![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://nl.youtube.com/watch?v=4zMQGKpFqYE ![]() En dan die commentaren. Éen ervan: good girls go to heaven, bad girls go to Amsterdam! ![]() Laatst gewijzigd door Ambiorix : 21 augustus 2007 om 17:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
|
![]() Citaat:
Het tweede heb ik geen idee waar het over gaat, btw iemand die met de walen samenwerkt wordt ook een vlaamse volksverrader genoemd Andere taal? Bullshit, lees beter! En als laatste mss zou een atoombom op Vlaanderen jou eens deugd kunnen doen!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
|
![]() Citaat:
Als je het allemaal niet zo meent moet je het ook niet zo zeggen. Net als je onderschrift, trouwens. Ik neem tenminste niet aan dat je vindt dat het volk moet uitdragen wat de partijen bedenken. Maar zo staat het er wél. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() Ik vind het fijn te leven in België. Ik wind daar geen doekjes om. Een land met twee culturen (eigenlijk drie). Een luxe. Natuurlijk er moeten bepaalde dingen dringend geregeld worden mbt tot de staatshervorming. Maar voor de rest vind ik het hier goed leven. Het spreekt vanzelf dat ik het leven in Limburg onovertrefbaar vind, maar leven in Belgie, Vlaanderen, Limburg is prima.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
|
![]() Citaat:
Wat is het toch leuk hé etiquettes plakken op mensen éh, ik ben tegen een groot-nederland en durf mijn bek open te doen tijdens de discussies en opeens worden allemaal dingen in mijn mond gelegd... Dit duurt al weken en zal wsl nooit meer stoppen! Btw, in k&k hoef je niet serieus te zijn, onder welke categorie reken je pb's??? Aja.. dat je in het normale forum serieus bent kan ik nog aannemen maar in pb's.... In pb's zijn er weinig regels en kan je dus gelijk stellen met k&k... Probeer eens met serieuze dingen af te komen eh.
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 21 augustus 2007 om 17:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
|
![]() Citaat:
Kijk, wat mij betreft ga je er lekker mee door. Maar kijk dan niet vreemd op als sommige mensen wat geërgerd reageren. Dat je tegen Groot-Nederland bent moet je ook allemaal lekker zelf weten. Het is niet dáárop dat je reacties krijgt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
|
![]() Citaat:
In tegendeel zelfs, ik ben altijd voorstander geweest van een goede samenwerking met Nederland, net zoals met alle andere buurlanden, en over die taalkwestie, een complete leugen! Maar verblind door mijn naam en de vooroordelen die jullie er de laatste weken aan hebben gekleefd is dat natuurlijk nooit tot jullie kunnen doordringen. Als er iemand geërgerd zou moeten reageren dan ben ik het wel... Als jij niet in staat bent een gewone discussie te voeren en constant moet terugvallen op vooroordelen zou je beter ophoepelen, of hans, ferremans, en c2c vervoegen! Natuurlijk draait alles om Groot-Nederland, om wat anders? ![]() Als ik een Groot-Nederlander was en atoombommen liet vallen op de Walen of Frankrijk zou er nooit één woord worden gezegd, ja mss van ferremans, hans, of c2c maar NOOIT van jullie. (jullie=groot-nederlanders voor het geval er weer ene clown met een stomme vraag wil afkomen) Ik weet waarover ik praat, jij daarentegen...
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 21 augustus 2007 om 18:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens serieus nemen? Je gaat me toch niet zeggen dat jij iemand van dit forum serieus neemt? En dus letterlijk gaat doen wat hij zegt... ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Kan, de teamspirit voor het Belgische is door al dat communautair gedoe zeker verdwenen. En iedereen weet dat een ploeg maar kan winnen als het bereid is samen te werken.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() Bij hun kan het enkel in Amsterdam de prostitutie, bij ons blijft het niet beperkt tot de hoofdstad. Gent, Kortenberg, Antwerpen, Lokeren,...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
|
![]() O, bij ons heb je ook overal hoerenbuurten hoor. Eindhoven heeft deze vrouwen laatst nog naar een nieuw onderkomen geschopt. De klanten waren er niet zo blij mee, ze waren te duidelijk zichtbaar vanuit de omgeving.
![]() |
![]() |
#197 |
Burger
|
![]() die zwarte heft niks te zeggen? allez wa weet ne zwarte nu over vlamingen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
|
![]() Citaat:
Lol, het forum wordt hier overspoeld door racisten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is het Vincent? geen zin meer om over en weer te rijden vanuit Duitsland of zo? Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 22 augustus 2007 om 09:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Vincent Kompany leest teveel de franstalige rabiate haatpers. Hij denkt door deze invloed dat alle Vlamingen racisten en egoïsten zijn en dat die arme franstaligen allemaal door deze Vlamingen uitgebuit worden.
Als hij tot het clubje van haatdragers als Maingain en Milquet wil behoren, mij goed, maar dan moet hij maar weggaan bij de Rode Duivels. Laatst gewijzigd door Geertje : 22 augustus 2007 om 10:27. |
![]() |
![]() |