Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 13 juli 2007, 23:49   #181
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

slobodan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
kom Edina, laat ons naar de kern gaan

de hamvraag is of en hoever je ouders laat beslissen voor hun kinderen, al de rest is toch bijkomstig

maw wie is de beste ouder : de ouders of de heersende moraal/de staat/de toevallige democratische meerderheid.

wat is het belangrijkst burgerlijke rechten en vrijheden of een opgelegde te volgen modieus setje normen en waarden ?
Het beste is om u en uw partner(s) te steriliseren, mensen zoals u zijn een gevaar voor hun kinderen en de gemeenschap.
slobodan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2007, 23:53   #182
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
De enige aanvaardbare reden voor een besnijdenis is voor mij medische noodzaak (in geval van fimosis). Al de andere redenen zijn onaanvaardbaar tenzij de persoon in kwestie daar zelf voor kiest.
Absoluut. Maar over die keuzevrijheid kan ook nog gediscussieerd worden. Mag een psychopaat aankloppen bij een kliniek om zich waar dan ook te laten verminken? Ik kan mij niet voorstellen dat een integere dokter zijn scalpel zou te voorschijn halen om iemand een stuk van zijn lichaam af te snijden omdat die "daar nu eenmaal zelf voor kiest". In Islamitische of joodse landen zal dat wel gebeuren maar daar zijn ze dan ook goed gek.

Laatst gewijzigd door slobodan : 13 juli 2007 om 23:59.
Oud 13 juli 2007, 23:58   #183
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
we zijn dus (eindelijk) bij de essentie hé :
mag een ouder beslissingen nemen voor zijn (handelingsonbekwaam) kind of kan de STAAT dat beter hé ?
...
Ik neem aan dat jij je kinderen verbiedt om een gordel te dragen in de auto alleen al omdat de STAAT dat oplegt...
Mij lijkt het dat bepaalde volwassenen die achterlijke gedragscodes(zoals de islam)volgen vele malen meer handelingsonbekwaam zijn dan kinderen.
En ja dan moet de staat optreden om erger onheil te voorkomen.
Oud 14 juli 2007, 00:07   #184
Hoogmoed
Gouverneur

Hoogmoed's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slobodan Bekijk bericht
Ja ik ben een Islamhater en maar goed ook. Wentel jij je nog maar wat in je middeleeuwse waanideeen, als jij urine of wat dan ook schimmel aan je eikel hebt is dat gewoon omdat je je daar niet wast.
Van die "meer en meer dokters" is pure kletspraat, noem mij eens 1 dokter met naam en toenaam die zoiets zoude beweren.
Dat van die AIDS is helemaal crimineel, ik kan mij goed voorstellen dat groepsverkrachtende Islam mannetjes zichzelf graag zoiets wijsmaken, kunnen ze naar hartelust vrouwen zonder Niqaab misbruiken, net zoals hun profeet en grote voorbeeld, de pedofiel Mohammed !

slobodan... ... en je mag hem daar steken waar de zon nooit schijnt... (waarschijnlijk kick je er nog op)!

Divide et impera .... Panem et circenses

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Verschiet dan niet als ze met een blauw oog thuis komen. 97% van de bevolking is geen Moslim.
Hoogmoed is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2007, 00:22   #185
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed Bekijk bericht
slobodan... ... en je mag hem daar steken waar de zon nooit schijnt... (waarschijnlijk kick je er nog op)!
Er zijn twee mogeljke opties: de walgelijke islamieten behalen de overhand in Europa, OF Slobodan Milosevic krijgt postuum de Nobelprijs voor de vrede omdat hij zich als echte Europeaan verzette tegen de middeleeuwse krachten van de achterlijke islam.

Volgens mij is het hoog tijd dat je eens naar Mekka gaat om wat steentjes naar de duivel in die stenen pilaar te gooien. Als je vertrappeld wordt tijdens het sleffen rond die maffe steen is dat geen probleem, je gaat linea recta naar de hemel waar de maagden op je wachten!
Oud 14 juli 2007, 06:58   #186
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Absoluut. Maar over die keuzevrijheid kan ook nog gediscussieerd worden. Mag een psychopaat aankloppen bij een kliniek om zich waar dan ook te laten verminken? Ik kan mij niet voorstellen dat een integere dokter zijn scalpel zou te voorschijn halen om iemand een stuk van zijn lichaam af te snijden omdat die "daar nu eenmaal zelf voor kiest". In Islamitische of joodse landen zal dat wel gebeuren maar daar zijn ze dan ook goed gek.
Nog nooit gehoord van plastische chirurgie om puur esthetische redenen? Er wordt constant in mensenlichamen gesneden omdat men daar zelf voor kiest.
Wat vind je daar dan van? Zijn die dan ook goed gek?
Het is je enkel en alleen te doen om je haat voor de islam en moslims, want dat zijn nog 2 verschillende dingen, er zijn mensen die een afkeer hebben van de islam maar dat niet uitwerken op moslims, jij bent van de andere soort.
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2007, 10:47   #187
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Nog nooit gehoord van plastische chirurgie om puur esthetische redenen? Er wordt constant in mensenlichamen gesneden omdat men daar zelf voor kiest.
Wat vind je daar dan van? Zijn die dan ook goed gek?
.
Meestal wel ja. Maar als het hier gaat om volwassenen die dat zelf beslissen EN je vind dokters die dat voor geld willen doen, geen probleem natuurlijk. Maar minderjarige kinderen dwingen of onder druk zetten om zich te laten verminken omdat het "geloof" dat eist is ontoelaatbaar natuurlijk, net zoals hoofddoeken en rituele slachtingen.
Wat die Moslimhaat betreft...ik ga ervan uit dat moslims geesteszieken zijn die geholpen dienen te worden als ze in onze lekenmaatschappij wensen mee te draaien. Ook weeral, allerlei dwaze gebruiken in hun eigen thuislanden, geen probleem natuurlijk. Maar ik vind hun zichtbare aanwezigheid hier bedreigend en grotesk.
Oud 14 juli 2007, 11:15   #188
nubian
Perm. Vertegenwoordiger VN

