![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met andere woorden, zie ik daar het nut niet van in. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 11 juli 2007 om 00:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar bon, nu je een soort "authoriteit" vasthangt aan die persoon.. Ben je bereid diezelfde authoriteit te geven aan alle andere redacteurs en leiderfiguren binnen de holebibeweging die het tegendeel beweren, namelijk dat; homoseksualiteit volstrekt normaal is? Ik zou er van opkijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() Zijn jullie stilgevallen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat kan je als hetero hier over zeggen ? dit is niet van onze wereld
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
daar is onze wereldvreemde weer....... wat is jouw wereld dan ? ....... we leven op dezelfde aardkluit en in normale tijden respecteren we elkaar , maar geloof en extremisten ( rechts, islam, kerk, ... ) hebben deze wereld veranderd in een wereld van afgunst en navelstaarderij |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb mijn mening eerder over dit artikel eerder al gegeven : er valt niet veel aan de debatteren. Het artikel was dan ook niet gepost om te debatteren, maar om de homo's op dit forum nog eens uit te dagen voor een potje bekvechten. In die zin lijkt het in zijn opzet geslaagd. Het enige dat je uit het artikel kan afleiden is dat die man een soort religieuze ervaring heeft beleefd, en nu zijn homoseksualiteit, die hij vroeger aanvaardde, heeft afgezworen omdat deze niet strookt met zijn nieuwe religieuze moraal. Dat is zijn goed recht. Het feit dat het voorval de pers heeft gehaald is waarschijnlijk te wijten aan het feit dat hij voor dat blad werkte. Verder kan je er niet veel over zeggen, religie is nu eenmaal van aard irrationeel. Ik wens hem het allerbeste in zijn verdere heteroseksuele carrière. Laat het duidelijk zijn -en hierin moet je maar het woord van een ervaringsdeskundige aannemen- dat homoseksualiteit niet zomaar spontaan verandert in heteroseksualiteit. Ik denk dan ook dat deze man zichzelf een beetje voor de gek houdt, maar het kan natuurlijk ook zijn dat hij gewoon biseksueel is. We weten het niet. De nieuwe interpretatie die hij zelf aan homoseksualiteit geeft ("genezen van", "de dood", etc.) gaat uiteraard alleen hem aan.
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus als ik het goed begrijp, zeggen alle homoseksuelen, dat de man in kwestie, liegt in feite...
En wie er anders over denkt is onredelijk en staat niet open voor rede en logica en zo... Waarvan akte, Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 11 juli 2007 om 10:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als die man echt bekeerd was geweest had hij helemaal niks meer gezien in mannen of vrouwen, want dat is zondig, op mensen vallen...
![]() |
![]() |
#191 | |||||||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ik zie je punt niet Citaat:
Citaat:
Citaat:
Misschien kan je het nu dan eens doen? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De man liegt niet, maar kan niet de waarheid spreken. Het is een wetenschappelijke onmogelijkheid. Ik geloof best dat hij denkt dat hij hetero is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bovendien, die kerkelijke organisaties die spreken over ''genezing'' hebben het ook over ''coming in (the closet)''. Dit suggereert natuurlijk dat ze het moeten opkroppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 11 juli 2007 om 11:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja? Dat is dan jammer.
Citaat:
Je weert toch wat je zelf schreef mag ik hopen? Ik heb het je geciteerd met de link erbij. Je kunt net zo goed het licht van de zon ontkennen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mijn wereld ? werken, vergaderen, meetings, weekendjes naar zee en kinderen, privé thuis met mijn vrouw... voor de rest... "ieder diertje zijn pleziertje..."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
ik ga uit zoals hetero's , eet zoals hen , betaal belastingen zoals hen , werk bijna 7 op 7 . raar he , dat je toch in dezelfde leefwereld leeft, of dacht je dat ik van Mars kwam...... niet alle homo's zijn gay parade type's zoals niet alle hetero's losgeslagen xtc fuifbesdten zijn je moet altijd je mening nuanceren......... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorzaak van homoseksualiteit lig wetenschappelijk helemaal nog niet vast. En jij doet alsof dat wel zo zou zijn, meer nog, je gebruikt het zelfs als argument. En dat is intellectueel oneerlijk discuteren. Hoe zou jij het vinden als ik voortdurend zou doen alsof het wetenschappelijk bewezen is dat homoseksualiteit psychologisch te verklaren is en daar niet van afwijk zolang ik geloof dat ik van vlees en bloed ben? En dat bovendien voortdurend als doorslaggevend argument naar voor schuif in debatten... Wel, zo onredelijk ben je zelf. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |