![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Absoluut. Maar over die keuzevrijheid kan ook nog gediscussieerd worden. Mag een psychopaat aankloppen bij een kliniek om zich waar dan ook te laten verminken? Ik kan mij niet voorstellen dat een integere dokter zijn scalpel zou te voorschijn halen om iemand een stuk van zijn lichaam af te snijden omdat die "daar nu eenmaal zelf voor kiest". In Islamitische of joodse landen zal dat wel gebeuren maar daar zijn ze dan ook goed gek.
Laatst gewijzigd door slobodan : 13 juli 2007 om 23:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Mij lijkt het dat bepaalde volwassenen die achterlijke gedragscodes(zoals de islam)volgen vele malen meer handelingsonbekwaam zijn dan kinderen. En ja dan moet de staat optreden om erger onheil te voorkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
slobodan... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Volgens mij is het hoog tijd dat je eens naar Mekka gaat om wat steentjes naar de duivel in die stenen pilaar te gooien. Als je vertrappeld wordt tijdens het sleffen rond die maffe steen is dat geen probleem, je gaat linea recta naar de hemel waar de maagden op je wachten! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat vind je daar dan van? Zijn die dan ook goed gek? Het is je enkel en alleen te doen om je haat voor de islam en moslims, want dat zijn nog 2 verschillende dingen, er zijn mensen die een afkeer hebben van de islam maar dat niet uitwerken op moslims, jij bent van de andere soort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Wat die Moslimhaat betreft...ik ga ervan uit dat moslims geesteszieken zijn die geholpen dienen te worden als ze in onze lekenmaatschappij wensen mee te draaien. Ook weeral, allerlei dwaze gebruiken in hun eigen thuislanden, geen probleem natuurlijk. Maar ik vind hun zichtbare aanwezigheid hier bedreigend en grotesk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door nubian : 14 juli 2007 om 11:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Banneling
|
![]() En het werd stil bij Nubian en de poco's. Want de manifeste homo-haat van de moslims, ingebakken en verplichte kost in de islamitische religie/ideologie, dat mag natuurlijk niet onder de lamp gehouden worden. Dat heten de poco's dan 'culturele diversiteit'of recht op 'culturele eigenheid'. Geen vuiltje aan de lucht. Erger, sommigen hier op het forum zouden er hun broek voor afsteken om het als 'verrijking' verkocht te krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
|
![]() ach ja, doe zo verder boyz....het siert jullie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Absoluut. We hebben het in Europa al veel te ver laten komen, maar de kentering is onmiskenbaar: Sarkozy in Frankrijk, het plebisciet tegen de linkse indoctrinatie hier, strenger immigratiebeleid en Nederland, Europa is misschien nog niet helemaal verloren aan de achterlijke "cultuur" van de Islamieten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
|
![]() applaus voor jezelf!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ken moslims waarbij jij nog niet eens tot aan de enkels reikt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#197 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb wel geen "details" gevraagd, maar dat is wat ze me vertelde
![]()
![]() |
#199 |
Minister
|
![]() Jammer... ik denk dat het meer aan de man zal gelegen hebben dan aan het ontbreken van een velleke want zoals ik eerder al aanbracht: wat is het verschil tussen een besneden en een onbesneden penis in erectie? Voor zover ik me kan herinneren: niets
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |