![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() Bij een tweestatenoplossing zal Oostjeruzalem een betwiste stad zijn. Dan nog blijft het probleem van de watervoorziening bijvoorbeeld. Israel heeft in het verleden reeds buurland Libanon bedreigd toen die op eigen grond water wilden putten uit een rivier. Sinds de Zesdaagse Oorlog in 1967 bezetten zij ook de Golanhoogten van Syrië, waardoor zij als enige toegang hebben tot het meer van Galilea. Wat wil jij daarmee doen?
![]() |
#182 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
BTW zoals al meermaals is aangetoond heeft Ahmadinejad dat nooit gezegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
|
![]() Jij snapt het niet eh. Ahmadingestje heeft gezegd dat hij het 'veroveringsregime' uit de geschiedenis boeken wil schrappen, van de kaart vegen dus. Aangezien Israel niet bestaat zonder veroveringen staat die uitspraak dus helemaal gelijk aan Israel van de kaart vegen!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Israel veroveren? Als ik mij goed kan herinneren heeft Israel overlaatst een gebied afgestaan.
En waarom veroveren ze niet dan, ze hebben een van de beste legers ter wereld? |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Burgemeester
|
![]() Uit bovenstaande berichten blijkt nog maar eens hoe weinig belang men hecht aan een correcte vertaling als het in de kraam past.
Citaat:
Ik herinner me een goed gefundeerd artikel met vertaling, dat kan ik nu echter niet meteen vinden. In deze video komt de correcte vertaling echter ook voor: http://akamat.wordpress.com/2007/04/...l-off-the-map/ Je kan het citaat op 2 manieren interpreteren: 1) 'moet' in de zin van 'zal': gewoon een beschrijving van een historische wetmatigheid, waarnaar hij ook verder in z'n speech verwijst 2) zelfs als je 'moet' als een oproep of een dreiging beschouwt, gaat het om een oproep tot 'regimeverandering'. Dan is de vraag wat daar zo erg aan is. De Amerikaanse regeringen doen niet anders. Laatst gewijzigd door lezer : 7 september 2007 om 22:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 7 september 2007 om 22:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() Ook een Iran dat kernwapens verwerft, immigratie, de verspreiding van islamitisch fundamentalisme en wereldwijde spreiding van ziekten worden door een meerderheid van Europeanen en Amerikanen gerekend bij de 'dreigingen die u de komende tien jaar persoonlijk kunnen raken'. Een grote meerderheid van Amerikanen (82) en Europeanen (68) denkt dat Iran nucleaire wapens aan terroristen zou leveren. Laatst gewijzigd door Chipie : 8 september 2007 om 00:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Banneling
|
![]() Goed nieuws.Al zijn het alleen maar plannen zoals die altijd gemaakt worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Parlementslid
|
![]() "De Israel lobby" van Tegenlicht (vbro). Hieruit blijkt overduidelijk dat Israel het in de VS
voor het zeggen heeft. http://video.google.nl/videoplay?doc...21400057137878 historisch document |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() Zou Iran het dan niet doen?
Neen hoor, allemaal brave gozers de de Islam met een korreltje zout nemen, o ja en vooral geen steun geven aan talloze milities in het Midden-Oosten. Sorry hoor, maar ik wil zo'n staat dus niet met kernwapens zien. U misschien wel, indien u het gezellig vindt om je eigen schaduw in de muur gebrandt te krijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Van mijn part mag Iran er 10 hebben. Het zijn de 100'en van Israël en de 1000'en van de VS waar ik terecht schrik van heb. Het zijn ZIJ die veel van de wereld omgevormd hebben in kweekgronden voor terrorisme en ze bovendien sponsoren. Om nog maar te zwijgen van het imperialisme. En het zijn zij die er voor zorgen dat landen zoals Iran niet anders kunnen dan zich op zo'n manier verdedigen. Hoe sommige mensen zich laten vangen door ne lach en een zwart kostuum is ongelooflijk. Laatst gewijzigd door Akufen : 8 september 2007 om 14:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
EEEEEEEEEEEVIL! EEEEEEEEEEEEEEEEVIL! U bent lachwekkend. De VS noch Israel zijn van plan om een "EEEEEEVIL imperialistische veroveringsoorlog" te voeren. Anders was dit al lang gebeurd (en nee, Irak is geen veroveringsoorlog). En voor zo ver dat ik weet is Iran diegene die de meeste milities sponsert (de VS doen het ook, maar op veel mindere schaal). Ik hoop spoedig dat u wordt geraakt door een terroristische bom of u bevindt in't midden van een bende kwade Moslims. Misschien leren afgescheurde ledematen je wel iets ![]() Laatst gewijzigd door migrantenjong : 8 september 2007 om 14:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
|
![]() Citaat:
Bekijk de reportage in mijn handtekening eens (Zeitgeist) en laat ons weten wat je hiervan denkt.
![]() |
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sorry voor de reality shock, maar de wereld van hier en nu is niet gelijk aan de wereld van My Little Pony. Geen land is perfect, maar ik kies liever voor de mensen die niemand onthoofden, opblazen met zelfmoordaanslagen en hun eigen medeburgers zweepslagen geven of stenigen voor niet-misdrijven. Waarover gaat Zeitgeist? Mijn internet loopt traag (downloadlimiet) en het zou een tijdje duren voor het neergeladen is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch doen ze het niet. De VS is slechts een land dat zijn nationale belangen uitoefent. Als Belgie iets minder klein en onbeduidend was zou het hetzelfde doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |