![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Ga jij betogen in Brussel op 9/11? | |||
Ja, ik ga betogen tegen de islamisering van Europa |
![]() ![]() ![]() |
6 | 30,00% |
Ja, ik ga betogen omdat ik tot extreemrechts behoor |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Nee, ik ben zelf een moslim! |
![]() ![]() ![]() |
3 | 15,00% |
Nee, ik ga tegenbetogen want ik hoor tot extreemlinks |
![]() ![]() ![]() |
11 | 55,00% |
Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijkt me vrij duidelijk waarom ik het waanzinnig vind.
'Als iets verboden is, dan mag elke vorm van geweld dienen om te zorgen dat het stopt.' Dat heeft niets meer met het doel van een overheid te maken. Dat heeft met puur machtsgeweld en het gebruiken van het machtsmonopolie te maken. Dat vind ik waanzinnig. En ik dien geen overheid die zo redeneert.
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hier laat men jaarlijks de KKK hun betoging doen omdat het grondwettelijk niet kan geweigerd worden ondanks er jaarlijks een hoop tegenbetogers opdagen. In jullie geval gaat het enkel en alleen over de schrik die jullie hebben van de islam. Reden temeer om te betogen tegen de groeiende invloed van die kanker in Europa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Europees Commissaris
|
![]() Mensen, het is maar al te duidelijk dat er hier misbruik van het monopolie op geweld is gemaakt.
Ik kan het mij zelfs permitteren om volgende beschuldiging te uiten via iemand die werkzaam is in de administratie van de gemeente Brussel zelf: Thielemans' bedoeling was om op die manier duidelijk te maken dat alle andere Vlamingen die ooit zin zouden hebben om in Brussel te betogen, het signaal te geven dat ze aan hetzelfde zich mogen verwachten. En vermits ik toch hier en daar met mijn neus ergens tussen zit: er zou ook in Brussel binnenkort een corruptieschandaal kunnen uitbreken, het onderzoek is wel nog gaande ![]()
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar hoef ik mij niet over uit te spreken. Feit is dat deelnemen aan een verboden betoging risico's inhoudt, en ik zal maar veronderstellen dat de deelnemers rekening hielden met die risico's. Zoniet zijn het hypocrieten. Zeg me eens, hoe hadden die politiemensen die betoging met zachte hand moeten ontbinden , dan ??
![]() |
#186 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#187 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Burger
|
![]() Democratie op zijn best ...
Recht op vrije meningsuiting ? Dus als ik van de trein zou stappen met een t-shirt met een slogan erop, zou ik gearresteerd worden ? Sjonge sjonge, wat is het toch fijn een "belg" te zijn ... Ik hoop dat de internationale pers goed zijn oogjes opentrekt en morgen leuke stukjes schrijft ... (Want de VRT zal het waarschijnlijk toch weeral met de "rode" mantel der liefde bedoezelen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() wat? den onozelaar uithangen, natuurlijk niet, hebben ze al ooit ies anders gedaan,....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liefst. En zoveel mogelijk als het gaat om overheidsgeweld.
Citaat:
De overheid dient op te treden om geweld te verminderen. Niet om geweld te vermeerderen. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bepaald geen wereldnieuws dus ... ? Wat saai, zullen die "rechtsen" het dan nooit eens leren? Geen stenen gegooid, geen bommetje, geen brandstichting, werkelijk helemaal niets dat zou kunnen bijdragen aan het amusement voor de kijkbuiskinderen.
![]() |
#193 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat ik af en toe een kerk bezoek, kerst en pasen vier dat ik een echte Katholiek ben. Stel ik ontken de onfeilbaarheid van de paus, dan stel ik mezelf toch buiten de Katholieke kerk. Hetzelfde geldt voor Arkoun, hij wil de Islam wijzigen en juist hierdoor stelt hij zich buiten de Islam... want je mag de Islam niet wijzigen. Heb je het nu begrepen of niet?
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking. De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam. '' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Vreemdeling
|
![]() Schandalig dat hier nog mensen zitten die deze aanfluiting op de vrije meningsuiting toejuichen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zeg struisvogel, dat b.v. de helft van de moskeeen in GB geleid worden door fundamentalisten noem jij onschuldig 'anders zijn'? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, want als je dat doet, ben je onmiddellijk géén Moslim meer.
Cirkelredenering, noemen ze dat.
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |