Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 augustus 2007, 17:17   #181
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Bij Nederland denken mensen ook weleens aan een provincie van Rusland, maar 'wij' zijn inderdaad wel iets bekender. Maar of dat komt door het verschil in grootte tussen beide landen of door de reputatie van Amsterdam...
idd..
http://nl.youtube.com/watch?v=4zMQGKpFqYE

En dan die commentaren. Éen ervan: good girls go to heaven, bad girls go to Amsterdam!

Laatst gewijzigd door Ambiorix : 21 augustus 2007 om 17:18.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2007, 17:36   #182
baseballpolitieker

baseballpolitieker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Uw partijcollega zag mij liever dood, noemde een vlaming die wel voor een politieke eenheid is 'Vlaamse Volkverrader', (beide scheldkanonnades zijn inmiddels verwijderd), komt af met de termen 'imperialisten, inpalmen, bezetten' en nog meer van dat fraais, vindt dat Vlaams een andere taal moet zijn dan Nederlands omdat Néderlanders Nederlands spreken. Het laatste staaltje van zijn hand is 'een atoombom op Nederland'.

Mág er door sommigen dan stekelig gereageerd worden en de term "Hollanderhaat' in de mond genomen?
Het eerste was niet serieus bedoeld en dat weet jij ook.
Het tweede heb ik geen idee waar het over gaat, btw iemand die met de walen samenwerkt wordt ook een vlaamse volksverrader genoemd
Andere taal? Bullshit, lees beter!
En als laatste mss zou een atoombom op Vlaanderen jou eens deugd kunnen doen!

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2007, 17:40   #183
Bovenbuur

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker Bekijk bericht
Het tweede heb ik geen idee waar het over gaat, btw iemand die met de walen samenwerkt wordt ook een vlaamse volksverrader genoemd
*Drukt op knop, moet toch eens tellen hoeveel hij er nog heeft*
Oud 21 augustus 2007, 17:41   #184
baseballpolitieker

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
*Drukt op knop, moet toch eens tellen hoeveel hij er nog heeft*
Ik heb er exact nul als het om strafpunten gaat! (tis toch over da eh)

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
Oud 21 augustus 2007, 17:42   #185
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het eerste kwam er rottig uit, het tweede ben je 'vergeten', het derde meen je wel degelijk en het vierde: Neen!

Als je het allemaal niet zo meent moet je het ook niet zo zeggen. Net als je onderschrift, trouwens. Ik neem tenminste niet aan dat je vindt dat het volk moet uitdragen wat de partijen bedenken. Maar zo staat het er wél.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2007, 17:45   #186
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor Bekijk bericht
Ik zou het anders formuleren: het bestaan van Belgique verziekt zowel de politiek als het voetbal.
Ik vind het fijn te leven in België. Ik wind daar geen doekjes om. Een land met twee culturen (eigenlijk drie). Een luxe. Natuurlijk er moeten bepaalde dingen dringend geregeld worden mbt tot de staatshervorming. Maar voor de rest vind ik het hier goed leven. Het spreekt vanzelf dat ik het leven in Limburg onovertrefbaar vind, maar leven in Belgie, Vlaanderen, Limburg is prima.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2007, 17:47   #187
baseballpolitieker

Standaard

Citaat:
Het eerste kwam er rottig uit, het tweede ben je 'vergeten', het derde meen je wel degelijk en het vierde: Neen!

Als je het allemaal niet zo meent moet je het ook niet zo zeggen. Net als je onderschrift, trouwens. Ik neem tenminste niet aan dat je vindt dat het volk moet uitdragen wat de partijen bedenken. Maar zo staat het er wél.
Sorry dat je verstandelijke capaciteiten zo laag lijken (uit je berichten) liggen dat alles zwart wit moet zijn... Vergeten die berichten over die eerste twee zijn 'verwijderd', jah ik weet van niets...

Wat is het toch leuk hé etiquettes plakken op mensen éh, ik ben tegen een groot-nederland en durf mijn bek open te doen tijdens de discussies en opeens worden allemaal dingen in mijn mond gelegd... Dit duurt al weken en zal wsl nooit meer stoppen! Btw, in k&k hoef je niet serieus te zijn, onder welke categorie reken je pb's??? Aja.. dat je in het normale forum serieus bent kan ik nog aannemen maar in pb's.... In pb's zijn er weinig regels en kan je dus gelijk stellen met k&k... Probeer eens met serieuze dingen af te komen eh.

Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 21 augustus 2007 om 17:48.
Oud 21 augustus 2007, 17:59   #188
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Sorry dat je verstandelijke capaciteiten zo laag lijken (uit je berichten) liggen dat alles zwart wit moet zijn... Vergeten die berichten over die eerste twee zijn 'verwijderd', jah ik weet van niets...

Wat is het toch leuk hé etiquettes plakken op mensen éh, ik ben tegen een groot-nederland en durf mijn bek open te doen tijdens de discussies en opeens worden allemaal dingen in mijn mond gelegd... Dit duurt al weken en zal wsl nooit meer stoppen! Btw, in k&k hoef je niet serieus te zijn, onder welke categorie reken je pb's??? Aja.. dat je in het normale forum serieus bent kan ik nog aannemen maar in pb's.... In pb's zijn er weinig regels en kan je dus gelijk stellen met k&k... Probeer eens met serieuze dingen af te komen eh.
Ben je het dan echt allemaal vergeten? Wat dan? Was je dronken of zo?

Kijk, wat mij betreft ga je er lekker mee door. Maar kijk dan niet vreemd op als sommige mensen wat geërgerd reageren.

Dat je tegen Groot-Nederland bent moet je ook allemaal lekker zelf weten. Het is niet dáárop dat je reacties krijgt.
Oud 21 augustus 2007, 18:04   #189
baseballpolitieker

Standaard

Citaat:
Ben je het dan echt allemaal vergeten? Wat dan? Was je dronken of zo?

Kijk, wat mij betreft ga je er lekker mee door. Maar kijk dan niet vreemd op als sommige mensen wat geërgerd reageren.

Dat je tegen Groot-Nederland bent moet je ook allemaal lekker zelf weten. Het is niet dáárop dat je reacties krijgt.
Nergens zal je van mij berichten vinden die zeggen dat ik tegen een samenwerking met Nederland ben of voor het erkennen van het vlaams en nederlands als twee volledig andere talen.
In tegendeel zelfs, ik ben altijd voorstander geweest van een goede samenwerking met Nederland, net zoals met alle andere buurlanden, en over die taalkwestie, een complete leugen! Maar verblind door mijn naam en de vooroordelen die jullie er de laatste weken aan hebben gekleefd is dat natuurlijk nooit tot jullie kunnen doordringen.
Als er iemand geërgerd zou moeten reageren dan ben ik het wel... Als jij niet in staat bent een gewone discussie te voeren en constant moet terugvallen op vooroordelen zou je beter ophoepelen, of hans, ferremans, en c2c vervoegen!

Natuurlijk draait alles om Groot-Nederland, om wat anders? Al die voorbeelden dat je aanhaalt zijn sterk verbonden met dat onderwerp!

Als ik een Groot-Nederlander was en atoombommen liet vallen op de Walen of Frankrijk zou er nooit één woord worden gezegd, ja mss van ferremans, hans, of c2c maar NOOIT van jullie. (jullie=groot-nederlanders voor het geval er weer ene clown met een stomme vraag wil afkomen)
Ik weet waarover ik praat, jij daarentegen...

Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 21 augustus 2007 om 18:12.
Oud 21 augustus 2007, 18:40   #190
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Nergens zal je van mij berichten vinden die zeggen dat ik tegen een samenwerking met Nederland ben of voor het erkennen van het vlaams en nederlands als twee volledig andere talen.
In tegendeel zelfs, ik ben altijd voorstander geweest van een goede samenwerking met Nederland, net zoals met alle andere buurlanden, en over die taalkwestie, een complete leugen! Maar verblind door mijn naam en de vooroordelen die jullie er de laatste weken aan hebben gekleefd is dat natuurlijk nooit tot jullie kunnen doordringen.
Als er iemand geërgerd zou moeten reageren dan ben ik het wel... Als jij niet in staat bent een gewone discussie te voeren en constant moet terugvallen op vooroordelen zou je beter ophoepelen, of hans, ferremans, en c2c vervoegen!

Natuurlijk draait alles om Groot-Nederland, om wat anders? Al die voorbeelden dat je aanhaalt zijn sterk verbonden met dat onderwerp!

Als ik een Groot-Nederlander was en atoombommen liet vallen op de Walen of Frankrijk zou er nooit één woord worden gezegd, ja mss van ferremans, hans, of c2c maar NOOIT van jullie. (jullie=groot-nederlanders voor het geval er weer ene clown met een stomme vraag wil afkomen)
Ik weet waarover ik praat, jij daarentegen...
Stel je niet zo aan. Ik geef je slechts een verklaring voor het feit waarom je hier soms heftige reacties krijgt. Niet van mij, hoor. Ik neem je allang niet meer serieus.
Oud 21 augustus 2007, 18:58   #191
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Waalse_Rattachist Bekijk bericht
Krijgt Nederland interesse voor Vlaanderen? Kunt u dat bewijzen?
http://forum.politics.be/showthread....ewpost&t=93593
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2007, 21:08   #192
baseballpolitieker

Standaard

Citaat:
Stel je niet zo aan. Ik geef je slechts een verklaring voor het feit waarom je hier soms heftige reacties krijgt. Niet van mij, hoor. Ik neem je allang niet meer serieus.
Van wie handclapping? En zijn reden is niets anders dan wraak omdat hij geen discussies kan voeren, maar dat kan een outsider niet weten.

Trouwens serieus nemen? Je gaat me toch niet zeggen dat jij iemand van dit forum serieus neemt? En dus letterlijk gaat doen wat hij zegt...

Oud 21 augustus 2007, 21:38   #193
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Ik vind het fijn te leven in België. Ik wind daar geen doekjes om. Een land met twee culturen (eigenlijk drie). Een luxe. Natuurlijk er moeten bepaalde dingen dringend geregeld worden mbt tot de staatshervorming. Maar voor de rest vind ik het hier goed leven. Het spreekt vanzelf dat ik het leven in Limburg onovertrefbaar vind, maar leven in Belgie, Vlaanderen, Limburg is prima.
Nu moet u mij toch eens verklaren wat de meerwaarde eigenlijk is om in eenzelfde land, binnen de huidige Europese context, drie culturen te hebben? Kan u plotseling in een onafhankelijk Vlaanderen soms niet meer naar Wallonië? Zult u de Libre niet meer kunnen kopen in Antwerpen? Zullen Franstaligen CD's plotseling niet meer te verkrijgen zijn?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2007, 22:39   #194
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

labyrinth's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
Bron : http://www.sportwereld.be/Article/De...cleID=CH1G2BS5

Vincent Kompany wijt problemen bij de Rode Duivels ook aan verschil Vlamingen en Walen
Communautaire problemen? Alleen als we verliezen
Het is al zo lastig en nu kan bondscoach René Vandereycken alweer een brandje blussen. De nationale knuffelbeer Vincent Kompany stelt communautaire problemen mee verantwoordelijk voor de oneindig lijkende dip van de Rode Duivels.

Werd hij geïnspireerd door de met communautair bezaaide valkuilen en daardoor moeizame regeringsgesprekken op Hertoginnedal? Of had de 21-jarige verdediger van Hamburg SV na tien maanden afwezigheid zin om een steen met de allures van een rotsblok in de al zo onrustige kikkerpoel te gooien? Het is natuurlijk wel vreemd. Terwijl Kompany voor zijn achillespeesblessure de mogelijke taalproblemen bij de nationale selectie altijd ontkende, pakt hij er na tien maanden afwezigheid plots wel mee uit.

Kompany in de Concentra-kranten: 'In de nationale ploeg is er een communautair probleem. We trekken niet aan hetzelfde koord en daar moet iets aan gedaan worden. Zowel bij spelers, supporters, entourage en media. (...) Ik ben van mening dat de slechte resultaten er niet alleen zijn wegens een gebrek aan kwaliteit. Als ik het objectief bekijk, kan ik alleen maar zeggen dat er geen eenheid is. Door erover te spreken, komt er reactie. En positief of negatief, reactie is altijd goed. (...) De fout ligt niet bij de trainer. Hij kan de spelers niet tot iets dwingen.'

Kompany speelde tot hiertoe welgeteld twee interlands van de dertien interlands onder bondscoach René Vandereycken. Dat zijn twee interlands sinds december 2005 toen Vandereycken werd aangesteld. De bondscoach kan volgens enkelen een heleboel aangewreven worden, maar niet dat hij niet werkt aan de eenheid van de groep. Bij de opwarming let de Limburger erop dat, anders dan vroeger, Vlamingen en Franstaligen gemengde groepjes vormen. Bij het eten zorgt hij ervoor dat de twee taalgroepen door elkaar zitten. Vice-aanvoerder Daniel Van Buyten bevestigt.

'Sinds Vandereycken bondscoach is, ga ik vaak pokeren op een kamer met alleen Vlaamse jongens', aldus Van Buyten. 'Vroeger trok ik minder met de Vlamingen op. Nu doe ik het wel, omdat ik er zin in heb en omdat ik me beter in mijn vel voel. En daar heeft Vandereycken zeker mee te maken. Ik ben de speler die het meeste contact heeft met de ploegmaats en die zich het minst aantrekt van de taalverschillen.'

Er zijn er dus die er zich wel iets van aantrekken. Zoals Anthony Vanden Borre. Die was er de jongste drie jaar wel heel regelmatig bij. Wellicht heeft Kompany dan ook zijn mosterd gehaald bij zijn Brusselse vriend die nu bij Fiorentina speelt. Vanden Borre sprak in oktober 2005 (!) - Aimé Anthuenis was nog bondscoach - in het weekblad Humo voor het eerst over het probleem.

'Er is echt een scheiding tussen Vlamingen en Walen. Iedereen is vriendelijk, hoor, maar toch voel je dat we niet aan hetzelfde zeel trekken. Ik kan daar geen concrete voorbeelden van geven, 't is meer een gevoel, maar als je ertussen zit, is het wel erg duidelijk.'

Scheiden

Vooral als het moeilijk gaat, steekt het communautaire probleem de kop op. Benjamin De Ceulaer haalde vorig jaar keihard uit na de uitschakeling voor het EK 2006 voor beloften. Hij beschreef wat er gebeurde na de 1-3 nederlaag tegen Oekraïne. 'Het probleem in België is nog altijd het verschil tussen Vlaamse en Franstalige spelers', aldus De Ceulaer. 'Door de nonchalance van een Waal (Dettal, red.) liepen we het EK mis, ik kon hem op dat moment wel in elkaar slaan. Naderhand zaten wij met de tranen in onze ogen, terwijl zij vrolijk de kleedkamer verlieten. Dat verschil in mentaliteit is gigantisch en we zullen nooit op één lijn komen te zitten. Waarom geen twee nationale teams?'

In juli 2006 liep het voor andere favoriete jonge Duivels mis, op het EK voor min 19-jarigen in Polen. Na een 4-2 zege tegen de latere groepswinnaar Tsjechië werd die ploeg toch nog laatste in zijn groep.

'De groep viel uit elkaar in Walen en Vlamingen', getuigde een speler in onze krant. 'Op training was het Vlamingen en Walen apart, aan tafel ook. De Walen verdachten de Vlamingen ervan over hen te roddelen en omgekeerd. Ook op het veld vonden beide groepen elkaar niet.'

Op het voorbije EK voor beloften waren de jonge Duivels wel succesvol. Toch was het voor buitenstaanders een fluitje van een cent om de Walen en Vlamingen van elkaar te onderscheiden. Doorgaans warmden bij de trainingen de Walen op één helft van het terrein op en de Vlamingen aan de andere kant. Niemand klaagde echter, want het ging goed. Ze kwalificeerden zich voor de Olympische Spelen en werden pas uitgeschakeld in de halve finale.

Gewezen Rode Duivel Luc Nilis sprak er tijdens zijn carrière nooit over maar laat er, sinds het slecht gaat, geen twijfel over bestaan. 'België is een land met twee verschillende culturen', aldus de 50-voudige international nog voor de interland in Portugal einde maart. 'Niemand moet dat ontkennen. Walen staan nu eenmaal anders op dan wij opstaan. Zij denken anders dan wij, dus het begint al lang voor een wedstrijd. Als het goed gaat, is er geen probleem, maar zodra het wat minder is, kom je meteen in de problemen. Ik denk niet dat het nog goed komt met de nationale ploeg. We hebben elkaar nodig, maar het klikt niet. Sorry.'