nubian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Meestal wel ja. Maar als het hier gaat om volwassenen die dat zelf beslissen EN je vind dokters die dat voor geld willen doen, geen probleem natuurlijk. Maar minderjarige kinderen dwingen of onder druk zetten om zich te laten verminken omdat het "geloof" dat eist is ontoelaatbaar natuurlijk, net zoals hoofddoeken en rituele slachtingen.
Wat die Moslimhaat betreft...ik ga ervan uit dat moslims geesteszieken zijn die geholpen dienen te worden als ze in onze lekenmaatschappij wensen mee te draaien. Ook weeral, allerlei dwaze gebruiken in hun eigen thuislanden, geen probleem natuurlijk. Maar ik vind hun zichtbare aanwezigheid hier bedreigend en grotesk.
Met zo'n dergelijke uitspraken is de joden/homo-haat ook begonnen, maar dat wist je al zeker hé

Laatst gewijzigd door nubian : 14 juli 2007 om 11:16.
nubian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2007, 11:56   #189
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nubian Bekijk bericht
Met zo'n dergelijke uitspraken is de joden/homo-haat ook begonnen, maar dat wist je al zeker hé
Tiens, als er nu één bevolkingsgroep is die Joden en homo's haat zijn het wel de Islamieten...
Oud 14 juli 2007, 12:12   #190
Banneling

Standaard

Citaat:
Tiens, als er nu één bevolkingsgroep is die Joden en homo's haat zijn het wel de Islamieten...
En het werd stil bij Nubian en de poco's. Want de manifeste homo-haat van de moslims, ingebakken en verplichte kost in de islamitische religie/ideologie, dat mag natuurlijk niet onder de lamp gehouden worden. Dat heten de poco's dan 'culturele diversiteit'of recht op 'culturele eigenheid'. Geen vuiltje aan de lucht. Erger, sommigen hier op het forum zouden er hun broek voor afsteken om het als 'verrijking' verkocht te krijgen.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2007, 12:22   #191
nubian

Standaard

ach ja, doe zo verder boyz....het siert jullie
Oud 14 juli 2007, 12:27   #192
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nubian Bekijk bericht
ach ja, doe zo verder boyz....het siert jullie
Absoluut. We hebben het in Europa al veel te ver laten komen, maar de kentering is onmiskenbaar: Sarkozy in Frankrijk, het plebisciet tegen de linkse indoctrinatie hier, strenger immigratiebeleid en Nederland, Europa is misschien nog niet helemaal verloren aan de achterlijke "cultuur" van de Islamieten.
Oud 14 juli 2007, 12:31   #193
nubian

Standaard

applaus voor jezelf!!!
Oud 14 juli 2007, 12:36   #194
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Ik denk van u net hetzelfde.
Ik ken moslims waarbij jij nog niet eens tot aan de enkels reikt.
Oud 14 juli 2007, 12:38   #195
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Weer die veralgemening... ik ken moslims die met homo's zitten te zeveren tijdens een etentje en ik ken Belgen die een hekel hebben aan homo's
Oud 14 juli 2007, 12:39   #196
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Geven mannen meer genot aan een vrouw na besnijdenis?
Een vriendin van me (die een relatie gehad heeft met een "besneden" Jood) wist me alleszins te vertellen dat de sex met een besneden penis superieur was aan een "niet-besneden".
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2007, 12:41   #197
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Een vriendin van me (die een relatie gehad heeft met een "besneden" Jood) wist me alleszins te vertellen dat de sex met een besneden penis superieur was aan een "niet-besneden".
Orale sex wel ja maar gewone? Geloof er niks van
Oud 14 juli 2007, 12:53   #198
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Orale sex wel ja maar gewone? Geloof er niks van
Heb wel geen "details" gevraagd, maar dat is wat ze me vertelde
Oud 14 juli 2007, 12:56   #199
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Heb wel geen "details" gevraagd, maar dat is wat ze me vertelde
Jammer... ik denk dat het meer aan de man zal gelegen hebben dan aan het ontbreken van een velleke want zoals ik eerder al aanbracht: wat is het verschil tussen een besneden en een onbesneden penis in erectie? Voor zover ik me kan herinneren: niets
Oud 14 juli 2007, 12:59   #200
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jammer... ik denk dat het meer aan de man zal gelegen hebben dan aan het ontbreken van een velleke want zoals ik eerder al aanbracht: wat is het verschil tussen een besneden en een onbesneden penis in erectie? Voor zover ik me kan herinneren: niets
Ik zou het ook niet weten aangezien ik niet besneden ben.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be