![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#181 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#182 | |
|
Europees Commissaris
|
Liefst op positieve eigenschappen zoals werklust en niet-gewelddadigheid.
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het gaat hier wel over de invloed van de verlaging der sociale uitkeringen op de immigratie.
|
|
|
|
|
|
#184 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Het zijn Oekraïeners, misschien met Joodse godsdienst. In elk geval, in het licht van de details die nu bekend raken, was het uitschot. En die had België niet mogen binnenlaten. De Belgische politiek - vooral paars dan - is rechtstreeks verantwoordelijk voor deze bijna-moord op een onschuldige jongen. |
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#186 | |
|
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
Citaat:
Er gebeuren trouwens waantoestanden in Oekraine, zoals het iedereen met een Russische naam aandwingen om de verkrachte Oekrainse versie van het naam aan te nemen. |
|
|
|
|
|
|
#187 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#188 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Neen, dat is niet zo. Het gaat zo tewerk: iemand die Nikolai noemt, wordt ineens verplicht om de naam Mykola aan te nemen (Oekrainse versie). Mykola op zich is een enorme belediging voor elke Rus, en niemand verdient het om zo genoemd te worden. Het is net alsof je naam ineens een lelijke verfranste versie zou krijgen dat officieel zou worden. |
|
|
|
|
|
|
#189 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
BTW, ben jij een Russische Oekraïener? Laatst gewijzigd door Kortaf : 6 september 2007 om 11:22. |
||
|
|
|
|
|
#190 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Alles is voor jullie een racistische reactie. Ik wil niet, moest ik Nikolai heten, Mykola worden genoemd. Dat is beledigend. Iets wat moeilijk is om te begrijpen indien u geen Russisch kent. Een naam is een naam en geen wetgeving mag dit veranderen. Oekrainse namen klinken enorm idioot in de oren van een Rus. Ik ben geen Oekraiener, ken wel mensen van daar. |
|
|
|
|
|
|
#191 | |
|
Europees Commissaris
|
en
Citaat:
Het probleem zit er in, zover ik kan zien, dat de Russische Oekraïeners zich beter voelen dan de rest. Zij hadden vroeger alle priviliges en konden de baas spelen dank zij de Russische bezetting, en nu ze dat kwijt zijn blijven ze neerkijken op de andere Oekraïeners. We kennen dat soort houding hier in België een beetje, zie je. |
|
|
|
|
|
|
#192 | |
|
Banneling
|
Sieg Heil dan maar he.
Citaat:
Ik snap niet van waar je haalt dat "Russiche Oekraieniers" zich beter zouden voelen, zonder de situatie te kennen (of ja, de situatie kennen vanuit een politisch correct Europees standpunt). |
|
|
|
|
|
|
#193 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
Zijn er op het net teksten te vinden (N, F, E) die de relatie tussen Oekraiënse Oekraieniers en Russiche Oekraieniers uiteenzetten? Laatst gewijzigd door Kortaf : 6 september 2007 om 12:05. |
||
|
|
|
|
|
#194 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De enige die verantwoordelijk is, zijn die 2 jongelui. Niemand anders. Duh.
|
|
|
|
|
#195 |
|
Europees Commissaris
|
Degenen die ons land volstouwen met gelukszoekers van soms bedenkelijke kwaliteit, tegen de wil van de bevolking in, zijn zeker mee verantwoordelijk.
|
|
|
|
|
|
#196 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of heeft Verhofstadt en co een mes in die jongen zijn hand gestoken en gezegd 'vermoord hem'? Ik dacht het niet. Je bent btw weer leuk aan het speculeren. 't is maar dat je het weet.
|
|
|
|
|
#197 |
|
Burgemeester
|
De politie heeft het tuchtdossier van de school opgevraagd.
Hieruit bleek dat die gasten geen doetjes waren en de school overwoog zelfs om ze van school te sturen....voordien hadden die kerels reeds hunknipmes en boksijzers aan medeleerlingen getoond. Zij waren ook al 5 dagen geschorts van school vroeger. En dan zie ik dat beeld weer van die OCMW voorzitter die als een stom soepkieken de zaken rooskleuriger tracht te verkopen dan ze werkelijk zijn. Wanneer gaan die imbeciels eens snappen dat ze daarbij telkens ons intellect verkrachten?????? Ik vraag mij trouwens af waarom zoveel leerlingen doorliepen toen men hen trachte te interviewen...... Schrik voor represailles misschien????? Laatst gewijzigd door Amaj : 6 september 2007 om 12:15. |
|
|
|
|
|
#198 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#199 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
De Schreibtischmörder in Auschwitz hebben ook geen enkele Jood persoonlijk vergast. Toch hingen ze in Nurenberg aan de hoogste bomen. |
|
|
|
|
|
|
#200 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nu goed. Van zodra je mij een beleid kunt geven dat de misdaad op 0 houdt, mag je dat in België implementeren. Tot dan is dergelijke kritiek gewoon compleet idioot. Je negeert compleet alle immigranten die géén misdaad gepleegd hebben. En het ging zelfs niet over gekende misdadigers. Ze zijn al 5 jaar in België en zijn nu 15 en 16. M.a.w. toen ze hier 'toegelaten' zijn, waren ze 10 en 11. Ja, daar kun je echt van gissen dat het later criminelen gaan worden. Stout paars, stout.
|
|
|