Voetballers geen politici

En zo beginnen de spelers van de nationale ploeg, in weerwil van de inspanningen van bondscoach René Vandereycken, steeds meer op onze politici te lijken. Met dit verschil: met ons land gaat het vrij goed en toch willen sommigen scheiden. In het voetbal spelen de taalproblemen alleen op als het slecht gaat.

Voor het WK 1986, het succesvolste voor de Rode Duivels ooit, dreigde er ook een communautair conflict. Guy Thys had de Waalse publiekslieveling Alex Czerniatynski thuisgelaten en Waregem-spelers als Danny Veyt en Filip Desmet meegenomen. Ook dat kreeg de Vlaming Thys op zijn kop toen het in de eerste ronde niet vlotte. Uiteindelijk werden de Belgen vierde. Thys werd een uitstekende diplomaat genoemd. Toen José Happart in een jaar later in oktober 1987 met Voeren een regeringscrisis uitlokte en Wilfried Martens met communautair gehakketak ten val bracht, riep iemand dat Guy Thys dat wel zou oplossen.

Larie. Guy Thys was diplomaat dankzij de resultaten. René Vandereycken weet wat hem te doen staat.

Kan, de teamspirit voor het Belgische is door al dat communautair gedoe zeker verdwenen. En iedereen weet dat een ploeg maar kan winnen als het bereid is samen te werken.
labyrinth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2007, 00:43   #195
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Het is misschien niet het "interessantse" voorbeeld maar neem al de Walletjes van Amsterdam : dat is toch iets anders dan onze Aarschotstraat in Brussel. Neem uw Nederlandse kusten : iets anders dan onze dijken met die afschuwelijke buildings.
Bij hun kan het enkel in Amsterdam de prostitutie, bij ons blijft het niet beperkt tot de hoofdstad. Gent, Kortenberg, Antwerpen, Lokeren,...
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2007, 07:05   #196
Bovenbuur

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Internaut Bekijk bericht
Bij hun kan het enkel in Amsterdam de prostitutie, bij ons blijft het niet beperkt tot de hoofdstad. Gent, Kortenberg, Antwerpen, Lokeren,...
O, bij ons heb je ook overal hoerenbuurten hoor. Eindhoven heeft deze vrouwen laatst nog naar een nieuw onderkomen geschopt. De klanten waren er niet zo blij mee, ze waren te duidelijk zichtbaar vanuit de omgeving.
Oud 22 augustus 2007, 07:08   #197
Trapper
Burger

Standaard

die zwarte heft niks te zeggen? allez wa weet ne zwarte nu over vlamingen?
Trapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2007, 09:30   #198
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trapper Bekijk bericht
die zwarte heft niks te zeggen? allez wa weet ne zwarte nu over vlamingen?

Lol, het forum wordt hier overspoeld door racisten.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2007, 09:56   #199
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DebianFox Bekijk bericht
Op teletekst stond dat Kompany ook dit had gezegd:

Wat voor zin heeft het nog om voor België te spelen als het Vlaams Belang 30 % zou halen?
Sinds Kompany zijne papa opgekomen is voor de PS/FDF is het ineens belangrijk in het stadium welke partij de grootste is in Vlaanderen zeker?

Wat is het Vincent? geen zin meer om over en weer te rijden vanuit Duitsland of zo?

Citaat:
Ganshoren - Pierre Kompany, de vader van Anderlecht-voetballer Vincent, stapt in de gemeentepolitiek in Ganshoren. Hij staat als onafhankelijke op de negende plaats van de gezamenlijke PS-FDF lijst van burgemeester Michèle Carthé (PS).
Carthé liet in oktober al weten dat er gesprekken waren met Kompany. Pierre Kompany is technisch leraar van beroep en een voormalig Kongolees vluchteling.
http://www.brusselnieuws.be/site/rub...sID=1139302893

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 22 augustus 2007 om 09:56.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2007, 10:27   #200
Geertje

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Vincent Kompany leest teveel de franstalige rabiate haatpers. Hij denkt door deze invloed dat alle Vlamingen racisten en egoïsten zijn en dat die arme franstaligen allemaal door deze Vlamingen uitgebuit worden.

Als hij tot het clubje van haatdragers als Maingain en Milquet wil behoren, mij goed, maar dan moet hij maar weggaan bij de Rode Duivels.

Laatst gewijzigd door Geertje : 22 augustus 2007 om 10:27.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be