![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Anderzijds kan je wel opmerken dat een zonnekalender beter is omdat het synchroon loopt met de seizoenen(toch belangrijk voor de landbouw en dus voor de verdere ontwikkeling van je maatschapij)
![]() |
![]() |
#182 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hells Angels als organisatie zijn apolitiek. Voor de rest zijn het individuen als ieder ander. Ik zelf ben alleszins rechts, misschien en soms wel extreem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Europees Commissaris
|
![]() Neen. Een kalender dient om de datum te weten. En hoe je die datum definieert, hangt af van hoe je een kalender wil gebruiken. Het is niet omdat wij Europeanen en blank zijn, dat onze kalender per definitie superieur is op die van een andere cultuur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Langs de andere kant weet je door een maankalender beter wanneer de emotionele cycli vallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
|
![]() Dat weet je zonder kalender ook wel, ik alleszins toch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Uw tweede opmerking haalt uw eerste onderuit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Minister
|
![]() Het is omgekeerd. Het feit dat wij een deugdelijke kalender hebben toont aan dat we superieur zijn tov zij die hierover niet beschikken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
|
![]() Ja natuurlijk, het was ook niet mijn bedoeling dat af te strijden.
Ik wou maar zeggen, mijn ex die kon een week op voorhand zeggen wanneer het volle maan was, aan mijn gedrag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het is een verschil in kwaliteit tussen de diverse kalenders. Vgl. het met een Trabant en een Mercedes, beiden zijn auto's en het zou verkeerd zijn om een van hen als verkeerde auto te beschouwen, maar er blijft wel een duidelijk kwaliteitsverschil. Edit: Maar dit begint hier meer een off-topic discussie te worden dus ga ik er maar mee stoppen na het mijn mening even kort samen te vatten. De Westerse kalender is superieur tegenover de maankalender van de Islam, maar daarom is die maankalender nog niet "verkeerd" alleen slechter.
De Witte Pion Laatst gewijzigd door ZERO : 15 augustus 2007 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() De verovering en genocide op de Inca's, de Azteken, de Tolteken, etc... werd goedgekeurd en aangemoedigd door de Kerk. Amerika is leeggeplunderd door de conquistadores vanwege het goud, maar gekoloniseerd en de autochtone bevolking uitgemoord in naam van Christus Rex. De bibliotheken, de prachtige tempels en andere gebouwen zijn platgebrand omdat zij des duivels waren.
![]() |
#196 |
Minister
|
![]() Als men een Trabantchauffeur een Mercedes aanbiedt zal de keuze snel gemaakt zijn tenzij deze lijdt aan ideologische verblinding. In dit opzicht is uw vergelijking niet eens zo slecht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
|
![]() Citaat:
Lees Europe in the high middle ages van William Chester Jordan er maar eens op na. Hoofdstuk II zal een openbaring voor u zijn.
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 15 augustus 2007 om 15:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zie dit soort dingen evengoed gebeuren tussen extreem linksen zenne ... Waar haal je die info over extreem rechts vandaan ? Uit je eigen zieke fantasie, durf ik wedden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
|
![]() Een toevallige aaneenschakeling van omstandigheden zou ik het niet echt noemen. De bewuste moord op een groep mensen, gebaseerd op etniciteit, is in mijn ogen een genocide. Bij mijn weten zijn de landen in Centraal- en Zuid-Amerika Spaanstalig, op het Portugese Brazilië na. Ook bij mijn weten spraken de Inca's, Maya's, Tolteken, Azteken, etc... geen Spaans of Portugees en waren het geen christenen. Hoe zou dit toch komen aangezien ik nog nooit gelezen heb van een massale vrijwillige overschakeling naar het christendom en het Spaans/Portugees?