpelweg niet meer in mee kan draaien. Die mogen dus imo een heel hoog salaris en aantrekkelijke voorwaarden hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Als piloot zal dat wel zo zijn. Maar waarom hem geen job geven als instructeur of laat hem ander nuttig werk doen binnen de luchtmacht.... Nu betaalt men hem zijn wedde (2500 euro+netto) en heeft de maatschappij er niets meer aan. Als hij dan toch niet meer kan dat hij dan op de ziekenkas gaat staan tot zijn 65. Maar om bij te klussen zijn ze dan weer wel plots fit genoeg.... Ik ken er zo ene die met al zijn vrije tijd die hij had tijdens zijn diensturen, ondertussen al eigenaar is van 14 huizen....Je weet wel, een huis goedkoop kopen, in orde zetten ,verhuren, enz.... En andere arbeiders die boven de 50 zijn (bouw, band.....) kunnen die nog mee met het ritme denk je? Die mogen, als ze al een dokter vinden die hen op de ziekenkas zet, rondkomen met 800 euro in de maand.... En niet elke luchtmachtpiloot vliegt op F16. De meesten zitten op Hercules, Seaking, Augusta, Falcon, Alouette, zelfs A310.... Geen wonder dat iedereen bij de staat wil werken en de prive geen mensen meer vindt. Weinig werken, schoon jobke, geen stress, dikke pensioenen, en elke dag lekker gesubsidieerd eten in de mess van de officieren..... het verschil met de dagelijkse portie frietjes met een gepaneerd groenblauw uitgeslagen kieken uit de prive is alleszins immens. ('k ben er 1 keer gaan eten: een tomatcrevet heb je daar voor 1.50e...) En die risicofactor.... ik kan mij al niet meer herinneren wanneer daar de laatste dode gevallen is, en dan zal het wel een dom ongeluk geweest zijn.... De doden die dagelijks op onze wegen vallen zijn van een andere orde. Of in een toenmalige rijkswachtkazerne was er een gang met portretten van verongelukte zwaantjes..... die gang was pas lang..... O ja, rijkswachters, die mogen op pensioen aan 56....zijn kantoorjobkes bij de federale politie plots riskanter dan die in de prive misschien? Laatst gewijzigd door Amaj : 3 juli 2007 om 20:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Parlementslid
|
![]() Nee dat hoeft niet, maar diegene zeer jong aan het werk waren - omdat het soms niet anders kon - hielden (tegen minimumlonen) de economie mee draaiende en gingen na negen uur hard werken nog tot 4 x per week naar de avondschool. Denk maar niet dat een jonge werknemer werd ontzien op de fabriek, die moest even hard meedraaien als zijn volwassen collega. Een puber in volle groei mocht ook zakken van 50 kilo versleuren op de fabriek. De jaren die velen onder ons gewerkt hebben als minderjarige - en ik bedoel daarmee niet op leercontract, maar de volle pot op de fabriek - zouden potdorie dubbel mogen tellen!
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. Laatst gewijzigd door metten : 3 juli 2007 om 20:13. |
![]() |
![]() |