![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gisteren keek ik heel toevallig naar de film "Stille Nacht". Ik heb soms het idee dat het karakter van Nederlandse vrouwen en meisjes meer aansluit bij het onze. Van Nederlandse mannen denk ik soms dat ze een beetje opgefokt kunnen zijn.
Natuurlijk, van een film waarin alle hoofdrolspelers vrouwen zijn, en waarin elke man door hen bekeken wordt als verkrachter,.... ![]()
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Parlementslid
|
![]() Ja, maar daar blijft het bij. Op vlak van allochtonen en illegalen is hij misschien wel xenofobisch en zeker conservatief.
![]() |
#186 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn programma eens lezen.
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Staatssecretaris
|
![]() Beste mensen, ondertussen is Heftruck forummer van de week, maar ik houd deze discussie op sticky omdat er hier nog druk gediscussieert wordt, dus beste forummers jullie kunnen nog een tijdje discussieren met Liberalist_NL.
Laatst gewijzigd door Pluche : 11 juli 2007 om 22:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mij betreft mag het doorgaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Staatssecretaris
|
![]() OK dat is genoteerd, dan hebben we voorlopig 2 forummers van de week Heftruck en Liberalist_NL.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Staatssecretaris
|
![]() Beste liberalist_NL, stel je bent minister van justitie, zou je dan de wet Lejeune afschaffen (de wet die inhoudt dat een gevangene bij goed gedrag vervroegd vrijkomt)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hangt natuurlijk helemaal af van de specifieke zaak. Ik weet het goede niet van de wet Lejeune, maar vooral met het oog op zware gevangenisstraffen sta ik negatief tegenover de wet. Is het rechtvaardig dat iemand die met voorbedachte rade een ander heeft vermoord, vervroegd vrijkomt? Wat mij betreft niet, de gevangene heeft met het goed gedrag niets bewezen ten opzichte van zijn of haar straf. Anders ligt dat bij een vandalist, een hooligan, of een drugshandelaar. Wanneer deze mensen goed gedrag vertonen, en ook na de straf doen blijken hun les geleerd te hebben, dan is de wet in wezen nuttig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |||
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_Lejeune Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#194 |
Staatssecretaris
|
![]() Beste liberalist, stel je voor dat je voorzitter wordt van het Centrum voor Gelijke Kansen en Rascismebestrijding, hoe zou je dan racisme omschrijven?
Laatst gewijzigd door Pluche : 12 juli 2007 om 11:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo zou ik het omschrijven. Deze omschrijving van de term maakt het mogelijk de ''praktisch'' schadelijke racisme aan te pakken. Je kan de term namelijk heel ruim zien. Het niet accepteren van een sollicitant, het aanvaren van een willekeurig iemand van een bepaald ras, of haat verspreiden in het algemeen, is dan verboden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pluche, het lijkt me mooi geweest. Ik heb een dag extra gehad en nu is het Heftrucks beurt om in de belangstelling te staan. Morgen ga ik op vakantie dus, evalueer er maar op los!
![]() |
![]() |
![]() |